Stránka 2 z 2
Napsal: úte 14.02.2012 22:45
od Mil530d
Tak co já sem odevšad slyšel, tak prej toto je nejuspornějši motor, tak otázka jestli máš ten samej, ty novějši už prej chtějí víc...
Jinak se na tom možná podepsisuje i chip, je to na 155kW, a jak známo, tak ten taky pohne se spotřebou směrem dolů...
Ale zase těch 5,7 je pohodová jizda, město dědina. Jen po městě jsem dnes jezdil za 5,9, samozřejmě zase na pohodu, sem tam sem někoho nesnesl před sebou, tak to skočilo na šest, ale zachvilku zas 5,9. Bavi mě držet to co nejniž... Ale když mě to chytne, tak se taky na 7,9 dostanu, ale to už je svižnějši styl. Řekl bych , že když se nehlidám tak se to drži na 6,3 - 6,6 uplně v pohodě...
Tvoje spotřeba neni normální, musiš tomu něco mít. Pokud teda nejezdiš po celym městě na dvojku

Napsal: úte 14.02.2012 22:49
od Couloo
Tu E39 tour mám stále ale po koupi E60 mi peníze docela chybí ale je mi ji strašně líto.Je fakt jako nová koupena v D po prvním majiteli se serviskou a vše jsem na ni udělal co bylo třeba.Silentbloky motoru,uložení zad.nápravy,přední ramena,měchy oleje atd at. Takže fakt super.Ale do E60 jsem se zamiloval a i když je koupena u nás po prvním majiteli se serviskou kde je lak původní atd.ale koupil jsem ji když měla najeto 200 000km a nikdy na něm nebylo nic děláno.Jen oleje brzdy atd.Takže po měsíci odešlo turbo a když bylo auto na zvedáku tak zjistily totálně vymlácenou přední i zadní nápravu.Takže veškeré opravy teď budou na mé triko a to bude dost drahé.Tak zvažuju co s toho si nechat.Ale nejpíše fakt půjde pryč E39, takže kdyby někdo chtěl hotové a udělané auto tak SZ.
Napsal: úte 14.02.2012 22:49
od SEMRY
berkelay píše:v časopise BMW Revue byla recenze E60 a v jedné pasáži bylo porovnání s E39. V ní se psalo, že E60 nemá tak dobré vyvážení komfortního a přitom sportovního podvozku jako to bylo v E39. E60 je prostě více uskákanější a musí se více "řídit". Není v ní takový pocit drahé a kvalitní "hmoty" jako v předchozím modelu. E39 prostě nabízí více komfortu a lepší vedení než E60.
Škoda, že těch dobrých kusů E39 stále více ubývá. Co tak kolem sebe koukám, tak jsou všechny v žalostném stavu před smrtí.
S tím mohu souhlasit jen do první zatáčky, tam je teprve poznat jaký kus je podvozek lepší než v E39, kdo neřidíl neuvěří, limity uplně někde jinde. Komfort nabízí ale E39 lepší, to je bezesporu.
Napsal: stř 15.02.2012 11:41
od Don
neznam vlastnosti podvozku e60 proti e39, ale rekl bych, ze v tom bude mit v zatackach hodne prsty elektronika.
Napsal: stř 15.02.2012 13:38
od PITAK
No konstrukce podvozku je v podstatě totožná s e39. Ono taky hodně záleží jakej má podvozek a kola. To dělá strašně moc. I dvě různý e39 mohou můsobit velmi rozdílně.
Pro mě je ale e60 tragická hlavně vevnitř. Trochu nechápu jak tohle mohli po e39 vypustit do světa

Napsal: stř 15.02.2012 20:39
od sxko
Mil530d:Ja mam automat takze spotreba vetsi.Tam ta raficka na spotrebu lita pekne i po malem seslapnutim plynu.No je to zajimave nekdo pise ze je to normal nekdo zas ne!!Momentalne mi palubak ukazuje 10.0l /100km

Napsal: stř 15.02.2012 21:11
od Dandy33
[quote="sxko"]Mil530d
Přesně ted v zimě 530D automat po Praze palubák 10,3 l/100
ale už bych neměnil za manual

Napsal: stř 15.02.2012 21:18
od SEMRY
PITAK píše:No konstrukce podvozku je v podstatě totožná s e39. Ono taky hodně záleží jakej má podvozek a kola. To dělá strašně moc. I dvě různý e39 mohou můsobit velmi rozdílně.
Pro mě je ale e60 tragická hlavně vevnitř. Trochu nechápu jak tohle mohli po e39 vypustit do světa

Tenkrát na Břeskáči jsme měli testovací jízdu, porovnávali jsme řady, a E60 v zatáčkách exeluje, ten podvozek má hodně navíc, pokud není mokro pak jsou z toho docela slušně namazaný sánky. Mě by spíš zajímalo jestli je Mpacketový podvozek stejný pro všechny motorizace. Vezl jsem se v 535xd a přišlo mi to o hodně měkčí.
Interiér je tragedie, ergonomie je příšerná, před face je to vskutku děs. Trochu to kompenzuje obšití kůží u některých variant ale jinak to nepěkné, musí se na to hodně dlouho zvykat a někdo si prostě nezvykne.... Já jsem si nezvykl.

Napsal: stř 15.02.2012 21:35
od sxko
DANDY33:No presne ja bych taky manual nechtel!!Automat do tohodle auta patri (podle me).Ja byl se spotrebou na 9 a porad to splha.Prestal jsem to resit!!

Napsal: stř 15.02.2012 21:37
od berkelay
Mě se E60 líbí designem pouze zvenku a to jen v m-packetu, to uznávám že má "šmrnc". Ale uvnitř jak vidím ty držadla dveří a středový panel s ovladači, tak to je hnus velebnosti. Proto, až si mi má E39 rozpadne v prach, tak další auto bude jedině ojetá F10 530i

Napsal: stř 20.06.2012 12:32
od Patrik
se podívej co ma pasik za ramena v předu a vzdadu a ihned budeš vědět proč to děla co to dělá..... já sem najel s B5,5 cca 120000km a obecně problémy co má BMW u VW neřešiš je to něco za něco....
cena nového auta je trochu jinde....
ted sem koupil E39 a nestačim se divit kolik nepříjemnech krvin tam můžu řešit, ramen táhel a jinejch vecicek az moc tak to musi fugovat jinak
BMW sem za svůj život pár měl od E12 po E38 a tohle je moje poslední.....
bohužel ač BMW mám moc rád po najetí cca 200t km s VW group autama obecně je to auto u kterého člověk nemusí věčně věků jen řešit co tam tuklo co tam cinklo proč to vibruje proč sedačka skřípe proč to koroduje

což je nejúsměvnější jak u BMW tak u Mercedesu když vezmu že pasatka z roku 2001 nebude mít tečku rzi.........
po 2 letech jsem se vrátil k BMW vzal jsem E39 po face s 220t km origo z německa z privatu........ale pánové povim vám vzpomínam na pasaka s 370t km sice neměl masážní sedačky ale ta jednoduchost podvozku je dobrá, u meho BMW vše OK a stejně mě z toho za chvili jebne anebo vyměnim všechno na spodku a možná to bude OK
neremcejte a nepomlouvejte je to jen a jen muj nazor kterej bohužel mam a bohužel právě zažívam.....
o E60 se nebudu vyjadřovat má ji otec ted ma uz najeto 140t km 3,0i na motor nesah ale pořád nějaká kravina = servis = prachy
tak buď sem měl smůlu na E39 mám už druhou anebo je to natolik složitý a špatný auto že po 10 letech a 200t km se musí vyměnit spousta věcí...jen kdybch věděl jakých vše je zatim originál

a nejhorší je že vše se tváří OK
Napsal: stř 20.06.2012 13:19
od Mishak
Taky si dovolim jednu zkušenost.
porovnání passat b6 2005 100kkm, mondeo 2009 30kkm, Všechno sedmnáctky kola. Ten passat možná 16, už si nepamatuju.
Suverénně nejhorší auto z těchto zmíněných. Kolegovo bývalé služební. Jizdní vlastnosti strašidelný a pohodlí na úrovni kamarádovi Audi coupé ze začátku devadesátejch let. Auto měl tři dva roky a třikrát odtahováno. Další auto z firmy je to mondeo. Ten podozek funguje. nerovnosti to tlumí a silnice se to drží skoro jako moje e39. U nás ve firmě je tak polovina aut z koncernu. ten zbytek je FORD/Volvo/Audi (to je sice taky koncern, ale takovej lepší:) ) A moje zkuešenost je taková, že z toho koncernu dává smysl jedině SEAT. Kvalita je všude stejná, při nejlepším lehce nadprůměrná, ale u jedinýho Seatu dává trochu smysl cena. Mondeo je za stejný peníze úplně jinde naž passat...a taky to traví míň času v servisu:)
A ještě jsem si vzpomněl. Jel jsem teď s B7, najeto pár tisíc, 1,4TSI CNG 110kw. Kombinace tohohle motoru a DSG převodovky a CNG mě docela zaujala. Žádna střela to není, ale ochotně se to hejbe. Ale muselo by to bejt v jiným autě.
Napsal: stř 20.06.2012 13:20
od Mishak
A ještě k tomu passatu Ta B5.5 byl podle mě poslední passat, kterej plnil to, co od auta očekávám. B6 už je fakt průser. Samotnýho mě to dost překvapilo.
Napsal: stř 20.06.2012 13:28
od Patrik
Mishak píše:A ještě k tomu passatu Ta B5.5 byl podle mě poslední passat, kterej plnil to, co od auta očekávám. B6 už je fakt průser. Samotnýho mě to dost překvapilo.
proč myslíš že sem šel po E39 B6 se serou moc moc moc zvlšt v kombinaci 2,0TDI 103kw.
interier u B5,5 je strašnej, komfort nic moc užitná hodnota s motorem 1,9TDi 96KW užasná - minimální náklady dobrá spotřeba a do 160 ti se hejbe statečně - vyceprvek je to jediný co se vymění a je zase pokoj....
nebudu tu prosazovat VW - obecně mě sere že čim novější auto je tim větší sráč to je a víc a víc se to sere
já tu E39ku nakonec asi dohromady dam

ale na rovinu zklamání je velké.....
a to to jede, klimuje a tak nějak nic nebouchá jen něco ve 120 vibruje jako že ze zadku a při přeřazení něco tupě cvakne

a mě z toho jebe v hlavě a hardyna je nová...
kde jsou doby poctivých E34 a E30
Napsal: stř 20.06.2012 13:43
od Mishak
Je to tak. Kvalita aut tak od roku 2003-2005 šla razantně dolu.
Napsal: stř 20.06.2012 15:22
od Patrik
Mishak píše:Je to tak. Kvalita aut tak od roku 2003-2005 šla razantně dolu.
a srovnavaj se levne znacky s tema drazsima.....(v kvalite) jednim slovem srac jako srac
Napsal: stř 20.06.2012 21:58
od m.deejay
...já mám E60 530d v m paketu a zatím si nemůžu stěžovat na kvalitu auta...vše funguje jak má a dělám jen předepsaný servis...
...když to tady čtu, tak E60 by byla na shození ze skály...
...je pravda, že před koupí E60 jsem uvažoval o Audi A6 z roku 2005 s motorizací 3.0tdi, nebo 2.4 benzin, ale taky to prý není zrovna šampion ve spolehlivosti - čím novější auta napěchovanější elektronikou, tak tím asi všeobecně horší...

Napsal: stř 20.06.2012 23:03
od Mishak
Ono nejde o to, že je víc elektroniky, ale že se víc šetří na materiálech, na testovaní. Ale to jsme už někde jinde.
Napsal: pát 22.02.2013 11:28
od vwpavel
Já potřebuji kombíka. Ne že by to byl můj styl. Ten byl již od 16 let v 3er kupé. (tehdy bezpapírová e30 z roku 82 s řízeným karburátorem)... Jo a byli jsme stejně staří:-)
E39 v touru se mi nikdy ani trochu nelíbila. Snad jen, když ji pomohly všechny M-berličky

E61 je z venku krásná, ale interiér před liftem byl horší.. Po liftu už ale žádné připomínky nemám.. M-paket jí moc sluší, jediná chyba na něm je ta, že je stejný jak před liftem, tak po liftu. Takže v M- paketu nikdo nepozná (krom totálního znalce), jestli jedeš 10 let starou šlupkou za 180t., nebo 3 roky starou károu za 700t. Což mě také nebaví

Navíc M-podvozek s Runflaty je skutečně již nepohodlný (slušně řečeno)
No a F11 je krasavice jak z venku, tak zevnitř. Absolutně na ní žeru ten display v kapličce, který se mění i v závislosti na zvolený jízdní režim! viz.
http://www.youtube.com/watch?v=6GYaL35AeI4
Jen je vevnitř menší, než e61 a to minimálně na zadních sedačkách, ale zdá se mi, že i kufr. Každopádně v E61 si dozadu vedle velké autosedačky ještě dvě blondýnky sednou. Do f11 ani omylem... Holt nic není ideální..
A motorově? Je libo 1 turbo, dvě nebo tři

TO JE BOMBA. Hlavně, když dnešní 530d má stejný kroutící moment jako před 3 lety prémiová 535d
Porovnal jsem z mého pohledu jen BMW 5er, porovnávat tyto vozy s Prassatem či Mondeem mi přijde jako srovnávat Plzeň s Bráníkem
PS:
http://www.youtube.com/watch?v=ExHhEl-l8xk
Napsal: pát 22.02.2013 13:33
od zverbo
Porovnavat pivo s pivom to sa da ale porovnavat e39 s B6 je trochu mimo ligu, berem ked niekto porovna e39 s B5 nizsie rocniky dajme tomu 1996 535i s B4 VR6 to ano ale nie mimomodelovo, je tu tema kde sa porovnava dokonca aj e39 528i s fabiou RS co je blud storocia ale budis.
Kazdy vie ze BMW je v kazdej dobe naddobove, luxus a vybavy aj v nizkych radach a už vobec nie v luxusnych verziach - BMW nema len tak pre rit STATUS vyrobcu luxusnych a bezpecnych automobilou.
Porovnat BMW a MB to berem to ano,kazda ina automobilka je vzdialena svetelne roky A PRETO SA VOZIME V BMW a nie v WV/VW sorry neviem ako sa to pise, nezaujima ma to.
Pracujem v Rakuskej firme zo sidlom v ČR, na popis ze passat je manazerske auto tak to fajn moze byt ale odpoved je: zahranicny majitelia kupia priemerne auta pre ČR manazerou za firemne lowe ale sam i chodia v BMW, ked knam chodia kontroly z Rakuska nikdy nepride ine auto ako BMW, moja manzelka pracuje v podobnom, cesky manazery v passatoch ale riaditelia a majitelia iba na BMW, nedaleko odomna je automobilka SKODA na manazerskom parkovisku iba pasat/superb ale na VIP parkovisku iba same MB - BMW - sem tam Porche
PRECO? tu mate otazku ktora je namieste!