Stránka 2 z 3
Napsal: pát 03.02.2012 10:42
od Archon
To by me zajimalo nakolik to vyjde
Napsal: pát 03.02.2012 10:45
od Carpadian
Co vím, tak repas vstřikovacího čerpadla výměným způsobem kolem 15 - 20.000Kč. Asi taky záleží na typu a obvyklosti modelu.

Přímo u Bosche kolega měnil čerpadlo na 2.2DTi Opel - a nechal tam 30.000Kč - ale to má ještě nějakou super speciální RJ v sobě nebo co.

Napsal: pát 03.02.2012 10:47
od Lucifer
728 238 238 Autoservis Matoušek, zkus se ho zeptat, kolik by za to teda chtěl za repas toho čerpadla
Ale je to tady fakt na západě takže to máš dost z ruky
Napsal: pát 03.02.2012 10:50
od Archon
Když to pomuže a nebudeto astronomicka částka

tak tech 250 km je suma fuk

Napsal: pát 03.02.2012 10:57
od Carpadian
Nejlevnější varianta bude to všechno obvolat nebo mail. I kdyby to bylo až někde v (_._), tak rozdíl i jen 5.000kč nikdy neprojedeš.

Napsal bych jim přesný typ čerpadla a co má za problém. To by už nějakou konkrétnější cifru měli hodit.
Napsal: pát 03.02.2012 11:45
od Lucifer
No tak to každopádně, se vyplatí pokud by si tenhle známej řekl málo tak by se ti to furt vyplatilo. On se specializuje na báwka takže by ti cenu řekl, mě řekl 7 i s vymontováním repasí asi myslel nejčastější závadu a to přetěsnění plus montáž se seřízením
Napsal: pát 03.02.2012 16:05
od Archon
Tak to by bylo super uvidime

budu to delat až na jaře ted prave schanim kontakty.
Napsal: pát 03.02.2012 20:18
od beny-maser
a co s tím konkrétně máš, nebo co ti to dělá?
repas za 15 tis je blbost, hlava ti furt zůstává stejná ta stojí asi 30tis.
Jinak pístek stojí asi litr + přetěsnění s pouzdrem celkem asi 7tis s DPH v Bosch diesel servisu, bez demontáže a montáže. Toť má zkušenost. Dneska bych si to, ale už udělal raději sám.
Napsal: pát 03.02.2012 20:49
od Carpadian
15k blbost není, VP-44 je za tuto cenovku bez práce (montáže). Nový stojí kilo.
Napsal: pát 03.02.2012 22:00
od beny-maser
Carpadian píše:15k blbost není, VP-44 je za tuto cenovku bez práce (montáže). Nový stojí kilo.
myslel jsem to tak, že to není GO. Ta cena tomu neodpovídá. S el.hlavou je to moc levný a bezní dost drahý,ale zase záleží co všechno na tom měnili. Běžné opotřebení se dá udělat za těch 7tis bez montáže v Bosch.
Napsal: pát 03.02.2012 22:08
od Carpadian
Myslím, že co servis, to cena. Proto je výhodnější oslovit více firem.
Napsal: sob 04.02.2012 00:49
od Archon
Tak jak jsem písal nedrží volnoběch, strašne houpou otačky +- 200ot a při rozjezdu se zas musi držet pod plynem protože jinak chcipne a pokad se dostane do volnobehu z akcelerace tak taky chcípne motor. Prave mi jeden znamej říkal že je to ta hlava toho čerpadla a že to nejaky specialista přes čerpadla dela nekde kolem Prahy a cena se pohybuje kolem 15000
Napsal: sob 04.02.2012 11:44
od beny-maser
pokud to není jenom špatně seřízený, tak to bude dělat ta hlava,a pokud někdo má kontakt na někoho kdo umí vyměnit ten krokovej motorek v hlavě čili udělat Go tak budu taky vděčnej za kontakt.
Napsal: sob 04.02.2012 13:09
od Carpadian
Ještě jedna možnost. Co rozvody

Vím, že jsou řetězem, ale takovej vytahanej řetěz nadělá pěknou neplechu.
Často bývá taky za tím nějaký blbý čidlo, např. snímač teploty motoru, háže nesmysly a pak to blbne.

Napsal: sob 04.02.2012 16:07
od Archon
Rozvody by meli byt v pořadku ten motor přede jak kočka, jinak by řetez delal randal, každy mi pravě řika ta hlava a ja s tim i počitám tak prave shcanim nekoho kdo by ji sehnal a vymenil a nasledne seřidil. a skoukl i tu mechanickou část čerpadla
Napsal: sob 04.02.2012 16:25
od Carpadian
Kolísá to i za studena, když to po ráno prvně nakopneš nebo to začne blbnout až při vyřezení při jízdě

Napsal: sob 04.02.2012 18:06
od Archon
Kolísá to jak za studena tak i když je ohřáty prostě vždy když se dostane na volnoběh.
Jinak za jizdy má krásny tah od 1800 ot. až na omezovač, žadne hrzné zvuky, přede jak kočka, štve me jen to chcipání na volnoběh,
Napsal: sob 04.02.2012 21:24
od Carpadian
Si myslím, že to bude chtít jen seřídit předvstřik. Když je čerpadlo na odchodu, tak to jede úplně na ho.no.

Napsal: sob 04.02.2012 21:39
od Archon
tak uvidime ja odbrnik čerpadla nejsem

Napsal: ned 05.02.2012 11:27
od beny-maser
pokud je špatný krokový motoerek v el. hlavě tak je nejvíce vymačkaný na samém začátku, tudíš volnoběh a přechod z volnoběhu do zátěže, od 1/3 dál už bývá zcela ok a na funkci to nemá vliv.
Samozřejmě musí být předvstřik i dávka OK a také vstřiky musí být v pořádku. Prostě bych prošel celou vstřikovací soustavu, aby jsi pak nemusel zase řešit vstřik atd. Kontrola + seřízení vstřiků vyjde cca na litr. Pokud bude nějakej špatnej tak plus trysky, nebo se dá koupit starší pokud to bude jenom jeden,dva. Na tds ty vstřiky nejsou až tak citlivé.