Stránka 2 z 9

Napsal: stř 01.02.2012 00:35
od rooc
http://www.youtube.com/watch?v=uOj6gPwk ... re=related

mě jen fascinuje...že my musíme jezdit na autech s bůhvíčím...a pak narazím na takové video....a nutno říct že jde o jeden start....a toto normální auto snad nevyplodí za dobu svého života... :mad:

Napsal: stř 01.02.2012 00:38
od Misanek
Ty voe to je bomba!! :twisted: Tak nějak podobně mi hulí E28 :D

Napsal: stř 01.02.2012 03:31
od rooc

Napsal: stř 01.02.2012 13:29
od rooc
tak jsem se dal do číštění, foto i video dodám pokud to někoho zajímá pomáhá to jak svně, když jsem do toho nalil technickej benzín jen v tom stál, teď, po 3 hodinách už tím jdou normálně bublinky a během 2 minut tím proteče cca 3 litry technčáku, tak to ještě aspoň 3x vymastím napkou a budu to prolívat

Napsal: stř 01.02.2012 15:20
od Jendix
rooc píše:tak jsem se dal do číštění, foto i video dodám pokud to někoho zajímá pomáhá to jak svně, když jsem do toho nalil technickej benzín jen v tom stál, teď, po 3 hodinách už tím jdou normálně bublinky a během 2 minut tím proteče cca 3 litry technčáku, tak to ještě aspoň 3x vymastím napkou a budu to prolívat


no snad je techničák nejlepší řešení.. já bych do toho pustil spíš nějakou arvu, nebo něco takovího.. vůbec nejlepší je na to určená chemie..

u tý wapky jsem slyšel, že je lepší vařicí voda..

Napsal: stř 01.02.2012 17:20
od rooc
takže postup

3hodiny v technickém benzínu
Vapka
benzín
Vapka
Vyfoukaz vzduchem
benzín
vyfoukatz vzduchem
vapka
benzín
vyfoukat vzduchem vapka
benzín vyfoukat vzduchem
a teď to jdu namontovat

nicméně....po tom co jsem viděl, co z toho teklo za kekel když se o vyfoukávalo, tak vám garantuju, že nějaké rádoby přípravdy jsou uplně k.....to z tama musí jít tlakem...

Napsal: čtv 02.02.2012 23:12
od mara
ja to cistil primo dpf flushing liquidem a vycistilo se to na 100%.
nechal jsem to tam pusobit 10hodin a pak jen proplach vapkou,vysuseni a namontovani .je to na den prace...ale funguje to takze pohoda :D

Napsal: pát 03.02.2012 00:19
od rooc
narovinu.., já jsem to máčel ve všem možném a snad 6x proplachoval wapkou a snad 6x vysokotlak vzduch...a já jsem si jist, že to je čisté:-) a auto jede senzačně.... dneska po praze za 7,3 :-) to jsem nejezdil ani okresky a jak to táhne..no mazec

Napsal: pát 03.02.2012 00:21
od rooc

Napsal: pát 03.02.2012 00:26
od Jendix


tak hlavně že jsi to vyřešil.. musel jsi vlastně měnit to těsnění a šrouby?

co se diagnostiky týče, řešil jsi to nějak, nebo to přestalo svítit samo?

Napsal: pát 03.02.2012 00:28
od rooc
všechno nové..nasadil jsme to nechal nastartované..., ať si to sedne..jak jsem se rozjel.., 1,2 nouzák a jakmile jsem tam dal trojku čidla asi poznaly, že je vše ok... a jelo to jak z praku

Napsal: pát 03.02.2012 00:34
od rooc
jinak zde foto přeď a po čištění

http://rooc.rajce.idnes.cz/2012-02-02

Napsal: pát 03.02.2012 01:24
od rooc

Napsal: čtv 01.03.2012 11:49
od ata
Ahoj, před nedávnem jsem psal o chipu a spotřebě,cca po půl roce mi odešel dpf filtr a nepomohla ani regenerace.s mechanikem jsme filtr provrtali tak aby se neporusily čidla a vše je zatím ok,jak se zdá,s.ucpanym filtrem to bylo hrozny.jinak diagnostika nehlásí chyby a auto jede dobře,ale možná bych udělal větší díru.zkusili jsme to takhle,abych nemusel platit sw úpravy.

Napsal: čtv 01.03.2012 13:01
od rooc
však to v sobě žádné čidlo nemá..., já to zatím vyčistil, pokud by se zanesl znova....., celej ho vyhodím...

Napsal: čtv 01.03.2012 17:12
od ata
Já to nechtěl vyhazovat kvůli úpravě sw.

Napsal: čtv 01.03.2012 21:35
od Jendix
taky jsem nad tím provrtáním přemýšlel.. je ale otázka jak, jaký vrátk člověk zvolí, případně jak se to celé provede. jde o to, že je měřen tlak před a za filtrem.. a pokud tam bude hodně malej rozídl, hodí to chybu..

další problém může bejt v tom, že se v tvým případě vlastě nespustí regenerace.. protože máš pořád rozdíl tlaku, jako by byl filtr čerstvě vyčištěnej.. no uvidíš co ukážou zkušenosti.. já osobně jsem ve svým případě zvolil čištění.. a je fakt, že jsem byl nedávno na diagnostice, koukali jsme na to a hodnoty naprosto ok..

Napsal: čtv 01.03.2012 22:59
od rooc
Za filtrem to nic nemeri

Napsal: čtv 01.03.2012 23:33
od Jendix
rooc píše:Za filtrem to nic nemeri


já jsem na filtr tedy ještě nijak pořádně nekoukal.. ale na diagnostice to ukazovalo rozdíl tlaku.. myslel jsem že je čidlo i za filtrem (možná to porovnává tlak vůči atmosferickýmu).. každopádně to co jsem popisoval se teoreticky stát může.. pokud to třeba 5000km nespustí regeneraci... bál bych se aby to nezačalo skákat do nouzáku, ale možná se pletu..

Napsal: pát 02.03.2012 01:35
od rooc
to čidlo je jen pžed tím filtrem a hlídá to průchodnost toho filtru ------pokud je průchozí nic to nehlásí jsme pod tím autem lezl za filtrem nic není....čili je to trik těch co nabízejí za 10k odstranění pomocí pc.....vlez si pod to čidlo je hned před ním...za ním ani ťuk...čili to hlídá jen tlak před ním..pokud je ucpaný vyvolá to regeneraci.., pokud není...nic to nechce