Stránka 2 z 2

Napsal: pon 05.12.2011 18:28
od rassty
vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...

Napsal: pon 05.12.2011 23:14
od weNTyll
A mas jistotu, ze ti ten novy separator funguje? Jestli mas nekde kolem sani podelane hadice kolem tak tam klidne nemas spravny podtlak a separator ti klidne vesele hrne vse do sani i kdyz by mela byt v te chvili membrana zavrena.

Napsal: úte 06.12.2011 18:47
od rassty
tak do saní to neprdlo a hadice tam zasraný taky nejsou spíš mi prolíná olej na levé straně motoru jak jsou svody k výfuku tak to snad vyřeší to těsnění ventilů. jinak nevím jaké těsnění ještě vyměnit když je to u svodů...

Napsal: čtv 08.12.2011 04:46
od Brátn
1. chyba Luňáček :lol:
2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku

má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,

přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje

Napsal: čtv 08.12.2011 08:42
od rassty
OK já byl u Lunáčka jen jednou... Jinak jezdím do Šlapanic do ODETUNU ;)
Když by byl další sraz napiš mi prosím kdy a já se tam ukážu at můžu s lidma kteří mají motor m52 pokecat co a jak ;)
Díky za info

Napsal: stř 21.12.2011 11:23
od mario42
rassty píše:vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...


Dřív než začneš bezhlavě měnit všechno okolo (nepopírám že odlučovače tady odchází, sám jsem ho kdysi měnil), tak si nech jednoduše změřit kompresní tlaky- to je v tomto případě základ pátrání při vyšší spotřebě oleje. Ono totiž 528 a 528 je rozdíl, protože motor M52 má colohliníkový monoblok, který pokud si někdy čichl k benzínu s vyšším obsahem síry, už prostě nejde zachránit,protože povrchová úprava válců je v hajzlu a olej tudy jednoduše prolíná. Naopak M52TU má v hliníkovém bloku zalité ocelové vložky, která jsou za normálních okolností skoro věčné, a ten žere olej obvykle jen z důvodu toho vadného separátoru.

Napsal: stř 21.12.2011 18:48
od rassty
Bude to jak říkáš včera jsem byl u Kliky na radu co a jak a řekl mi něco podobného že bychom změřily tlaky a uvidí se... Budu tu spotřebu oleje sledovat ale jinam olej nemizí ani ze mě nekape jak se Klika díval na zvedlé auto... je blbý že se s tím hliníkovým monoblokem nic neudělá..