Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530d pod podlahou řidiče něco začalo hodně hučet
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Pozná se jednoznačně na diagnostice, že je v háji čidlo vačky? Taky mi to dlouho startuje, jak za studena tak za tepla, na diag. jsme zjistili že nabíhá tlak do lišty při startování strašně pomalu tak nevim jestli je na vině čidlo vačky nebo vysokotlaký čerpadlo.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
Tak čerpadlo dorazilo, montáž půl hoďky na heveru.
Nové čerpadlo vrčí a syčí jako RC vrtulníček, ale furt lepší, než ten zvuk u toho starého.
Ale připadá mi, že systém natlakuje dřív než to staré - cca po 30 sekundách po otočení klíčku na kontrolky se vypne.
Zatím to vypadá funkčně. Jsem zvědav jak se to bude chovat, snad to bylo tím.
Zvláštní, staré čerpadlo jsem pak připojil přímo na baterku a mělo normální tichej zvuk, ale to mělo včera, když ještě bylo na autě... asi má zase zrovna "funkční" den
Nové čerpadlo vrčí a syčí jako RC vrtulníček, ale furt lepší, než ten zvuk u toho starého.
Ale připadá mi, že systém natlakuje dřív než to staré - cca po 30 sekundách po otočení klíčku na kontrolky se vypne.
Zatím to vypadá funkčně. Jsem zvědav jak se to bude chovat, snad to bylo tím.
Zvláštní, staré čerpadlo jsem pak připojil přímo na baterku a mělo normální tichej zvuk, ale to mělo včera, když ještě bylo na autě... asi má zase zrovna "funkční" den
