Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 20.10.2011 20:49
od aristoloser
jestli budeš s dieselem jezdit 5km,tam a spátky,tak to se ani nezahřeje motor a bude to žrát za tu krátkou cestu jako kráva.požívám v práci novou vw caddy,a když s tim popojíždím,se studenym motorem,tak na těch pár kiláků to má průměr ted v zimě tak kolem 11 litrů.delší trasou se to samozřejmě sníží,ale estli to auto bude na cesty tzv.kolem komína,tak je asi rozumější varianta ten benzín

Napsal: pát 21.10.2011 07:04
od Perunwit
mě ale přijde, že jsi už dopředu rozhodlej pro naftu, protože... nevim proč vlastně. Rozhodně to promysli, ale já bych spíš bral 530i nebo něco takovýho... ať ti to jede i s nějakym příjemnym zvukem, když už. Mám nájezd podobně malej jako ty, možná ještě menší a kromě "krouťáku vocpodu pyčo a čiplý káry na hlínach f metle, woe" nevim, co by mě asi tak mělo na naftě lákat... zvaž to, kolego!

Napsal: pát 21.10.2011 12:01
od m.deejay
Berserg píše:No nevím, ale s takovým nájezdem kilometrů bych se asi spíš porozhlídhnul po benzínu (vlastní zkušenost)...!Chce to ale pořádně promyslet! Každopádně 3,0D je krása-párkrát jsem měl tu čest se v ní svést a je dost dobrá...!
...já za rok najedu kolem 10tis km a taky mám naftu - 530D...co píšete se mě nafta taky nevyplatí...s tímhle autem ale nejezdím kratší trasy jak 10-20 km...na ty mám druhý auto - Fiesta 1.2 benzin
...chtěl jsem spíš benzin 3.0, ale sehnat to za rozumný peníz, stav, manuál, rok apod byl problém a zrovna nafta se dá sehnat docela dobře...jasně, že nafta má vyšší náklady na servis, ale vzhledem k mýmu nájezdu km ročně já za 5 let najedu max 60tis km, tak si myslím, že to nebude tak hrozný :) ...
málo najedu proto, že dojíždím sám daleko do práce (autem bych projel majlant, proto jezdím vlakem), kde jsem 2-4dny v kuse, pak doma 2-3dny a pak zas jedu, takže vlastně ani nemám pořádně čas s tím autem jezdit...ale tohle auto jsem chtěl a mám ho a nelituji... :)