Stránka 2 z 2

Napsal: pát 23.12.2011 11:11
od beny-maser
MUF_IV píše:Při lsušným zacházení k motoru s úctou jeho výkonu a vydejchání po jízdě přece nemůže Turbo být KO po 200tkm..
s tím souhlasím já mám na turbu 400tis a pořád je vrámci možností ok je to teda u TDS, ale stejně.

Napsal: pát 23.12.2011 22:39
od Jendix
MUF_IV píše:Při lsušným zacházení k motoru s úctou jeho výkonu a vydejchání po jízdě přece nemůže Turbo být KO po 200tkm..
no mě tvrdil člověk který turba generálkuje, že díky filtru pevných částic je turbo víc namáhané a proto odejde malinko dřív.. u e60 je to obvykle kolem 200tkm, jinak taky mám jednoho známýho který měl u e39 přes 400tkm na origo turbu.

Napsal: ned 25.12.2011 14:24
od hadice
..čau trochu to oživím...mám taky podobný problémek..je to teda s e39 530D 02'..manuál, jedná se o to že motor jakoby netáhne uplně jak má (i když uplně špatný to není)...začnu jej "roztahovat" kolem 1900ot/min lehounce musím ubrat..pak je cítit takové slabounké cuknutí (jakoby někdo to auto pustil z nějaké brzdy)a pak táhne až děs )prostě jak má...no apak si stím můžu dělat co chci a jede dobře...než zase sklidním tempo :roll: ...ještě jedna zajímavost je že právě při tom "cuknutí" ten motor malinko "stichne"....jinak starty perfektní, olej nežere...prostě jinak vcajku :wink: ....není něco s tím naklápěním turba...když se auto ke mě dostalo tak mě bylo řečeno že je tam nové turbo... díky za odpověd

Napsal: úte 24.01.2012 14:19
od Couloo
Já mám 530d 160kw 2004 a najeto 208 000km a turbo se odporoučelo. Repas mě stál 15 000kč plus nové oleje atd takže oprava za 26 000kč.
Taky mi to házelo nějaké chyby na výfuku a bylo špatné nějaké čidlo před filtrem pevných čáatic. Origo v BMW nějak okolo 2 000kč.Teď už je vše zase ok a jezdím.