Stránka 2 z 2
Napsal: ned 18.12.2011 02:48
od Misanek
Pokud jsem doposud pochopil problematiku automatu při tažení správně, tak v tomto případě se vůbec nejedná o teplotu oleje ve skříni ale jde o to, že pokud neběží motor tak ani neběží čerpadlo oleje v převodovce a tudíž převodovka neni mazaná ale převody v ní jsou v pohybu skrz unašeč přišroubovaný na kardanu. Tudíž převodovka jede na "sucho" což rozhodně neni žádoucí. Tak jsem to aspoň z veškeré literatury pochopil já... Jestli se mýlím, tak budu velice rád jestli mě někdo opraví a osvětlí pravý důvod problému s tažením vozu vybaveného automatickou převodovkou
Napsal: pon 19.12.2011 14:38
od Traviss
daewoo333 píše:Vybyjeni - Skus si najit neco na tema Jezek. Na 99pro. to bude on.

Tak, dneska v 17h to tahnu do Cartecu na diag, uvidime co jak, snad to bude nejaka blbost, o penize ani nejde, spis o cas

Napsal: pon 19.12.2011 14:38
od Traviss
Snejk píše:...treba e32 jela 100km po dalnici i 160kou

za 750

Dobre vy!!

Napsal: pon 26.12.2011 21:59
od Traviss
Taaak, 540tka uz jezdi, absolvovala dokonce vylet Ova-Luhacovice-Ova, sice zprvu tipuju na 6 valcu, ale pak se chytla.. Nějaké nápady? Svíčky jsou nové rok Bosch..
Prapůvodní problém proč nechytala byl v rozpojeném konektoru podávacího palivového čerpadla, který se nejspíše za jízdy klepáním po našich sqelých cestách rozpojil..
Akuálně to půjde na přetěsnění obou ventilových vík, plus nutné hydroštely...emeny a řetězy se zdají být ok... pa nahodím foto krasavce

Napsal: úte 27.12.2011 00:11
od magyar
libovka píše:Ale to je E65.Jestli si to dobře pamatuju tak E39 je možné táhnout maximálně na vzdálenost 50km a rychlost nesmí přesáhnout 50km/h.
OT: z manuálu k E39...
Towing a vehicle with automatic transmission
1.Place the selector lever in position N
2.Towing speed: Max. 45 mph (70 km/h)
3.Towing distance: Max. 95 miles (150 km)
4.Leave the ignition key in position 1 to ensure that the brake lamps, turn signals, horn and windshield wipers remain operative, and to prevent the steering lock detent from engaging
5.Switch on the hazard warning flashers (observe official regulations).

Napsal: stř 28.12.2011 11:14
od Traviss
No je to vicemene jedno co kde pisou, to auto ted jezdi uplne normalne a to jak jsem psal odjelo vic jak 100km cca 80-90km rychlosti v kuse na lane.. Netvrdim ovsem, ze jsem zkratil podstatne zivotnost prevodovky, ale to se uvidi az s casem..
Napsal: čtv 12.01.2012 14:36
od Traviss
Hošani, jde nějak jednoduše zaměnit + a - toho manuálního módu automatu? Záměna drátků nepomáhá
Ne, je tam konektor s 3ma pozicema z toho jdou drátky do 1 a 3, ty jsem zaměnil a přestal manuální mód fungovat úplně...takže jsem to za vrátil, nějaké jiné kombinace?

Napsal: pát 13.01.2012 09:12
od Birkoff
Napsal: pon 16.01.2012 20:27
od Traviss
Dankešén...
No a teď malý upgrade - koupil jsem M5 přístroje sice UK, ale to je fuk, km tam sou
http://travisscz.rajce.idnes.cz/540i_up ... _pristroje
Je na tom shora napsáno "E39 high 87 001 329" Já mám taky high BC, takže jaké asi tak můžou nastat situace:
a) úplně jiné konektory
b) nepojede to vůbec, můžu to hodit ze skály
c) pojede to, ale nebude zhasínat otáčkoměr, teploměr oleje nepojede
d) pojede to, ale nebude zhasínat otáčkoměr, teploměr oleje nepojede, ale dokódováním (spárováním) to půjde rozchodit
e) pojede to šecko sakum prásk
Hlasuju teda za d...
Napsal: úte 17.01.2012 08:31
od Birkoff
Co vím, tak určitě nejede teplota oleje, páč tam není externí čidlo (asi lze nějak dodělat, snad do vypoušťáku na vaně či co). Bude muset proběhnout kódování, určitě. Víc by ti řekl Airbone, podobnou věc nedávno dělal.