Stránka 2 z 2
Napsal: úte 18.12.2012 14:47
od VRsix
Pockej, ja nepsal ze posuzuju kvalitu podle sekretarky a kafe, nicmene uplne jinak to vypada.. taky jsem psal, ze jsou dulezite reference, ktera ma napr. ABC nejhorsi. Tam proste jde jen debil a kdo chce kam, pomozme mu tam.
Napsal: úte 18.12.2012 20:44
od 535d
Vlasta píše:Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?
ja jo..)))
Napsal: úte 18.12.2012 21:21
od peco1111
535d píše:Vlasta píše:Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?
ja jo..)))
Já mám taky chipnuto 535d, právě dnes
A ten graf z brzdy mám taky, před i po. Naměřené hodnoty po chipu jsou: 224,6kw a 625nm krouťák.
Jede fakt krásně! Teď už mi ani ten automat nevadí, který ubíral hodně...
Napsal: stř 19.12.2012 09:45
od Turbo535
Tak jsem byl ve zkušebně a naplnilo to "očekávání". Žádný monstrozní výkon ani krouťák tam není. 271 ps/ 3727ot. a 589Nm/2197ot. Takže v podstatě tovární hodnoty. Jsem domluvený s chipařem, že se podívá, kde se stala chyba. Tak jsem zvědavý.
Napsal: stř 19.12.2012 10:23
od VRsix
Turbo535 píše:Tak jsem byl ve zkušebně a naplnilo to "očekávání". Žádný monstrozní výkon ani krouťák tam není. 271 ps/ 3727ot. a 589Nm/2197ot. Takže v podstatě tovární hodnoty. Jsem domluvený s chipařem, že se podívá, kde se stala chyba. Tak jsem zvědavý.
Kdo to delal?
Napsal: stř 19.12.2012 10:26
od chip
peco1111 píše:535d píše:Vlasta píše:Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?
ja jo..)))
Já mám taky chipnuto 535d, právě dnes
A ten graf z brzdy mám taky, před i po. Naměřené hodnoty po chipu jsou: 224,6kw a 625nm krouťák.
Jede fakt krásně! Teď už mi ani ten automat nevadí, který ubíral hodně...
Z nezávislé brzdy, nebo z té, co je v ,,čipovně"?
Napsal: stř 19.12.2012 10:58
od VRsix
chip píše:peco1111 píše:535d píše:[quote="Vlasta"]Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?
ja jo..)))
Já mám taky chipnuto 535d, právě dnes
A ten graf z brzdy mám taky, před i po. Naměřené hodnoty po chipu jsou: 224,6kw a 625nm krouťák.
Jede fakt krásně! Teď už mi ani ten automat nevadí, který ubíral hodně...
Z nezávislé brzdy, nebo z té, co je v ,,čipovně"?[/quote]
Spravny dotaz

Napsal: stř 19.12.2012 14:30
od motorpower
Spíš je důležité zda u toho byl. Je už i praktika kopírování grafů ze zkušebny. Placebo udělá své.
Napsal: ned 23.12.2012 23:29
od Turbo535
Chipovali to v Diesel Technik na Kladně. Byl jsem tam, napojil to na počítač, přečetl a pak se díval na ty křivky a ukazoval mi, že tam ten chip nahraný je, takže to musí jet. Říkal jsem mu, že to ale nejede tak, jak by mělo a on, že mám zajít ještě na jinou brzdu a změřit to jinde nebo bude problém někde v autě. To auto mám 2 měsíce a každý týden jsem s tím jezdil do servisu, abych vychytal mouchy. Mám rád svoje auto ve 100% stavu. Tam mi říkali, že je v pořádku. Turba foukají dobře, měnil jsem tam termostaty, relé u žhaviček, přetěsňoval turbo, měnil EGR chladič (prasklý vlnovec), dělal geometrii a pár blbostí. Jel jsem v kamarádově 530i s SMG převodovkou a když jsem tomu naložil na dálnici, pocitově i pohledově (na tachometr), to zrychlovalo hodně podobně, skoro stejně. V případě, že by mě na brzdě oblafli a dali mi jiný výjezd, poznal bych to při srovnání těch dvou aut. Rozdíl 170kW a 200kW nemusí být tak znát i hydroměnič v steptroniku ten pocit ubere, ale rozdíl mezi 170kW a 260kW už by měl být znát hodně a to tam není. Upřímně, raději bych tam měl original nežli chip, když mám u obojího stejný výkon. Možná zajdu na jaře k té firmě, která mi to měřila a nechám si to nachipovat od nich. Není to levné, říkali kolem 15-18tis, ale možná vědí, co dělají. Je to fa. Power Diesel na Průmyslový. Dělají i závodní auta a upravují motory nejen chiptuningem. Uvidím. Znáte tu firmu někdo?
Napsal: pon 24.12.2012 14:24
od sonyk02
Jestli myslíš DieselPower, tak ti jsou hodně dobří a mají spoustu zkušeností!
http://race.dieselpower.cz/ tam chybu rozhodně neuděláš

Napsal: úte 25.12.2012 11:39
od peco1111
[/quote]
Z nezávislé brzdy, nebo z té, co je v ,,čipovně"?[/quote]
z té, kde to chipovali, ale celou dobu jsem byl u toho.
Dělal to:
http://www.profituning-praha.cz/