Stránka 2 z 2

Napsal: ned 26.02.2012 20:07
od HIDEN
:D jo tak díky.

Napsal: úte 28.02.2012 19:57
od ljakubicka
ja třeba mam samosvor ale nefunkcní je někdo schopny zjistit na kolik by vyšla oprava? někde jsem viděl že kolem 6500tis. ale zda se mi to dost. :cry:

Napsal: úte 28.02.2012 20:00
od beny-maser
ljakubicka píše:ja třeba mam samosvor ale nefunkcní je někdo schopny zjistit na kolik by vyšla oprava? někde jsem viděl že kolem 6500tis. ale zda se mi to dost. :cry:
na jakém autě?

Napsal: úte 28.02.2012 20:16
od ljakubicka
mam e34 525tds

Napsal: úte 28.02.2012 21:02
od beny-maser
ljakubicka píše:mam e34 525tds
a jsi si jistý že máš samosvor?
mám za to, že na e34 diferák obsahuje pouze planetové soukolí a na tom není co se rozbít, nebo-li není tam žádná spojka co se sjede a pokud máš defekt tak se s tím nedá jezdit.
Pokud se pletu tak ať mě někdo opraví.

Napsal: úte 28.02.2012 21:03
od beny-maser
ljakubicka píše:mam e34 525tds
a jsi si jistý že máš samosvor?
mám za to, že na e34 diferák obsahuje pouze planetové soukolí a na tom není co se rozbít, nebo-li není tam žádná spojka co se sjede a pokud máš defekt tak se s tím nedá jezdit.
Pokud se pletu tak ať mě někdo opraví.

Napsal: úte 28.02.2012 22:09
od noname
svor může mít lamely a podložky v takovém stavu, že na asfaltě to nefunguje... dej auto na hever a zatoč kolama, jestli se točí stejným směrem, tak ho máš a je možná ko, pokud né, tak se budou točit proti sobě. Koukám, že jsi z bohumína, kdyby jsi jej měl dead, tak bych ti jej zrepasoval...

Napsal: čtv 01.03.2012 19:34
od ljakubicka
noname píše:svor může mít lamely a podložky v takovém stavu, že na asfaltě to nefunguje... dej auto na hever a zatoč kolama, jestli se točí stejným směrem, tak ho máš a je možná ko, pokud né, tak se budou točit proti sobě. Koukám, že jsi z bohumína, kdyby jsi jej měl dead, tak bych ti jej zrepasoval...
no podle toho co jsem se tady dočetl už v několika článcích tak se to da poznat podle zadního víka na diferu, že bud když je hlinik tak je samosvor a když je plech tak neni. ja mam hlinik. taky se hodně hrabu v autech hlavně v praci... parkrat už jsem to na zvedaku měl a pokažde se kola točily proti sobě. no a kolik tak vychazi repas?

Napsal: čtv 01.03.2012 23:01
od noname
mělo by být na obalu "S" máš asi obyč dif... nové lamely cca 2500, olej 450, pak zaleží na stavu gufer a ložisek, jak se do toho hrábne, tak to může začít téct... jinak práce na odpoledne...

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: pát 02.03.2012 18:58
od ljakubicka
noname píše:mělo by být na obalu "S" máš asi obyč dif... nové lamely cca 2500, olej 450, pak zaleží na stavu gufer a ložisek, jak se do toho hrábne, tak to může začít téct... jinak práce na odpoledne...

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

no dobře a to ,,S´´ je na obalu nebo na tom štitku? kouknu na to zitra pak tu pisnu. nějake ložo mi tam hučí takže ta cena určitě poroste.

Napsal: pát 02.03.2012 22:18
od noname
S je na obalu, a mělo by být z hora, ale jestli se ti kola točí proti sobě, tak nemáš svor...

Napsal: pát 06.04.2012 03:17
od KKKuba
mám dotaz-zvednul jsem auto a když s tím chci zatočit tak to jde z tuha, na neutrál se točí kola stejně a když tam mám kvalt tak proti sobě, je tam teda samosvor nebo ne?