Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E61 530d ohřaté ztrácí výkon

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#21 Příspěvek od cajik8 »

Zkus se poptat treba ma ted nekdo nejakou 5ku rozdelanou a zkusi ti prehodit ty dily je to nejlepsi reseni,ale nechapu ze tak zavaznou vec nepozna diagnostika to mi hlava nebere.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#22 Příspěvek od sedyvlk6 »

cajik8 píše:Zkus se poptat treba ma ted nekdo nejakou 5ku rozdelanou a zkusi ti prehodit ty dily je to nejlepsi reseni,ale nechapu ze tak zavaznou vec nepozna diagnostika to mi hlava nebere.


Klukům v servisu taky né. Ještě mě napadá filtr pevných částic ale když to začalo dělat tak mu zbývalo ještě 8000 km teď má 2000 km ale to by asi dělalo pořád.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#23 Příspěvek od cajik8 »

ja mel jednou strasny problemy s 330xd tim 135KW MOTOREM vsechno to bylo kvuli chipboxu menil jsem skoro vsechno na motoru a pak me to zlobilo treba uz jsme nevedeli vubec co to je ale treba byl jen nejaky kabel nevymeneny a byl uz spatny a semtam proste zlobil,to je na hovno ze pokud nekdo nemel nekdy uplne samy problem musi na to prijit servisak:P.tyhle veci jsou docela zasadni co si myslime ze to jsou tak snad se sem nekdo pripoji kdo mel podobny problem a trosku ti poradi.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#24 Příspěvek od sedyvlk6 »

cajik8 píše:divej jestli fakt jezdis tak to bude nejlepsi zjistit tim nazjavenim klice zkousel jsi to uz?pokud to bude delat porad tak to muze byt klidne ten egr.


Tak to mě po..r teď jsem byl ve městě a začalo to blbnout,tak jsem zastavil vypnul a dvakrát nažhavil a ono to přestalo.No možná to byla náhoda ještě to otestuju při dalším blbnutí. Hele a jak to dvojité žhavení má vliv na regulaci turba? Nemůže to být spíš nějaká softwarová chyba? Jako že se něco blbě načte? Tak teď už mi to hlava nebere.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#25 Příspěvek od cajik8 »

Abych rekl pravdu ja to sam nechapu:D mechanik nejsem a ted jak jsem kupoval to auto ten borec to mel asi rok a rikal ze mu to tak delalo od zacatku co to mel a vzdy to jen dvakrat nazhavil a jedil a neresil to on mechanik byl jen mi to nevysvetlil..Nechapu ze to jede kdyz je ta regulace spatna,potom by to preci netahalo nikdy a ne ze clovek udela takovy maneeevr a ono to jede:)
zkousej to dal a uvidis jestli to nebyla nahoda ale ja to tak zatim taky delam ve znojme nemam nejakeho solidniho mechanika na bavo tak musim pockat az pojedu do uh a vymenim to.
Podle me to bude neco ze treba pri druhem nebo tretim nazhaveni se to prepne tak jak ma nebo nevim chce to odbornika:D
Mattony5
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 18.11.2010 01:00

#26 Příspěvek od Mattony5 »

Čau klucííííí...Nechci se nějak hádat ale nezdá se vám to trochu blbost dvojitý žhavení???Co by to mělo za smysl???Pokud říkáš že ti to dělá jen když je to zahřátý a určitě jezdíš na 90% město tak máš ucpanou fapku.To že jsi to zkoušel vypnout klíček a pak to zas nedělalo je normální protože jsi vypnul regeneraci.Ohřej to a až budeš mít pocit že to zas dělá,Dunivej zvuk,prodleva plynu,auto je líný tak vlítni na dálnici a nech to vypálit.Jinak na diagnostice ti zjistěj jak je ucpanej.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#27 Příspěvek od cajik8 »

To ja teda nevim,rikam muze to tim byt a nemusi ale treba ja kdyz to pred delsi jizdou tak udelam tak mi to treba za 200 km ani jednou neblbne to je taky mozny?pak nastartuju normalne a netahne tak nevim:)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#28 Příspěvek od sedyvlk6 »

Mattony5 píše:Čau klucííííí...Nechci se nějak hádat ale nezdá se vám to trochu blbost dvojitý žhavení???Co by to mělo za smysl???Pokud říkáš že ti to dělá jen když je to zahřátý a určitě jezdíš na 90% město tak máš ucpanou fapku.To že jsi to zkoušel vypnout klíček a pak to zas nedělalo je normální protože jsi vypnul regeneraci.Ohřej to a až budeš mít pocit že to zas dělá,Dunivej zvuk,prodleva plynu,auto je líný tak vlítni na dálnici a nech to vypálit.Jinak na diagnostice ti zjistěj jak je ucpanej.


Přesně dunivej zvuk to vždy má a co je to ta fapka? Egr ventil?
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#29 Příspěvek od speedfred »

FAP , DPF - filter pevných častíc vo výfuku
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#30 Příspěvek od sedyvlk6 »

speedfred píše:FAP , DPF - filter pevných častíc vo výfuku


No ten mi ukazuje cca 3 tis do servisu.....co s tím? Vyměnit nebo jen vyčistit nebo se sam po těch 3 tis. vypálí?
Mattony5
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 18.11.2010 01:00

#31 Příspěvek od Mattony5 »

Každopádně napřed bych ho vyčistil.Někde jsem viděl i spoustu návodů.Já ho čistím vapkou a leju do toho rozpouštědlo.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#32 Příspěvek od sedyvlk6 »

Mattony5 píše:Každopádně napřed bych ho vyčistil.Někde jsem viděl i spoustu návodů.Já ho čistím vapkou a leju do toho rozpouštědlo.



Vapkou?To se nebojiš že ho nějak zničíš?Jaké rozpouštědlo používáš? Musi se pak auto nějak naprogramovat aby se ten filtr vypálil?
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#33 Příspěvek od sedyvlk6 »

Tak to shrnu: Turbo po repasu,váha nehlásí žádný problém,egr ventil v pořádku,DPF filtr vyčištěný,systém vykazuje normální hodnoty při napíchnutí a auto stále blbne. Už nevím co s tím dál.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#34 Příspěvek od sedyvlk6 »

Tak v úterý jedu do servisu do německa a jsem zvědav na co příjdou.Dnes mi u kamaráda na diagnostice vyšlo najevo že je tam někde pokles napětí ale baterie je v pořádku.Tak mě napadá buď nějaký zkrat,nebo napálená jednotka která ovlivňuje ten výkon.
BMW_paja
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 04.08.2010 00:00

#35 Příspěvek od BMW_paja »

zdravím, tak jak to dopadlo? našla se příčina?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#36 Příspěvek od cajik8 »

chtel bych se prosim zeptat nevite kolik stoji novy dil te regulace tlaku vzduchu turba? ten co jsem mel je taky spatnej tak me jen zajima koik stoji bud origo nebo u nejaky nahrady.dekuji
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#37 Příspěvek od cajik8 »

tak jsem zjistil ze nove je drahe jako krava nebo se spis moc neprodava,ale ze kdyz si nekdo koupi nove turbo tak mu prijde i s tim ventilem,ktery se dava k tomu...proto prosim,nevite nekdo o nekom kdo ted menil nebo bude menit turbo? dil je spatne sehnatelny a odkoupil bych to od nekoho kdo ma nove turbo a ten ventil nepotrebuje.moc dekuji docela to hori:)
Prosim jinak bych se chtel zeptat nemate s tim turbem nekdo vetsi zkusenost?
kdyz jsem tam vymenil tu regulaci ktera byla spatna uplne tak mi to turbo ani nespinalo,tak jsem tam vymenil zpet tu co tam je ted a jezdi to jako driv tak ze v pohode turbo tahne ale nekdy to proste za jizdy prestane tahat tak musim vypnout motor..zajima me jestli kdyz jsem tam mel 2 ruzne regulace a chovalo se to pokazde jinak,jestli je to na 100procent tim,abych to neposilal za 5000 zbytecne na repas.
dekuji moc za radu
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#38 Příspěvek od rooc »

já se o to taky zajímal a výměna té regulace je prej strašný porno, jakésik táhla a pod..., přímo v bmw mi řekli, že by se na to vysrali já tu regulaci totiž druhou měl a prej vopruz a taky to může blbě fungovat, žeprej to doma jen tak nenastavíš...
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#39 Příspěvek od cajik8 »

takze je realne ze je potreba to tam dat a zajet na diagnostiku origo bmw aby to nastavila nebo vyndat turbo a nastavit to nekde kde repasuji nebo delaji turba a dat to do auta jako celek?
Ja k tomu mel regulaci nahradni dal jsem ji tam a turbo ani nesteklo,ale soudil jsem z toho ze je treba taky spatna ale ona teoreticky nemusela treba je potreba jen nastavit...otazka je jak, netusis?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#40 Příspěvek od cajik8 »

Jinak ta regulace je elektronicka takze veskera vymena spocivala v tom ze byla na 3 sroubcich a k ni vedl kabel elektriky,zadna slozita montaz,ani se nemusel sundavat kryt motoru je to hned od spolujezdcovi strany z boku motoru.
Nejsem mechanik ale tohle bylo za pulhodky,jen nevim jak s tim nastavenim to by chtelo vyresit,objednal jsem si novou funkcni tak aby nahodou nesli obe co mam a zbytecne je nevyhodil jen skrz nastaveni.
Odpovědět