Stránka 2 z 3
Napsal: stř 11.04.2012 12:18
od Filozof
janbrasna píše:Jj, to je klasika… s dobou popraská topná spirála výhřevu, většinou stačí když se člověk zvenka pro něco natahuje, tak si na sedačku kleknout, to je skoro jistá cesta do pekla…
Podobných slabých míst je víc, blbě umístěné moduly, do kterých nateče voda a zkratují, špatně vyrobená relátka v pojistkové skříni která probíjí a zkratují… To pak krásně celým autem voní spálenina a z kufru se valí dým ;DD
Už jsem přestal sbírat servis bulletiny E6x s podobnými problémy — původně jsem chtěl dát dohromady všechny co se mě týkají a najednou to nechat v servisu vyměnit, ale popravdě… už mi došly síly hledat další a další, ten seznam co jsem měl mě děsil dostatečně ;}
Mohl bys prosím sehnat jak píšeš servis buletin na model e61 rok 06 ?
At vím co vše je z výroby zmršené a na co si dát pozor ?
Alespon nějakejch pár závad co jsou kritické. Otec má toto auto skoro FULL a nechci aby semu něco přihodilo když by to šlo preventivně dopředu opravit. Jde mi fakt jen o kritické problémy. Zatim vím jen o pár věcech ala zadní dveřekufru a kabel cose láme a neutěsněné 5brzdové světlo a zatíkání vody do jednotky co mají všechna E61.
Díky kdyžtak SZ pokud je to tajné.

Napsal: stř 11.04.2012 19:41
od PetanE60tka
Tez bych velmi ocenil, na co si dat pozor u 60tky 2008.
V BMW se na mne vyserou nebo to opravej jako vyrobni vadu?
Napsal: pát 13.04.2012 02:19
od janbrasna
Jo, no on toho je docela ranec. Nechal jsem si jen pár zásadních na E63 co chci výhledově řešit (výměna odlučovače oleje na V8 a výměna senzoru úhlu volantu, ostatní byly jen drobnosti nebo SW bugy).
On totiž ten přehled vypadá takto:
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/probl ... tVersion=1 (a je pak potřeba každý jednotlivý SIB vygůglit, bohužel linky na BMWTIS už nefungují, byly tam dostupný PDFka těch bulletinů…)
PetanE60tka píše:V BMW se na mne vyserou nebo to opravej jako vyrobni vadu?
Jako "výrobní vady" nehledě na záruku opraví jen svolávačky. Všechny SIBs kde je "na přávní zákazníka" nebo "v případě problému" tak pokud jsi mimo záruku, tak to jde na tebe… i přesto, že u spousty věcí jde o fatální chyby motoru nebo třeba možnost zkratu a požáru… bohužel BMW se k tomuhle moc hrdinsky nestaví…
Napsal: pát 13.04.2012 02:25
od janbrasna
(Původně byl třeba ten service bulletin k zkratování/zatékání do MPM modulu u E60 sedanu tady:
http://www.bmwtis.com/tsb/bulletins/bul ... 11306g.htm — teď jedině po hledání najít někde kopii, třeba
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1317494821 …)
Napsal: pát 13.04.2012 02:45
od janbrasna
Jinak abych se vrátil k původnímu tématu… BMW servisy ještě asi nějakou dobu nebudou mít jednak seznam VIN ke svolání, podrobnosti k problému a instrukce+díly k vyřešení, takže máme asi pár měsíců času… :)
Co jsem dokázal dohledat, tak k tomu zatím není konkrétní SIB v TIS, jediné info co se povedlo dostat od techniků je, že se to týká:
MY2004-10 5 E60 6/2003-12/2009
MY2006-10 5 E61 3/2005-3/2010
MY2004-10 6 E63 9/2003-7/2010
MY2006-10 6 E64 12/2003-7/2010
MY2006-10 M5 E60 7/2005-12/2009
MY2007-10 M6 E63 2/2006-7/2010
MY2007-10 M6 E64 7/2006-7/2010
A oproti číslům z médií jde konkrétně o asi 367 000 aut (i když to může být jen pro US & CA…)
Tady jsou kdyžtak detaily z hlášení amerického ministerstva dopravy:
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/re ... mmary=true a tady pak kompletní report:
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/ja ... 6-6601.pdf
Napsal: pát 13.04.2012 03:11
od janbrasna
A když už to tady tak krásně tapetuju, tak obrázek vydá za tisíc slov žejo…
A abych jenom nestrašil, tady je pár DIY rad, co všechno zkontrolovat:
http://www.m5board.com/vbulletin/e63-bm ... ost2287467 +zbytek vlákna…
Napsal: pát 13.04.2012 18:10
od Jendix
tak přesně takhle mám vyfocenou X6, co jsem ale slyšel, týká se to víceméně jen X6..
Napsal: pon 16.04.2012 18:18
od 01mira01
Paráda, mě se ten blbej kabel také hřeje. To tam zejtra jedu.
Napsal: sob 07.07.2012 00:49
od janbrasna
Nějaké novinky v postupu svolávaček? Plzeňský Invelt zatím dotazy diplomaticky obchází, tak nevim jak intenzivně mam prudit…
Napsal: ned 08.07.2012 09:07
od Filozof
Nevím mě otec říkal že už byl s autem a vyměnili mu to a má klid a nemusí mít obavy. Zeptám se kdo to byl zda renocar nebo kdo.
Má E61 530xd rok 06
Napsal: pon 09.07.2012 09:55
od JaraX
to je fajn vrozená vada, s tím bych se bál jezdit

Napsal: pon 09.07.2012 17:19
od Vlasta
A to spousta pacientů ani netuší, že jezdí se zbastleným SBT v "nebourané" káře
Napsal: úte 10.07.2012 10:42
od PetanE60tka
Tak ja uz mam vymenino, RenoCar se ozval sam

Napsal: úte 10.07.2012 11:01
od Vlasta
Údajně se mění jenom ta plastová krytka
Napsal: úte 10.07.2012 15:40
od m.deejay
Takže dnes mi přišel email a jsem pozván taky do servisu ve Vysokém Mýtě. Napsali mě : " Jedná se o výměnu krytu kabelu k akumulátoru. Tato akce je plně hrazena BMW."
Napsal: úte 10.07.2012 16:24
od PetanE60tka
Jojo, vycvaknou jeden plast a nacvaknou novej,prace na 15 minut
Napsal: stř 11.07.2012 14:05
od janbrasna
A kontrolujou pri tom aspon stav cely kabelaze, oxidaci atp., nebo na to kaslou?
Napsal: stř 11.07.2012 17:13
od Vlasta
Co by tam mělo oxidovat? Shnilý a zoxidovaný kontakty jsem měl kdysi dávno jen u šádovky a u Avie na olověnejch svorkách
Napsal: stř 11.07.2012 19:25
od Kantry
třeba na novejch mercedesech to hnije dost ,)
Napsal: ned 15.07.2012 16:14
od pesa
od zítřka vozím hasičák
