Stránka 2 z 3
Napsal: stř 22.02.2012 19:04
od Reiner_520d
Tak jak jsem ocekaval, na nic se neprislo. Meli to na diagnostice hnedka rano a pak jeste tedka odpoledne a vse je ok. Necuklo to ani jednou, jelikoz je teplo. Rikal ze tryskama to ale nebude, mozna pal. filtr, ale ten je tedka novy. Kazdpodne to tedka neresim, leda by s to zhorsilo. Pozitivni na tom vse je, ze za tu diagnostiku nic nechteli. To se uz moc casto nevidi!
Napsal: stř 22.02.2012 20:18
od mcconrad
mmm, tak to máš stejný výsledky jako já...přijel jsem se zahřátým motorem a píchli to na diagnostiku a nic....asi to chce fakt přímo v mrazu, kdy není auto zahřáté a přesně uvidí co to dělá...já už taky o žádném cukání nevím, pač je nad nulou...škoda, mohlo se to vyřešit

Napsal: úte 16.10.2012 18:43
od mcconrad
Ahoj, tak se blíží zase zima a moje obavy z cukání taktéž...asi jste to někdo nevyřešil nebo nemáte nové info k tomuto tématu?
Napsal: úte 16.10.2012 20:21
od MUF_IV
Může toho být moc, vstřiky, prasklé svody, ucpané DPF, lambda, snímač tlaku za katem, filtry, žhaviče, jednotka žhavení....co píše diagnostika?
Napsal: stř 17.10.2012 14:41
od Reiner_520d
No taky jsem v ocekavani, jestli budu mit zase pres zimu o zabavu postarano. Nedavno jsem nechal aktualizovat software v RJ.
Jinak na diagnostice to nepsalo prave nic, to byl ten problem

Napsal: stř 17.10.2012 21:53
od mcconrad
jo, potvrzuju, diagnostika vubec nic...po zahrati cca 5km jizdy nebylo nic znat...viz vyse...
Napsal: čtv 18.10.2012 15:22
od Filozof
DPF ....všichni máte naftu že kluci ?
a jezdíte většinou město nebo krátší trasy úsporně ...
Napsal: čtv 18.10.2012 17:52
od Reiner_520d
Nafta jo, ale kratsi trasy vubec. Jedna cesta do prace 130km ficakem po dalnici, tohle 2x denne. Takze DPF ma dost casu na regeneraci...
Napsal: čtv 18.10.2012 19:10
od Raadii
Buďte rádi, že vám to cuká když je zima. Ta je přecejen kratší než když je nad nulou. Mě to cuká když je tak nad 5 stupňů a motor se ohřeje na provozní teplotu. Zatim nikdo nepřišel na to, čim to je...

Napsal: pon 29.10.2012 21:54
od mcconrad
takže je tu to, čeho jsem se děsil celé léto a podzim...dnes slabé zacukání kolem 2st krátce po rozjetí, pak ok...
Napsal: stř 31.10.2012 09:42
od Tomaso94
měníte před zimou palivový filtr? páč je to ravděpodobný příznak
Napsal: stř 31.10.2012 17:38
od bmw750
Ahoj.Tak jsem se prisel podelit taky o jedno cukani pri rannim nastartovani

,ale s tim rozdilem,ze mam e39 535i.Teplota kolem nuly a jak nastartuju,tak citim slabe vibrace auta a spadnou otacky a volnobeh je rozhozeny-rozjedu se a cuka to.Za chvili se teplota dostane nad modrou a vse je zase vporadku.Proste ze zacatku to vypada-kdyz pridam plyn,ze tam nejde benzin a po chvilce,jako by si to to auto uvedomilo,ze chci nejam jet a vystreli

.Diagnostika samozrejme mlci.
Napsal: sob 03.11.2012 10:49
od Couloo
Tohle stejné dělalo kamarádovi E46 330d a diagnostika mlčela. Zkusil vyměnit váhu vzduchu a bylo po cukání.
Napsal: sob 03.11.2012 12:15
od bmw750
Jenze ja mam vahu uz vymenenou-daval jsem novou Bosch a porad to dela.Napadlo me cidlo teploty-ale nejsem si jisty a nechci jenom zkouset

.
Napsal: sob 03.11.2012 12:37
od MateX3
keď to pocukáva za studena za jazdy pri rýchlosti okolo 70km/h a hlavne dokopca, bez chybových hlášok, asi už hydromenič automatu dáva zbohom
Napsal: sob 03.11.2012 12:54
od mcconrad
já mám 525d manuál a cuká, žádný kopec...
Napsal: sob 03.11.2012 12:55
od MUF_IV
U mě to dělá Váha, sem tam jak něco dělám tak ji vytáhnu vyčistím a je cca 5tkm klid, ale chce to novou... 530D manuál...
Napsal: sob 03.11.2012 13:53
od matiz
A co tak upgradovat firmware DDE ??? Vzdyt se to uplne samo nabizi. Kdo bude mit zajem tomu to udelam. Jednotka DDE je tak na cca 45 minut prace jelikoz jsem nyni jednu delal, tak to vim docela presne. Zaroven je nutno prekodovat i CAS, ISTA si aktualizaci vynuti. Zaroven udelam i diagnostiku auta, jelikoz bez diagnostiky se do flashovani poustet nebudu, coz je dalsich 30 minut... Vybaveny jsem pomerne slusne.
Napsal: sob 03.11.2012 19:39
od bmw750
matiz píše:A co tak upgradovat firmware DDE ??? Vzdyt se to uplne samo nabizi. Kdo bude mit zajem tomu to udelam. Jednotka DDE je tak na cca 45 minut prace jelikoz jsem nyni jednu delal, tak to vim docela presne. Zaroven je nutno prekodovat i CAS, ISTA si aktualizaci vynuti. Zaroven udelam i diagnostiku auta, jelikoz bez diagnostiky se do flashovani poustet nebudu, coz je dalsich 30 minut... Vybaveny jsem pomerne slusne.
A cena tehle srandy?

Jinak me to v kopci nijak necuka-proste rano nastartuju(jenom,kdyz je mraz) a jak spadne sitic a otacky klesaji dolu,tak se nechteji udrzet na jednom miste a auto vibruje-zaradim D a chci vyjet a auto jakoby chce chcipnout,ale po seslapnuti plynu chvilku neni zadna reakce a pak auto jakoby cukne a vystreli kupredu(tezko vysvetlit)-jak se auto zahreje uz nad modrou-vse vporadku ani znamka po nejakem nedrzeni otacek nebo cukani pri rozjezdech.
Napsal: sob 03.11.2012 23:32
od matiz
1000Kč. V cene uvareni kafe, nacteni vsech chybovych kodu, upgrade DDE + CAS, vymaz adaptacnich hodnot, udelani nejakych hezkych obrazku, podekovani a rozlouceni se -) Samozrejme ze umim upgradovat vsechny jednotky z auta, pripadne vymenu za starsi jednotku, opravit kodovani atd.
To varovani s vykricnikem je tam proto, protoze v pameti zavad byly nesmazatelne chybove kody. Po naflashovani si opet projizdi vsechny jednotky v aute a pokud v nich najde zavadu, tak krici ze se maji nacist a odstranit. Pro nektere budu mit i neprijemnou zpravu ze jejich milacek ma namotano o neco vic, nez jim sviti na tacho. Auto ze ktereho je ten obrazek timto popularnim krokem trpelo, no po preflashovani uz bych to nezjistil, km se srovnaly s CAS. Je mozne ze prave proto bylo nutne upgradovat i CAS.
Pokud je auto smotane prasacky, je sance ze se to zobrazi, pokud to delali lidi co do maji kvalitni zazemi a vybaveni, neprijde na to nikdo, alespon ne standartnima nastrojema...
