Stránka 2 z 2
Napsal: ned 29.01.2012 22:31
od MUF_IV
No to jsem byl já:)))

samozřejmě Ti to nepřeju, ale čím později tím hůř. Aspon bych to něčím rozkapal přes noc do rána a zkusil, jemně, třeba to půjde a máš klid.

Napsal: ned 29.01.2012 22:55
od bibikuba
MUF_IV píše:No to jsem byl já:)))

samozřejmě Ti to nepřeju, ale čím později tím hůř. Aspon bych to něčím rozkapal přes noc do rána a zkusil, jemně, třeba to půjde a máš klid.

vím žes to byl ty-ten strůjce problému

kdybys to sem nepsal nemusel bych to ted řešit-ani bych na to nepomyslel

ted mě ještě hecuješ

Napsal: ned 29.01.2012 23:27
od MUF_IV
Napsal: pon 30.01.2012 00:03
od bibikuba
ser....na to,nebudu to pak štourat jako ty

Napsal: pon 30.01.2012 14:20
od HansCZ
bibikuba píše:tak to je mám ještě asi v cajku-pokuřuju jenom já uvnitř

a nějaký ověřený výrobce žhavičů-pokud se rozhodnu měnit chci aby to za něco stálo

???
NGK D-POWER 32 cena 260,-/1 ks (na M57)
http://www.haspa.cz
Napsal: pon 30.01.2012 23:27
od all
ještě k tomu testování

u M57 motoru sem řešil špatný běh po studeném startu..... nešlo to na všech šest válců. žhavky byli dobré.... ale!
po vyndání a zkoušce ala jeskyní mechanik

sem přišel na to že žhavička měla odpor 3,5 Ohmu ale než se rozsvítila trvalo to 2x tak dlouho než jiným a hlavně se nerozžhavil konec, ale kousíček od závitu! Bylo mi to divné, tak sem jí zaměnil za jinou a motor po dalším nastartování běžel krásně

takže i dobrá svíčka nemusí být dobrá
to starML:
Pravda, třeba u e60 sou žhavky pulzně spínány "jednotkou žhaviček" a jde do nich měřeno osciloskopem 8V RMS
takže 12V = smrt
Napsal: úte 31.01.2012 00:29
od starML
Tak jsem to našel ve WDS :"Die Schnellstart-Glühkerzen sind für eine Spannung von 5,3 bis 7,8 Volt ausgelegt. Während des Startglühens kann kurzzeitig auch Bordnetzspannung anliegen." Proto jsem v předchozím příspěvku opravil ty hodnoty 3-5 Voltů na správné. Ale hlavně jsem chtěl upozornit na ten velký rozdíl provozního napětí, nenosím v hlavě všechno.
To, co popisuje "all" je typický příklad, kdy se žhavič ohmicky jeví dobře, i moje žárovka svítit bude, jenže ta nejdůležitější část je KO. Bez demontáže není jistota nikdy. Ale řešení "radši nechat" je určitě lepší, než "urvat" - to respektuji. A protože jsem línej a chudej, nechal jsem si to udělat v Německu. Kdybych to ukroutil, palice dolů a zpět by mne přišla na mnohem víc.
Napsal: úte 31.01.2012 04:37
od bibikuba
vzhledem k tomu že mám dole sání a nechal jsem se vyprovokovat od MUFA

pokusil jsem se povolit a nejdou

takže než nahodim sání musím vymyslet co s tím-bud to nechám na jindy nebo vemu větší vercajk a budu vrtat

:?mám problém s delším startováním-jak teplý tak studený motor alo to zjevně se svíčkama nebude mít co dělat.
Napsal: stř 01.02.2012 14:20
od fubutomas
Uplně stejnej problém teď řeším u 320D 100Kw E46 3 zhavicky sly povolit krasne a ta posledni sla povolit a dal uz ani hovno,kroutil jsem s ni tam a zpatky a nakonec se mi utrhl sestihran za ktery to povoluju

takze po precteni zkusim asi navarit nejakou matku,nebo sroub..... a dej se vule bozi...
Napsal: úte 07.02.2012 21:18
od bibikuba
Napsal: stř 08.02.2012 21:48
od Kail
Samozřejmně že z vyhřátého motoru - jak tu někdo radil že se svíčka nemá kam roztahovat či co,tak to je sice hezká teorie ale realita je jiná.Všechno jde za tepla lépe.
Nicméně nové svíčky je lepší dávat zastudena.
A ještě jedno doporučení - když všechno funguje,radši na ně nehrabat.Každej si sice řekne že čím dýl to člověk nechá tím hůř to půjde,ale na tom až tolik nesejde,spíš jde o to kdo je tam předtím dával a jak je dorval (na momenty hold moc lidí nevěří

,a 90% lidí stejně s momenťákem moc nzvládá pracovat,co tak pozoruju tak každej pěčlivě nastavuje moment,ale stejně po lupnutí přetáhne alespoň ještě půl otáčky,aby to bylo jako ok

)...
Když chce člověk něco udělat preventivně,většinou se něco posere a pak si jen nadává.
Ale jak říká bibikuba - pokud nejdou tak určitě zahřát motor,dobře v 50% případů pak jdou dobře,vyzkoušeno mockrát
PS: Jo a k tý vazelíně,jak je něco od M-B tak s tím budou vždy problémy!Za poslední rok bych mohl vyprávět

Napsal: pát 10.02.2012 19:57
od MUF_IV
Hergot, no to kdybych tušil že to tak pujde tak jsem si asi ušetřil mnoho prolbémů které budu řešit na jaře

)) Ale vidíš ,přece jen to štenkrování k něčemu bylo

aspon pro ostatní nová zkušenost, já už si to odvrtám

))
Napsal: pát 10.02.2012 20:06
od bibikuba
jsem rád že to klaplo

v opačném případě bych ti asi nemohl přijít na méno za to hecování

i když ,máš bod-nechal jsem se od tebe vyhecovat

možná tady máš řešení,přijedou,odvrtaj-cena furt lepší než sundavat vršek
http://www.vytahovanivstriku.cz/index.html
Napsal: pát 10.02.2012 20:14
od MUF_IV
Jo na to jsem koukal, díky. Asi to bude lepší varianta nechat vytáhnout, než sundávat hlavu dolu..No na mojí E60 to šlo kupodivu perfektně i za studena, ale tu jsem koupil s plnou serviskou taže se o to majitel docela staral a servis byl v BMW něměcko poctivě. Zpátky jsem dával bez vazelíny, ale s moment klíčem a pohoda. Akorát jsem si nezkontroloval jednotku žhavení která byla KO a nechtělo to ráno startovat i po výměně. Tak jsem to napíchl na diagnostiku a vyplivlo to chybu jednotky a 3ks žhavičů i když byly nové. Tak sání znovu dolu a ještě jednotku, cca 2700,- . Ale ted fakt paráda. Motor chytá i v -22st. na první šup jako v létě bez sebemnšího poklepávání na začátku...to předtím nebylo. Takže obecně se přikláním k tomu že když žhaviče tak i jednotku žhavení, není to tolika peněz a za ty starty to opravdu stojí..
