Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 19.04.2012 21:04
od cajik8
Zkus se poptat treba ma ted nekdo nejakou 5ku rozdelanou a zkusi ti prehodit ty dily je to nejlepsi reseni,ale nechapu ze tak zavaznou vec nepozna diagnostika to mi hlava nebere.
Napsal: čtv 19.04.2012 21:08
od sedyvlk6
cajik8 píše:Zkus se poptat treba ma ted nekdo nejakou 5ku rozdelanou a zkusi ti prehodit ty dily je to nejlepsi reseni,ale nechapu ze tak zavaznou vec nepozna diagnostika to mi hlava nebere.
Klukům v servisu taky né. Ještě mě napadá filtr pevných částic ale když to začalo dělat tak mu zbývalo ještě 8000 km teď má 2000 km ale to by asi dělalo pořád.
Napsal: pát 20.04.2012 09:11
od cajik8
ja mel jednou strasny problemy s 330xd tim 135KW MOTOREM vsechno to bylo kvuli chipboxu menil jsem skoro vsechno na motoru a pak me to zlobilo treba uz jsme nevedeli vubec co to je ale treba byl jen nejaky kabel nevymeneny a byl uz spatny a semtam proste zlobil,to je na hovno ze pokud nekdo nemel nekdy uplne samy problem musi na to prijit servisak:P.tyhle veci jsou docela zasadni co si myslime ze to jsou tak snad se sem nekdo pripoji kdo mel podobny problem a trosku ti poradi.
Napsal: pát 20.04.2012 20:04
od sedyvlk6
cajik8 píše:divej jestli fakt jezdis tak to bude nejlepsi zjistit tim nazjavenim klice zkousel jsi to uz?pokud to bude delat porad tak to muze byt klidne ten egr.
Tak to mě po..r teď jsem byl ve městě a začalo to blbnout,tak jsem zastavil vypnul a dvakrát nažhavil a ono to přestalo.No možná to byla náhoda ještě to otestuju při dalším blbnutí. Hele a jak to dvojité žhavení má vliv na regulaci turba? Nemůže to být spíš nějaká softwarová chyba? Jako že se něco blbě načte? Tak teď už mi to hlava nebere.
Napsal: sob 21.04.2012 08:50
od cajik8
Abych rekl pravdu ja to sam nechapu:D mechanik nejsem a ted jak jsem kupoval to auto ten borec to mel asi rok a rikal ze mu to tak delalo od zacatku co to mel a vzdy to jen dvakrat nazhavil a jedil a neresil to on mechanik byl jen mi to nevysvetlil..Nechapu ze to jede kdyz je ta regulace spatna,potom by to preci netahalo nikdy a ne ze clovek udela takovy maneeevr a ono to jede:)
zkousej to dal a uvidis jestli to nebyla nahoda ale ja to tak zatim taky delam ve znojme nemam nejakeho solidniho mechanika na bavo tak musim pockat az pojedu do uh a vymenim to.
Podle me to bude neco ze treba pri druhem nebo tretim nazhaveni se to prepne tak jak ma nebo nevim chce to odbornika:D
Napsal: sob 21.04.2012 09:24
od Mattony5
Čau klucííííí...Nechci se nějak hádat ale nezdá se vám to trochu blbost dvojitý žhavení???Co by to mělo za smysl???Pokud říkáš že ti to dělá jen když je to zahřátý a určitě jezdíš na 90% město tak máš ucpanou fapku.To že jsi to zkoušel vypnout klíček a pak to zas nedělalo je normální protože jsi vypnul regeneraci.Ohřej to a až budeš mít pocit že to zas dělá,Dunivej zvuk,prodleva plynu,auto je líný tak vlítni na dálnici a nech to vypálit.Jinak na diagnostice ti zjistěj jak je ucpanej.
Napsal: sob 21.04.2012 09:57
od cajik8
To ja teda nevim,rikam muze to tim byt a nemusi ale treba ja kdyz to pred delsi jizdou tak udelam tak mi to treba za 200 km ani jednou neblbne to je taky mozny?pak nastartuju normalne a netahne tak nevim:)
Napsal: sob 21.04.2012 20:26
od sedyvlk6
Mattony5 píše:Čau klucííííí...Nechci se nějak hádat ale nezdá se vám to trochu blbost dvojitý žhavení???Co by to mělo za smysl???Pokud říkáš že ti to dělá jen když je to zahřátý a určitě jezdíš na 90% město tak máš ucpanou fapku.To že jsi to zkoušel vypnout klíček a pak to zas nedělalo je normální protože jsi vypnul regeneraci.Ohřej to a až budeš mít pocit že to zas dělá,Dunivej zvuk,prodleva plynu,auto je líný tak vlítni na dálnici a nech to vypálit.Jinak na diagnostice ti zjistěj jak je ucpanej.
Přesně dunivej zvuk to vždy má a co je to ta fapka? Egr ventil?
Napsal: sob 21.04.2012 22:55
od speedfred
FAP , DPF - filter pevných častíc vo výfuku
Napsal: sob 21.04.2012 23:06
od sedyvlk6
speedfred píše:FAP , DPF - filter pevných častíc vo výfuku
No ten mi ukazuje cca 3 tis do servisu.....co s tím? Vyměnit nebo jen vyčistit nebo se sam po těch 3 tis. vypálí?
Napsal: ned 22.04.2012 10:23
od Mattony5
Každopádně napřed bych ho vyčistil.Někde jsem viděl i spoustu návodů.Já ho čistím vapkou a leju do toho rozpouštědlo.
Napsal: ned 22.04.2012 15:00
od sedyvlk6
Mattony5 píše:Každopádně napřed bych ho vyčistil.Někde jsem viděl i spoustu návodů.Já ho čistím vapkou a leju do toho rozpouštědlo.
Vapkou?To se nebojiš že ho nějak zničíš?Jaké rozpouštědlo používáš? Musi se pak auto nějak naprogramovat aby se ten filtr vypálil?
Napsal: pát 25.05.2012 17:07
od sedyvlk6
Tak to shrnu: Turbo po repasu,váha nehlásí žádný problém,egr ventil v pořádku,DPF filtr vyčištěný,systém vykazuje normální hodnoty při napíchnutí a auto stále blbne. Už nevím co s tím dál.
Napsal: úte 29.05.2012 21:13
od sedyvlk6
Tak v úterý jedu do servisu do německa a jsem zvědav na co příjdou.Dnes mi u kamaráda na diagnostice vyšlo najevo že je tam někde pokles napětí ale baterie je v pořádku.Tak mě napadá buď nějaký zkrat,nebo napálená jednotka která ovlivňuje ten výkon.
Napsal: pát 29.06.2012 22:22
od BMW_paja
zdravím, tak jak to dopadlo? našla se příčina?
Napsal: ned 22.07.2012 18:46
od cajik8
chtel bych se prosim zeptat nevite kolik stoji novy dil te regulace tlaku vzduchu turba? ten co jsem mel je taky spatnej tak me jen zajima koik stoji bud origo nebo u nejaky nahrady.dekuji
Napsal: pon 23.07.2012 15:33
od cajik8
tak jsem zjistil ze nove je drahe jako krava nebo se spis moc neprodava,ale ze kdyz si nekdo koupi nove turbo tak mu prijde i s tim ventilem,ktery se dava k tomu...proto prosim,nevite nekdo o nekom kdo ted menil nebo bude menit turbo? dil je spatne sehnatelny a odkoupil bych to od nekoho kdo ma nove turbo a ten ventil nepotrebuje.moc dekuji docela to hori:)
Prosim jinak bych se chtel zeptat nemate s tim turbem nekdo vetsi zkusenost?
kdyz jsem tam vymenil tu regulaci ktera byla spatna uplne tak mi to turbo ani nespinalo,tak jsem tam vymenil zpet tu co tam je ted a jezdi to jako driv tak ze v pohode turbo tahne ale nekdy to proste za jizdy prestane tahat tak musim vypnout motor..zajima me jestli kdyz jsem tam mel 2 ruzne regulace a chovalo se to pokazde jinak,jestli je to na 100procent tim,abych to neposilal za 5000 zbytecne na repas.
dekuji moc za radu
Napsal: pon 23.07.2012 19:42
od rooc
já se o to taky zajímal a výměna té regulace je prej strašný porno, jakésik táhla a pod..., přímo v bmw mi řekli, že by se na to vysrali já tu regulaci totiž druhou měl a prej vopruz a taky to může blbě fungovat, žeprej to doma jen tak nenastavíš...
Napsal: pon 23.07.2012 20:18
od cajik8
takze je realne ze je potreba to tam dat a zajet na diagnostiku origo bmw aby to nastavila nebo vyndat turbo a nastavit to nekde kde repasuji nebo delaji turba a dat to do auta jako celek?
Ja k tomu mel regulaci nahradni dal jsem ji tam a turbo ani nesteklo,ale soudil jsem z toho ze je treba taky spatna ale ona teoreticky nemusela treba je potreba jen nastavit...otazka je jak, netusis?
Napsal: pon 23.07.2012 20:21
od cajik8
Jinak ta regulace je elektronicka takze veskera vymena spocivala v tom ze byla na 3 sroubcich a k ni vedl kabel elektriky,zadna slozita montaz,ani se nemusel sundavat kryt motoru je to hned od spolujezdcovi strany z boku motoru.
Nejsem mechanik ale tohle bylo za pulhodky,jen nevim jak s tim nastavenim to by chtelo vyresit,objednal jsem si novou funkcni tak aby nahodou nesli obe co mam a zbytecne je nevyhodil jen skrz nastaveni.