Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Má cenu jít do E39 za 50t?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak to opravdu nemá cenu!
předek v elektrice + zrcátka beru za absolutní základ.
dělený zadní vrata maj taky asi všechny.
loketky jsem neviděl jen v jedné 5ce a to byl totální holomrd stylu škoda favorit. Takže taky žádná výhra.
modrej semiš bych taky neviděl jako nějakej poklad.
manualní klima v tom roce byla taky celkem standard.
Za tyhle peníze seženeš v německu minimálně 10 lépe vybavených aut s motorem co chceš. Jediné co je na tom autě dobrý jsou ty kilometry, ale zase na druhou stranu co neodešlo protože to má hodně najeto tak odejde na stáří. Takže je to prašť jako uhoď.
předek v elektrice + zrcátka beru za absolutní základ.
dělený zadní vrata maj taky asi všechny.
loketky jsem neviděl jen v jedné 5ce a to byl totální holomrd stylu škoda favorit. Takže taky žádná výhra.
modrej semiš bych taky neviděl jako nějakej poklad.
manualní klima v tom roce byla taky celkem standard.
Za tyhle peníze seženeš v německu minimálně 10 lépe vybavených aut s motorem co chceš. Jediné co je na tom autě dobrý jsou ty kilometry, ale zase na druhou stranu co neodešlo protože to má hodně najeto tak odejde na stáří. Takže je to prašť jako uhoď.
- Honzek525
- Registrovaný
- Příspěvky: 148
- Registrován: úte 11.10.2011 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3389
K té e39, dá se sehnat za pár korun hezké auto, ale chce to mít štěstí. Já na podzim koupil 525tds s udělanou hlavou a rozvody, s poctivými 360xxx km na tachometru, a cena byla právě 50k. Na autě nic nemlátí, nikam netáhne, startuje za studena i za tepla na brnk, jezdí skvěle, jediné kdy jsem nenastartoval, tak při -27 mi zatuhla nafta, ale za to auto nemohlo. Auto jezdilo od roku 2000 do 2010 jen do autorizovaného servisu, a majitel od koho jsem ho kupoval, ho prodal jen proto, že dvě auta neutáhl. S autem už mám za 4 měsíce najeto zhruba 13 tisíc km, a musím zaťukat, zatím šlape jak má, až na pár detailů. Ale neberte můj příspěvek jakože všechny levné e39 jsou v super stavu, to vůbec, já měl jen štěstí, že se všichni bály "velké" porce kilometrů a auto defakto nikdo nechtěl. Hodně štěstí při výběru.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
koukni na tohle, není to tds, ale to auto je prostě top, v kombinaci s LPG super svezeníCarpadian píše:Jsem na tom, jako kolega, též hledám své první BMW. Ale chci E34 touring. Počítám s rozpočtem 100k vč. úvodního servisu - 525TDs, automat.
Byl jsem se koukout na 518i (vím, sranda), opravdu moc pěkná, proto jsem nevydržel zkusil štěstí, ale ten motor byl opravdu neštěstí.Leda ho vyměnit za jinej, což nevím, jestli je u BMW možné nějakým legálním způsobem udělat, jako u Mercedesu.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106941
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
jeden příklad za všechny http://auto.bazos.cz/inzerat/14227926/528i-e39.php
jelikož na fotkách nevypadá tak zle, tak jsme si s klukama udělali výlet se na ní podívat, výsledek:
vybydlenější auto jsem neviděl, M packet k ničemu, přední nárazník urvaný neopravitelný, zadní poslepovaný černou izolačkou, urvaná klika na dveřích, motor jsme ani neotevírali, najeto dle slov majitele něco okolo 300, dle interiéru tak 900, šedá kůže byla hnědá, vypadené tapecy se záclonkama, prý nové tlumiče, ale guma v miských pod pružinama nově nevypadala, prosě děs a borec ještě říkal je to můj mazlík, kdybych nekoupil nové auto neprodával bych, asi prostě máme každý trochu jinou představu o tom co je mazlík
když se někdo rozhodne takové auto koupit a bude ho chtít denně provozovat nechá na něm dalších 30000 jen na dílech, aby vypadalo k světu a co nechá za práci ani nechci počítat, takže E39 za 50? NIKDY!
jelikož na fotkách nevypadá tak zle, tak jsme si s klukama udělali výlet se na ní podívat, výsledek:
vybydlenější auto jsem neviděl, M packet k ničemu, přední nárazník urvaný neopravitelný, zadní poslepovaný černou izolačkou, urvaná klika na dveřích, motor jsme ani neotevírali, najeto dle slov majitele něco okolo 300, dle interiéru tak 900, šedá kůže byla hnědá, vypadené tapecy se záclonkama, prý nové tlumiče, ale guma v miských pod pružinama nově nevypadala, prosě děs a borec ještě říkal je to můj mazlík, kdybych nekoupil nové auto neprodával bych, asi prostě máme každý trochu jinou představu o tom co je mazlík
když se někdo rozhodne takové auto koupit a bude ho chtít denně provozovat nechá na něm dalších 30000 jen na dílech, aby vypadalo k světu a co nechá za práci ani nechci počítat, takže E39 za 50? NIKDY!
Ber rady ostatnych - vymenit olej neni vada, neni vada ani to ze ma aj miliardu km ide o predchadzajuceho majitela ako sa k autu spraval co menil naco jebal a ci je to mrtvola alebo sa mrtvolou stane
zase na druhej strane moj pripad:
Ja požidil E39 528i r.v.97 sedan za 20000kč - 330.000km
Ano hnoj fakt HNOJ a po žene!!! auto sice neburane ale v nadhernej vybave co sa len tak nevidi, so servisnou knihou atd...
Ked som ho kupil auto bolo po kompletnej rekonstrukcii celeho podvozku + nove brzdy sportove dierovane + kompletne pretesnenie motoru zovsetkym, mam zoznam na A4 k serviske zo servisu co bolo menene a v investiciech 72.000kč a auto som kupil za 20.000kc
Dokonca ked som ho kupoval malo novucku TK a cerstvo zaplatenu poistku.
+ bonus nove gumy na zimu a baterka a pani dala predomnou vymenit olej a filtre.
A ANO celolak ma vyde na 30000kč, ano Mpaket body ma vysiel na 12000kč a ANO svetla na 6000kč a ANO vyvarenie ma stalo 6000kč
ale ked to spocitam zatu cenu nepořidim nikdy E39 v tomto stave a s takou vybavou.
Samozrejme vzdy mozem predat povodne svetla a povodne narazniky a veci co som menil za nove.
A to ze som uz ja donho nasipal lowe ako koberceky M5 nowe manzety nowa paka a madlo precalunenie volantu, dorobenie vyhrevu sedaciek VZADU, kompletne nerezovy vyfuk zo sportovymi zvodami a tlmicmi z M5 ATD... atd... ATD... - tak toto je uz moja vec a moje rozmary ktore by som daval aj do auta keby stalo 150000kč!!!
A z HNOJA sa stal MAZEL!!!
zase na druhej strane moj pripad:
Ja požidil E39 528i r.v.97 sedan za 20000kč - 330.000km
Ano hnoj fakt HNOJ a po žene!!! auto sice neburane ale v nadhernej vybave co sa len tak nevidi, so servisnou knihou atd...
Ked som ho kupil auto bolo po kompletnej rekonstrukcii celeho podvozku + nove brzdy sportove dierovane + kompletne pretesnenie motoru zovsetkym, mam zoznam na A4 k serviske zo servisu co bolo menene a v investiciech 72.000kč a auto som kupil za 20.000kc
Dokonca ked som ho kupoval malo novucku TK a cerstvo zaplatenu poistku.
+ bonus nove gumy na zimu a baterka a pani dala predomnou vymenit olej a filtre.
A ANO celolak ma vyde na 30000kč, ano Mpaket body ma vysiel na 12000kč a ANO svetla na 6000kč a ANO vyvarenie ma stalo 6000kč
ale ked to spocitam zatu cenu nepořidim nikdy E39 v tomto stave a s takou vybavou.
Samozrejme vzdy mozem predat povodne svetla a povodne narazniky a veci co som menil za nove.
A to ze som uz ja donho nasipal lowe ako koberceky M5 nowe manzety nowa paka a madlo precalunenie volantu, dorobenie vyhrevu sedaciek VZADU, kompletne nerezovy vyfuk zo sportovymi zvodami a tlmicmi z M5 ATD... atd... ATD... - tak toto je uz moja vec a moje rozmary ktore by som daval aj do auta keby stalo 150000kč!!!
A z HNOJA sa stal MAZEL!!!
Ty jo, toto fakt nikdy nepochopím... To, že někdo domrdá auto s úplně sociální výbavou je jedna věc, ale když takto dodělá někdo auto s takovou výbavou, za kterou by někteří byli schopní dát cokoliv (Mpacket, záclonky v tapecech - u e39 docela vzácný nadstandart bych řekl. Aspoň jsem tak zvyklý z e34 že je to rarita) tak to fakt už neni normální. Přitom e39 po faceliftu, v podstatě docela nové a pořád pěkné auto. To ten člověk musí být opravdu absolutní hulvát, když se k tomu chová takto a přivede tak pěkné auto do takovéhoto stavu...Bratn píše:jeden příklad za všechny http://auto.bazos.cz/inzerat/14227926/528i-e39.php
jelikož na fotkách nevypadá tak zle, tak jsme si s klukama udělali výlet se na ní podívat, výsledek:
vybydlenější auto jsem neviděl, M packet k ničemu, přední nárazník urvaný neopravitelný, zadní poslepovaný černou izolačkou, urvaná klika na dveřích, motor jsme ani neotevírali, najeto dle slov majitele něco okolo 300, dle interiéru tak 900, šedá kůže byla hnědá, vypadené tapecy se záclonkama, prý nové tlumiče, ale guma v miských pod pružinama nově nevypadala, prosě děs a borec ještě říkal je to můj mazlík, kdybych nekoupil nové auto neprodával bych, asi prostě máme každý trochu jinou představu o tom co je mazlík
když se někdo rozhodne takové auto koupit a bude ho chtít denně provozovat nechá na něm dalších 30000 jen na dílech, aby vypadalo k světu a co nechá za práci ani nechci počítat, takže E39 za 50? NIKDY!
A na slova, že je to jeho mazlík si asi ani nedovedu představit, jak bych reagoval

Jsem ted taky docela spatnej.
Jezdil jsem na motorkach,kde jsem kazdou zimu po rozebrani az na ram nechaval zasle sroubky povrchove upravit,za coz me znami meli za blazna,ja mel vsak za tech 15 let motorkareni-do ochrnuti jen same voňavky.
Po story,kdy jsem se snažil udelat z Passatu vonavku-viz podpis (jen trikrat se generalkovala prevodovka za celkem asi 180000kč a do auta za 74000 jsem vrazil dalsi statisice viz text v podpisu)a to se ne a nedarit,koupil jsem za 114 530d 2001 v plny,krom el sedacek-Italie.
Jenze dle zvyku jsem to hodil do servisu na naplne,klepalo neco u kola+zkontrolovat.
Nechal jsem tam skoro 50 000 s tim ze jeste nejde park asistent,webasto,klimatizace-ventilator,atd.Takze jeste treba dalsi desitky tisic-20-30-nevim.
No,dnes jedu pro Passata do Prahy a ted si rikam co mam vlastne prodat.
Passat je ted v cajku,pro bmw musela vcera odtahovka,pry odeslo pod podlahou asi nizkotlaky cerpadlo ci co,tak me to nechalo na ceste.
Ja 530d kupoval proto,ze jako motorkare byvaleho by me mohl vykon castecne uspokojit-vic nez 81kw a ze je to pry spolehlive auto.
Rikam si ze je to pocatecni investice a bude klid.
To jsem ale rikal i u Passatu kdyz vsichni okolo at to prodam.
I ted si stojim za svym,ale za chvili se ozve prevodovka na GO a dalsi veci co se vsak delaji u vsech aut.
Na druhou stranu u Passatu snad uz ani neni co delat....No vsak prectete.
Passat je tedy na prodej a mam pocit ze Bawo asi taky.
Kdo ma za sebou neco podobneho,asi se nedivi.
Na Druhou stranu uz teda nevim cim jezdit.
Jezdil jsem na motorkach,kde jsem kazdou zimu po rozebrani az na ram nechaval zasle sroubky povrchove upravit,za coz me znami meli za blazna,ja mel vsak za tech 15 let motorkareni-do ochrnuti jen same voňavky.
Po story,kdy jsem se snažil udelat z Passatu vonavku-viz podpis (jen trikrat se generalkovala prevodovka za celkem asi 180000kč a do auta za 74000 jsem vrazil dalsi statisice viz text v podpisu)a to se ne a nedarit,koupil jsem za 114 530d 2001 v plny,krom el sedacek-Italie.
Jenze dle zvyku jsem to hodil do servisu na naplne,klepalo neco u kola+zkontrolovat.
Nechal jsem tam skoro 50 000 s tim ze jeste nejde park asistent,webasto,klimatizace-ventilator,atd.Takze jeste treba dalsi desitky tisic-20-30-nevim.
No,dnes jedu pro Passata do Prahy a ted si rikam co mam vlastne prodat.
Passat je ted v cajku,pro bmw musela vcera odtahovka,pry odeslo pod podlahou asi nizkotlaky cerpadlo ci co,tak me to nechalo na ceste.
Ja 530d kupoval proto,ze jako motorkare byvaleho by me mohl vykon castecne uspokojit-vic nez 81kw a ze je to pry spolehlive auto.
Rikam si ze je to pocatecni investice a bude klid.
To jsem ale rikal i u Passatu kdyz vsichni okolo at to prodam.
I ted si stojim za svym,ale za chvili se ozve prevodovka na GO a dalsi veci co se vsak delaji u vsech aut.
Na druhou stranu u Passatu snad uz ani neni co delat....No vsak prectete.
Passat je tedy na prodej a mam pocit ze Bawo asi taky.
Kdo ma za sebou neco podobneho,asi se nedivi.
Na Druhou stranu uz teda nevim cim jezdit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Jak myslíš to "kdo má za sebou něco podobného"?
Jako kdo nacpal do auta víc peněz než ho stálo a koho někdy auto někde nechalo?Sorry,ale že tady někdo nacpe do auta několikrát víc než za co ho koupil je prakticky normální,když chceš mít auto opravdu v super stavu a navíc je to tvůj koníček,potom je to nutnost a normální.Myslím že sou tady větší pacienti než ty
.
A že se auto občas rozbije (jednou a ještě k tomu prkotina),to snad ani nemusíme řešit.To se stane i u funglovky,prostě je to stroj...
Jak tě tak poslouchám,tak kdybych ti vypsal sérii poruch kterýma jsem si prošel za poslední cca. půlrok s M-B 190d,a kolikrát jsem jel na laně (pak už jsem lano po opravě ani neodvazoval,jen jsem ho skřípnul pod kapotu,protože bylo jasný že ho budu brzo potřebovat),tak by jsi asi dostal infarkt
.
Jako kdo nacpal do auta víc peněz než ho stálo a koho někdy auto někde nechalo?Sorry,ale že tady někdo nacpe do auta několikrát víc než za co ho koupil je prakticky normální,když chceš mít auto opravdu v super stavu a navíc je to tvůj koníček,potom je to nutnost a normální.Myslím že sou tady větší pacienti než ty

A že se auto občas rozbije (jednou a ještě k tomu prkotina),to snad ani nemusíme řešit.To se stane i u funglovky,prostě je to stroj...
Jak tě tak poslouchám,tak kdybych ti vypsal sérii poruch kterýma jsem si prošel za poslední cca. půlrok s M-B 190d,a kolikrát jsem jel na laně (pak už jsem lano po opravě ani neodvazoval,jen jsem ho skřípnul pod kapotu,protože bylo jasný že ho budu brzo potřebovat),tak by jsi asi dostal infarkt

filini28: Viděl bych to tak, že jsi udělal pár chyb.
1) - Koupil jsi E39 530d za 114k
2) - Koupil jsi 11 let staryho diesla
Nechal sis to dotahnout z DE nebo si to koupil v nějakym bazaru v ČR?
Jestli v bazaru v ČR tak to je třetí chyba.
Kupoval si to sám, nebo jsi měl sebou nějakýho mechanika, nebo někoho kdo umí BMW ?
Jestli sám tak to byla čtvrtá chyba.. Jestli jsi měl sebou mechanika, tak asi špatnýho.
Už teď tě to auto vyšlo na 170 a stejně tě potencionálně můžou potkat opravy za dalších 100.
Kdybys nejdřív prodal Pasata a nechal si (ideálně od M3maniaka) dotahnout za 220 z Německa nějakej benzín, tak bys výrazně snížil pravděpodobnost všech těch lapálií a ještě tě to vyšlo levněji. Kupovat takhle starýho diesla je vždycky celkem riziko..
Osobně zastávám spíš názor, že je lepší koupit auto za 200 a mít připravenejch 50 na případný detaily, než koupit za 50 a pak do něj ještě 200 narvat - Člověk si ušetří spoustu starostí.
Navíc investovat do auta tim, že si ho budeš mazlit(podobně jako nechávat povrchově upravovat zašlé šroubky u motorky), je mnohem příjemnější než dělat ze šrotu solidní káru...
Nicméně bych ti vážně přál, abys už měl klid a auti sloužilo.
1) - Koupil jsi E39 530d za 114k
2) - Koupil jsi 11 let staryho diesla
Nechal sis to dotahnout z DE nebo si to koupil v nějakym bazaru v ČR?
Jestli v bazaru v ČR tak to je třetí chyba.
Kupoval si to sám, nebo jsi měl sebou nějakýho mechanika, nebo někoho kdo umí BMW ?
Jestli sám tak to byla čtvrtá chyba.. Jestli jsi měl sebou mechanika, tak asi špatnýho.
Už teď tě to auto vyšlo na 170 a stejně tě potencionálně můžou potkat opravy za dalších 100.
Kdybys nejdřív prodal Pasata a nechal si (ideálně od M3maniaka) dotahnout za 220 z Německa nějakej benzín, tak bys výrazně snížil pravděpodobnost všech těch lapálií a ještě tě to vyšlo levněji. Kupovat takhle starýho diesla je vždycky celkem riziko..

Osobně zastávám spíš názor, že je lepší koupit auto za 200 a mít připravenejch 50 na případný detaily, než koupit za 50 a pak do něj ještě 200 narvat - Člověk si ušetří spoustu starostí.
Navíc investovat do auta tim, že si ho budeš mazlit(podobně jako nechávat povrchově upravovat zašlé šroubky u motorky), je mnohem příjemnější než dělat ze šrotu solidní káru...
Nicméně bych ti vážně přál, abys už měl klid a auti sloužilo.
Bazar je sychrovanej tim cancem kde je popsan vrak, uz jsem to zkousel. Ted se jeste meni chladic oleje co kape, to cerpadlo, park cidlo, podbehy, kryt motoru pod autem a z tech zavad je to zatim vse. Casem urcite jeste repase matu, vcera jsem uz o tom mluvil s http://www.prevodovka.cz,kdyz jsem vyzvedaval Passata.
Mam vlastne uz dost udelano, tak snad bude chvili klid.
osobne byvh nevěřil, kdyby bylo najeto treba 140tis misto 280,jak byva v ČR zvykem. Motor krasne vrni s tim Castrolem pro bmw, ten LL04 nebo jak
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7022294
Omlouvam se za chyby-na mobilu
Mam vlastne uz dost udelano, tak snad bude chvili klid.
osobne byvh nevěřil, kdyby bylo najeto treba 140tis misto 280,jak byva v ČR zvykem. Motor krasne vrni s tim Castrolem pro bmw, ten LL04 nebo jak
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7022294
Omlouvam se za chyby-na mobilu