Stránka 2 z 4
Napsal: čtv 05.01.2012 10:57
od originalbmwparts
No co se týká spotřeby tak ano tam to je o noze, podmínkách provozu, zatížení vozidla, počtu nadržených loudalů.....pardon racerů v ochcáviích RS a dalším. Na druhou stranu co vím jak funguje filtr tak by jsem řekl že je to jen špunt co sbírá a jednou za čas to vypálí najednou.....tudíž mi to příjde ekologické jak poleno....
Napsal: pát 06.01.2012 21:53
od JaraX
co se týče DPF
tak
1. jet delší trasu ale trochu v otáčkách, né na 1500 otáček
2. diagnostika a spustit čištění (cca 500kč)
3. vyndat vyčisti(vyprat)
4. vyhodit(překodovat) nebo vyměnit
pokud se dodrží pořadí člověk asi nejvíc ušetří, DPF po čistění opravdu hodně vydrží, nicmeně lepší je mít LPG jak tak vidím trable s naftou

Napsal: pát 06.01.2012 22:19
od mara
...
Napsal: pon 09.01.2012 19:53
od mara
Dnes mi namontovali dpf zpet po vycisteni dpf cisticem.pc 0% zaneseni takze toto je reseni problemu pro ty kteri ho nechcou odstranovat.vychazi to okolo 2500kc coz neni moc oproti novemu cca 30tis co myslite?
Napsal: pon 09.01.2012 20:10
od Mahut
mara píše:Dnes mi namontovali dpf zpet po vycisteni dpf flushing liquidem.
pc 0% zaneseni takze toto je reseni problemu pro ty kteri ho nechcou odstranovat.vychazi to okolo 2500kc coz neni moc oproti novemu cca 30tis co myslite?
a kde sis to nechal vycistit? myslel jsem, ze jedina moznost je odstraneni.
Napsal: pon 09.01.2012 20:30
od mara
cistil jsem si to sam,pouze mi to v servise vymontoval mechanik.
hlavne byl problem se dostat k tomu cistici dpf.pak jen postupujes dle navodu :wink
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid:
Napsal: sob 14.01.2012 11:54
od bombay
Mně to projetí nepomohlo.
Teď je to v servisu, prý to projeli oni, ale nejdřív přes diagnostiku vyvolali regeneraci...
Napsal: čtv 28.03.2013 16:41
od bombay
Tak se to ozvalo zase. Zkusím to vytáhnout a vyčistit benzínem(nebo nějakým speciálním přípravkem) a protáhnout wapkou.
Napsal: pát 29.03.2013 23:43
od kornout
tady jedna varianta,
http://aukro.cz/filtr-castic-dpf-bmw-e9 ... 20071.html ale nevím jak je to s kvalitou, nicméně je to zajímavý.
A tady ta druhá, co se tady o tom bavíte
http://www.cistic-dpf.cz/
Jen jedna otázka, mám 530 facelift a v iDrive nikde DPF položku nemám, jak to že vy ano???? Přitom v řj to už píše chybu 452A.
Napsal: sob 30.03.2013 15:20
od JH76
Mám pocit, že odpočet životnosti DPF v iDrive mají jenom předfacelifty a pofacelifty o to přišly (stejně jako např. o orientační indikaci zahřátí motoru čárkami po obvodu otáčkoměru).
Napsal: sob 30.03.2013 19:55
od kornout
JH76 píše:Mám pocit, že odpočet životnosti DPF v iDrive mají jenom předfacelifty a pofacelifty o to přišly (stejně jako např. o orientační indikaci zahřátí motoru čárkami po obvodu otáčkoměru).
Hmm, tak to je blbý, kámoš na E91 330d 2009 to tam normálně má. Teplota je taky nahouby, že to tam není, to moc nechápu.
Napsal: ned 31.03.2013 10:02
od miresekstary
čistit je nesmysl ... obvzlášť u 530D ... za 2000km jsi tam kde jsi byl!!!!!
Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...
a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...
ale ... každý si udělá jak myslí ....
Napsal: ned 31.03.2013 10:52
od matiz
Jo, koupili jste si moderni diesel, a myslite si ze nebudou investice ? Omyl. Budou... DPF je jedna z nich. Nebude dlouho trvat a budou merit velikost castic jako v nemecku. Zjisti li odstraneny nebo kuchnuty dpf, vytahnete si ze srajtofle 2000€ + s autinkem si nezajezdite dokud opet neprojde merenim

Nechte vycistit odborne, pokud nepomuze, resenim je novy dpf... Nekdo daval odkazy za nejake rozumnejsi ceny.
Napsal: ned 31.03.2013 11:32
od JaraX
ja myslel že řešení je jezdit na benzín

Napsal: ned 31.03.2013 15:54
od m.deejay
JaraX píše:ja myslel že řešení je jezdit na benzín

...benzin taky není úplně bez chyby

Napsal: ned 31.03.2013 16:22
od m.deejay
Jinak novej dpf se dá sehnat neorigo kolem 450e na ebay a origo dpf vychází kolem 14-15tis-objednávky z německa...
Napsal: ned 31.03.2013 18:58
od JaraX
m.deejay píše:JaraX píše:ja myslel že řešení je jezdit na benzín

...benzin taky není úplně bez chyby

ne?
Napsal: ned 31.03.2013 19:15
od xyron
No je fakt, že mít nafťák a jezdit denně 3-10 km tam a zpátky nebo jak to tu na začátku threadu padlo... to musí být zřejmě nějakej bejvalej jezeďák co mu chybí traktor.... souhlas s Jaraxem

Napsal: ned 31.03.2013 20:23
od kornout
miresekstary píše:čistit je nesmysl ... obvzlášť u 530D ... za 2000km jsi tam kde jsi byl!!!!!
Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...
a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...
ale ... každý si udělá jak myslí ....
Blbost, hele, pokud je filtr OK a je zasranej jen tím, že majitel nebyl schopen dát motoru příhodné podmínky k vyčištění, tak stačí pořádně vyprat a jezdí se vesele dál. Pokud už je filtr KO, tak nepomůže nic, jen novej, ale to rozhodně není situlace při 150 000km, reálně tak 250tkm, taky ovšem záleží jak a kdo s autem jezdí.
Navíc pokud DPF dělá problémy, často je důvod třeba špatný vstřiky, ty dokážou DPF dobře naložit. Každopádně DPF u CR motorů fungujou celkem spolehlivě. Já mám původní DPF 266 000km a dnes z toho vylezlo 309PS (530d)
Napsal: ned 31.03.2013 20:24
od kornout
Jo jinak žádný měření co se týče DPF není potřeba, satčí prstem sáhnout do výfuku a je jasno.