Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

DPF 530d E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
originalbmwparts
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#21 Příspěvek od originalbmwparts »

No co se týká spotřeby tak ano tam to je o noze, podmínkách provozu, zatížení vozidla, počtu nadržených loudalů.....pardon racerů v ochcáviích RS a dalším. Na druhou stranu co vím jak funguje filtr tak by jsem řekl že je to jen špunt co sbírá a jednou za čas to vypálí najednou.....tudíž mi to příjde ekologické jak poleno....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od JaraX »

co se týče DPF
tak
1. jet delší trasu ale trochu v otáčkách, né na 1500 otáček
2. diagnostika a spustit čištění (cca 500kč)
3. vyndat vyčisti(vyprat)
4. vyhodit(překodovat) nebo vyměnit

pokud se dodrží pořadí člověk asi nejvíc ušetří, DPF po čistění opravdu hodně vydrží, nicmeně lepší je mít LPG jak tak vidím trable s naftou :)
mara

#23 Příspěvek od mara »

...
mara

#24 Příspěvek od mara »

Dnes mi namontovali dpf zpet po vycisteni dpf cisticem.pc 0% zaneseni takze toto je reseni problemu pro ty kteri ho nechcou odstranovat.vychazi to okolo 2500kc coz neni moc oproti novemu cca 30tis co myslite?
Mahut
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 02.06.2010 00:00

#25 Příspěvek od Mahut »

mara píše:Dnes mi namontovali dpf zpet po vycisteni dpf flushing liquidem.
pc 0% zaneseni takze toto je reseni problemu pro ty kteri ho nechcou odstranovat.vychazi to okolo 2500kc coz neni moc oproti novemu cca 30tis co myslite?



a kde sis to nechal vycistit? myslel jsem, ze jedina moznost je odstraneni.
mara

#26 Příspěvek od mara »

cistil jsem si to sam,pouze mi to v servise vymontoval mechanik.
hlavne byl problem se dostat k tomu cistici dpf.pak jen postupujes dle navodu :wink
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid:
bombay
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 27.12.2011 01:00

#27 Příspěvek od bombay »

Mně to projetí nepomohlo.
Teď je to v servisu, prý to projeli oni, ale nejdřív přes diagnostiku vyvolali regeneraci...
bombay
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 27.12.2011 01:00

#28 Příspěvek od bombay »

Tak se to ozvalo zase. Zkusím to vytáhnout a vyčistit benzínem(nebo nějakým speciálním přípravkem) a protáhnout wapkou.
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#29 Příspěvek od kornout »

tady jedna varianta, http://aukro.cz/filtr-castic-dpf-bmw-e9 ... 20071.html ale nevím jak je to s kvalitou, nicméně je to zajímavý.
A tady ta druhá, co se tady o tom bavíte http://www.cistic-dpf.cz/
Jen jedna otázka, mám 530 facelift a v iDrive nikde DPF položku nemám, jak to že vy ano???? Přitom v řj to už píše chybu 452A.
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#30 Příspěvek od JH76 »

Mám pocit, že odpočet životnosti DPF v iDrive mají jenom předfacelifty a pofacelifty o to přišly (stejně jako např. o orientační indikaci zahřátí motoru čárkami po obvodu otáčkoměru).
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#31 Příspěvek od kornout »

JH76 píše:Mám pocit, že odpočet životnosti DPF v iDrive mají jenom předfacelifty a pofacelifty o to přišly (stejně jako např. o orientační indikaci zahřátí motoru čárkami po obvodu otáčkoměru).

Hmm, tak to je blbý, kámoš na E91 330d 2009 to tam normálně má. Teplota je taky nahouby, že to tam není, to moc nechápu.
miresekstary
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: stř 17.11.2010 01:00

#32 Příspěvek od miresekstary »

čistit je nesmysl ... obvzlášť u 530D ... za 2000km jsi tam kde jsi byl!!!!!

Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...

a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...

ale ... každý si udělá jak myslí ....
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od matiz »

Jo, koupili jste si moderni diesel, a myslite si ze nebudou investice ? Omyl. Budou... DPF je jedna z nich. Nebude dlouho trvat a budou merit velikost castic jako v nemecku. Zjisti li odstraneny nebo kuchnuty dpf, vytahnete si ze srajtofle 2000€ + s autinkem si nezajezdite dokud opet neprojde merenim :lol: Nechte vycistit odborne, pokud nepomuze, resenim je novy dpf... Nekdo daval odkazy za nejake rozumnejsi ceny.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

ja myslel že řešení je jezdit na benzín :D
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#35 Příspěvek od m.deejay »

JaraX píše:ja myslel že řešení je jezdit na benzín :D


...benzin taky není úplně bez chyby :)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#36 Příspěvek od m.deejay »

Jinak novej dpf se dá sehnat neorigo kolem 450e na ebay a origo dpf vychází kolem 14-15tis-objednávky z německa...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

m.deejay píše:
JaraX píše:ja myslel že řešení je jezdit na benzín :D


...benzin taky není úplně bez chyby :)


ne?
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#38 Příspěvek od xyron »

No je fakt, že mít nafťák a jezdit denně 3-10 km tam a zpátky nebo jak to tu na začátku threadu padlo... to musí být zřejmě nějakej bejvalej jezeďák co mu chybí traktor.... souhlas s Jaraxem 8)
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#39 Příspěvek od kornout »

miresekstary píše:čistit je nesmysl ... obvzlášť u 530D ... za 2000km jsi tam kde jsi byl!!!!!

Takže vykuchat ---- POZOR jen filtr pevných částic ... nikoli KATALYZÁTOR ... upravit jednotku a jezdí se vesele dál !!!!
Z vlastní zkušenosti ... při 145000KM!!!!!poctivých jsem pouze čistil ...

a zase se za chvilku zacpal ...
ono to čištění akorát způsbí ještě větší zapečení toho filtru ...

ale ... každý si udělá jak myslí ....

Blbost, hele, pokud je filtr OK a je zasranej jen tím, že majitel nebyl schopen dát motoru příhodné podmínky k vyčištění, tak stačí pořádně vyprat a jezdí se vesele dál. Pokud už je filtr KO, tak nepomůže nic, jen novej, ale to rozhodně není situlace při 150 000km, reálně tak 250tkm, taky ovšem záleží jak a kdo s autem jezdí.
Navíc pokud DPF dělá problémy, často je důvod třeba špatný vstřiky, ty dokážou DPF dobře naložit. Každopádně DPF u CR motorů fungujou celkem spolehlivě. Já mám původní DPF 266 000km a dnes z toho vylezlo 309PS (530d)
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#40 Příspěvek od kornout »

Jo jinak žádný měření co se týče DPF není potřeba, satčí prstem sáhnout do výfuku a je jasno.
Odpovědět