Stránka 2 z 2
Napsal: stř 11.07.2012 23:12
od xor
ne, mám běžný kabel. na netu ale je zapojení pasoftích kabelů
http://www.bmwgm5.com/PA_Soft_Intf.htm
podle mě bude nejjednodušší, když si nainstaluješ inpu a zkusíš to.
Napsal: stř 11.07.2012 23:53
od daewoo333
Nevim jestli sem to pochopil spravne, anglicky neumi(jen s prekladacem). Ale podle me tam skousi rozchodit SW Bmw scanner 1.4 DEMO na interfesu z BMW scanner 1.36.
Inpu v notasu mam, ale nemam zadny virtual COM port.
Napsal: čtv 12.07.2012 14:54
od xor
stáhni si ovladač
http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
nastav si to tak, aby to bylo na COM1 a latency 1 viz
http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
ten predchozi odkaz byl jen kvuli schematu kabelu.
Napsal: čtv 12.07.2012 23:08
od daewoo333
Myslim, ze to asi ja nevikoumam, kdyz to nevikoumal nikdo pre de mnou. A co pouzivas ty za interf...? Skousel si na tom TDS?
Napsal: pát 13.07.2012 00:11
od daewoo333
Tak mi to nedalo a sel sem to skusit, kdyz pripojim kabel do notasu a auta a chci znova nainstalovat ovladac do windows, ten virtual COM tak ho to ani nenainstaluje. De na to nainstalovat jen ten Driver z CD od Pa Softu.
Napsal: sob 14.07.2012 12:10
od xor
Zrejme maji zmeneny PID/VID. To by znamenalo editovat .inf soubor ovladace, coz je trivialni, ale takhle vzdalene te nenavedu.
Napsal: stř 18.07.2012 20:31
od daewoo333
Neudelal by mi nekdo live data na mi Tds? Zitra pojedu trasu: Veseli nad Mor., Brno, Svitavi, Vysoke Myto.
Napsal: stř 18.07.2012 21:28
od daewoo333
Nebo nemate nekdo kontakt na nekoho? Muzu nabydnout i nejaky kodovani BMW Scannerem 1.4 ( neumi u me live data)
Napsal: čtv 02.08.2012 22:38
od daewoo333
Tak uz mam poradnou diagnostiku na svy auto
Takze, kdo by nevedel jestli na svou E39 525tds potrebuje ADS nebo OBD prevodnik na Inpu. Tak staci OBD a dou i Live data. Pro jistotu se kouknete jestli mate v diagnosticke zasuvce (kulata 20 pin pod kapotou) obsazeny pin 15. Jestli namate tak je to v poradku, staci vam OBD prevodnik. Jestli mate, tak pro jistotu zmerte napeti na tom konektoru pri zaplem klicku. Kdyz namerite napeti tak potrebujete ADS prevodnik, kdyz nenamerite tak by mel stacit OBD.
Ja koupil KK-Line interface s Usb. Suprova vec za dobrej peniz
A muj poznatek ohledne TDS motoru a diagnostiky?
Na E34 a E36 s TDS motorem je zapotrebi ADS interface.
Na E38 a E39 s TDS motorem staci OBD interface. (ale je mozne ze prvni E38 kolem roku 94 muzou potrebovat ADS)
Podle me je to ridici jednotkou motoru a zapojenim. Uplne prvni TDS bez vahy vduchu pouzivali DDE 2.0. Pak motry s vahou vzduch DDE 2.1. A do E38 a E39 se pouziva DDE 2.2