Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DPF 530d E60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
No co se týká spotřeby tak ano tam to je o noze, podmínkách provozu, zatížení vozidla, počtu nadržených loudalů.....pardon racerů v ochcáviích RS a dalším. Na druhou stranu co vím jak funguje filtr tak by jsem řekl že je to jen špunt co sbírá a jednou za čas to vypálí najednou.....tudíž mi to příjde ekologické jak poleno....
co se týče DPF
tak
1. jet delší trasu ale trochu v otáčkách, né na 1500 otáček
2. diagnostika a spustit čištění (cca 500kč)
3. vyndat vyčisti(vyprat)
4. vyhodit(překodovat) nebo vyměnit
pokud se dodrží pořadí člověk asi nejvíc ušetří, DPF po čistění opravdu hodně vydrží, nicmeně lepší je mít LPG jak tak vidím trable s naftou
tak
1. jet delší trasu ale trochu v otáčkách, né na 1500 otáček
2. diagnostika a spustit čištění (cca 500kč)
3. vyndat vyčisti(vyprat)
4. vyhodit(překodovat) nebo vyměnit
pokud se dodrží pořadí člověk asi nejvíc ušetří, DPF po čistění opravdu hodně vydrží, nicmeně lepší je mít LPG jak tak vidím trable s naftou

mara píše:Dnes mi namontovali dpf zpet po vycisteni dpf flushing liquidem.
pc 0% zaneseni takze toto je reseni problemu pro ty kteri ho nechcou odstranovat.vychazi to okolo 2500kc coz neni moc oproti novemu cca 30tis co myslite?
a kde sis to nechal vycistit? myslel jsem, ze jedina moznost je odstraneni.
cistil jsem si to sam,pouze mi to v servise vymontoval mechanik.
hlavne byl problem se dostat k tomu cistici dpf.pak jen postupujes dle navodu :wink
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid:
hlavne byl problem se dostat k tomu cistici dpf.pak jen postupujes dle navodu :wink
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid:
tady jedna varianta, http://aukro.cz/filtr-castic-dpf-bmw-e9 ... 20071.html ale nevím jak je to s kvalitou, nicméně je to zajímavý.
A tady ta druhá, co se tady o tom bavíte http://www.cistic-dpf.cz/
Jen jedna otázka, mám 530 facelift a v iDrive nikde DPF položku nemám, jak to že vy ano???? Přitom v řj to už píše chybu 452A.
A tady ta druhá, co se tady o tom bavíte http://www.cistic-dpf.cz/
Jen jedna otázka, mám 530 facelift a v iDrive nikde DPF položku nemám, jak to že vy ano???? Přitom v řj to už píše chybu 452A.
JH76 píše:Mám pocit, že odpočet životnosti DPF v iDrive mají jenom předfacelifty a pofacelifty o to přišly (stejně jako např. o orientační indikaci zahřátí motoru čárkami po obvodu otáčkoměru).
Hmm, tak to je blbý, kámoš na E91 330d 2009 to tam normálně má. Teplota je taky nahouby, že to tam není, to moc nechápu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
čistit je nesmysl ... obvzlášť u 530D ... za 2000km jsi tam kde jsi byl!!!!!
Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...
a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...
ale ... každý si udělá jak myslí ....
Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...
a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...
ale ... každý si udělá jak myslí ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jo, koupili jste si moderni diesel, a myslite si ze nebudou investice ? Omyl. Budou... DPF je jedna z nich. Nebude dlouho trvat a budou merit velikost castic jako v nemecku. Zjisti li odstraneny nebo kuchnuty dpf, vytahnete si ze srajtofle 2000€ + s autinkem si nezajezdite dokud opet neprojde merenim
Nechte vycistit odborne, pokud nepomuze, resenim je novy dpf... Nekdo daval odkazy za nejake rozumnejsi ceny.

miresekstary píše:čistit je nesmysl ... obvzlášť u 530D ... za 2000km jsi tam kde jsi byl!!!!!
Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...
a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...
ale ... každý si udělá jak myslí ....
Blbost, hele, pokud je filtr OK a je zasranej jen tím, že majitel nebyl schopen dát motoru příhodné podmínky k vyčištění, tak stačí pořádně vyprat a jezdí se vesele dál. Pokud už je filtr KO, tak nepomůže nic, jen novej, ale to rozhodně není situlace při 150 000km, reálně tak 250tkm, taky ovšem záleží jak a kdo s autem jezdí.
Navíc pokud DPF dělá problémy, často je důvod třeba špatný vstřiky, ty dokážou DPF dobře naložit. Každopádně DPF u CR motorů fungujou celkem spolehlivě. Já mám původní DPF 266 000km a dnes z toho vylezlo 309PS (530d)