Stránka 2 z 3
Napsal: stř 28.11.2012 01:13
od soustek
Ahojte mám takový problém:
Předělal jsem si zadní světla na facelift, vše funguje jak má, jen mi pod diodovejma proužkama svítí slabě i žárovka, která má fungovat už jen jako brzda, vyřešil někdo tento problém?
Napsal: stř 28.11.2012 18:02
od mr_nitroz
No a co se presne meni v kodovani pri vymene zadnich svetel na LCI v LM modulu? Vypne se studena, tepla a chybova kotrola jednotlivych zarovek vzadu?
Napsal: úte 16.07.2013 16:29
od HuNTeR
Jak to teda je ? Když měnim jen zadní tak LMII nepotřebuju ale pokud budu chtít s předníma tak si ho stejně budu muset koupit ? A jak je to s tou retrofit sadou ? Je tam sada na 4 světla (Př+Za) a nebo jen na 2 (př+za) ? Díky za info...Světla jsou totiž na cestě z Polska a trošku se rosim co to ještě bude stát
P.S. a jestli víte katalog.číslo na LMII. Díky
Napsal: úte 16.07.2013 18:11
od soustek
Sada obsahuje jak patice s piny na předek tak i redukce na zadek.
Pokud měníš jen zadní světla tak nepotřebuješ LM2, stačí nakódovat.
Napsal: stř 17.07.2013 10:12
od HuNTeR
Ale když bych do budoucna chtěl měnit i přední tak tam LMII musim stejně dát co ?
Napsal: stř 17.07.2013 10:49
od soustek
teoreticky. Určitě bych si ho s předníma světlama dal protože mi dovolí mrdy funkcí navíc. např. living home coming home....
Napsal: pon 12.08.2013 13:34
od robosek
Chlapi, potřebuju poradit:
Chystám se na výměnu pouze zadních světel na E60.
Může mi někdo potvrdit, že to co potřebuji je následující:
1) zadní světla
2) nové konektory
3) přepinovat (?)
4) nakódovat
Žádný nový LM (auto je 06/2005) nebo tahání drátu přes celé auto se nekoná, je tak?
Díky za pomoc
Napsal: pon 12.08.2013 14:39
od sedyvlk6
robosek píše:Chlapi, potřebuju poradit:
Chystám se na výměnu pouze zadních světel na E60.
Může mi někdo potvrdit, že to co potřebuji je následující:
1) zadní světla
2) nové konektory
3) přepinovat (?)
4) nakódovat
Žádný nový LM (auto je 06/2005) nebo tahání drátu přes celé auto se nekoná, je tak?
Díky za pomoc
ANO
Napsal: pon 12.08.2013 14:43
od HuNTeR
Ano potřebuješ:
Světla
Retro fit kabely které koupíš u BMW ( je to jedna sada na všechny světla)
ty kabely samozřejmě musíš natahat ze světel do modulu pod volantem a poté nakódovat.Někde na netu seženeš i návod na to.
Napsal: pon 12.08.2013 14:56
od sedyvlk6
HuNTeR píše:Ano potřebuješ:
Světla
Retro fit kabely které koupíš u BMW ( je to jedna sada na všechny světla)
ty kabely samozřejmě musíš natahat ze světel do modulu pod volantem a poté nakódovat.Někde na netu seženeš i návod na to.
Vždyť to není pravda.Nic do modulu tahat nemusí stačí kabely připojit k kabelu k osvětlení SPZ.
Napsal: pon 12.08.2013 15:14
od HuNTeR
Tak teď sme si asi nerozuměli.Všechny kabely asi ne,ty musí natahat do LM.Protože jak ti potom bude svítit brzodvý světlo a nebo blinky ?
Tady je návod podrobnější
http://uloz.to/xvYW9Wg/e60-e61-prestavb ... svetla-pdf
Napsal: pon 12.08.2013 16:57
od robosek
Já to chápu tak, že se drát přes auto tahá jen v případě E61...
Napsal: pon 12.08.2013 17:21
od HuNTeR
Já právě že ne...Podle návodu
For all cars.
Dismantle plug X12 from the light module and reconnect
the cables as follows:
– pin 25, GR/GN, to pin 63
– pin 40, GR/BL, to pin 11
Connect pick-ups to X12 as follows:
For E60 only.
– G3, WS/RT, to pin 62
– H3, WS/SW, to pin 5
For E61 only.
– I3, SW/RT, to pin 62
– J3, SW/BR, to pin 5
– K1, GR/GN, to pin 25
– L1, GR/GE, to pin 40
Dá se to najít ten návod i v EN,kdyby ho někdo chtěl,mám ho.Nechť napíše

Napsal: pon 12.08.2013 21:55
od sedyvlk6
No tak právě že né. Prostě koupíš retro svazek ze kterého použiješ pouze redukce mezi novým světlem a svazkem vozu je jedno jestli je to E60 nebo E61 a pouze přepinuješ pár drátů. K modulu není potřeba vůbec nic tahat.Vím o čem mluvím dělal jsem už své a kamarádovo auto.Jinak i Mari potvrdí že se k modulu nemusí nic tahat.
Napsal: úte 13.08.2013 09:32
od HuNTeR
No takhle,ale stejně je musíš přepinovat v LM ne ?
Tím natahat do LM sem nemyslel tahat novej svazek ,ale přes redukce napojit do starých kabelů a přepinovat u LM....Já nevim mně to dělal Snejk.Ale takhle to podle toho návodu chápu.

Napsal: úte 13.08.2013 10:10
od soustek
Potrzuju. Nic tahat nemusíš v případě E61 napojíš světla kufru na osvětlení SPZ. Pak jen kódování a přepinování. Samozřejmě pokud to chceš jako originál, musíš tahat dráty až k LM.
Napsal: úte 13.08.2013 10:30
od chip
Jaký kodování?
Napsal: úte 13.08.2013 10:52
od sedyvlk6
chip píše:Jaký kodování?
kódování modulu kvůli zadním blikačům a aby ti nepodsvěcovala brzdová žarovka která když nenakoduješ pořád svítí cca na 40%
Napsal: úte 13.08.2013 11:33
od HuNTeR
Jo to můžu potvrdit,protože jinak ta vnitřní svítí

To jsem na vlastní oči viděl

Napsal: čtv 22.08.2013 22:30
od Couloo
Dělal jsem to min.rok na své E60 a dokonce jsem ani nekupoval ty drahé kabely. Koupil jsem jen holé konektory, nějaké piny a hotovo. Cena cca 200kč a šlo se na věc. Vzal jsem zkoušečku, mladého posadil do auta aby pouštěl to co mu řeknu, dráty jsem si označil a totéž udělal i u světel a pak prostě jen napinoval a spojil konektorem. Připomínám že nejsem a nikdy jsem nebyl elektrikář, použil jsem jen trochu rozumu. Pak natáhl drát k osvětlení spz, kódování a šlape to jak hodinky už více než rok.