Stránka 2 z 5
Napsal: pát 07.10.2011 00:13
od radokrno
Eště jedna otázečka ohledně nasazování čerpadla-nasadim ho do bloku,přichytnu ho dvěma šrouby ze zadu a matkou ho budu dotahovat na hřídeli.Je možný aby mi to ozubený kolečko skočilo u zub či dva...?díky moc
někde jsem se dočetl že se to stalo.
Napsal: pát 07.10.2011 10:46
od ThatsMe
Ano, pozor! Rozvody ti skočí, když budeš utahovat čerpadlo. Musíš si je podržet klíčem (27?) za vačku. Taky si napřed nasaď čerpadlo na kolečko a až pak šroubuj do bloku, líp se to bude trefovat perem do drážky.
A jestli máš čerpadlo seřízené na stolici, tak už s hlavou nehýbej, uděláš jen předvstřik.
Napsal: pát 07.10.2011 13:49
od radokrno
vůbec nevim ,,neumim si představit kde a jak to může skočit?chápu že když to budu dotahovat tak klínek je už přeci trochu v ozubeným kolečku,a když to dotahuju a ono se to jakoby pootočí --ozubené kolečko se otočí cvakne i v čerpadle a pootočí se i celej rozvod řetězu i s vačkou a klikou,,kde by to mělo skočit....já už mám víko nasazený a nechce se mi dávat zas dolu,neni jiný způsob.
Třeba trochu nasadit čerpadlo taka by drželo pomocí šroubů v bloku a pero bylo v drážce a trochu dotažené--potočil bych klikou pomocí ráčny po směru hodinových ručiček a zaretoval půomocí trnu v setrváku.
JE TO NUTNÝ SUNDAVAT DOLU VÍKO ??dik
Napsal: sob 08.10.2011 19:15
od ThatsMe
Problém je v tom, že když vezmeš za matku na čerpadle, vačkou otočíš, ale klikou ne, místo toho ti o zub přeskočí dolní řetěz. Protože za něj zatáhneš v opačném smyslu otáčení, než se točit má, a na to není konstruovaný napínák řetězů. Když to podržíš za vačku, kterou budeš tlačit doleva, kolečko na čerpadle se nebude moct otočit, a tím pádem nemůže ani přeskočit dolní řetěz. Já bych ten ventildekl možná ještě sundal... Anebo možná zkusit shodit vývěvu a nějak to zaaretovat tam.
Napsal: sob 08.10.2011 19:21
od radokrno
hmmm...tak víko je už to nejmenší..no uvidime no,čerpadlo eště nemám.
Napsal: sob 08.10.2011 21:11
od ViktorDDD
ventildekel zhodíš za 2minúty, priložíš prípravok na vačku tým ju aj zaistíš a potom ti nič nemôže preskočiť
Napsal: sob 08.10.2011 23:21
od radokrno
eště jsem přemýšlel tak ,že nasadim čerpadlo přitahnu ho ze zadu těmi dvěma šrouby a ozubený kolečko na hřídelku dotluču.lehce .a pak doathnu. To ozubený kolečko nebylo nijak silně dotažený.
šlo by to?nebo něčemu mohu uškodit,vim že ten klínek byl dotlačen na samou hranu ozubenýho kolečka ,potud bych to dotuk a dotah matku tak, aby mi to neskočilo,ale jestli je lepší to zajistit od zhora přes vačku udělám to tak.
jak zajistim to aby než začnu startovat,aby byla nafta před vstřikama,tedy odzvdušněný palivový systém...nerad bych zas eště vytloukl baterku k vůli tomu.Stačí mi mít odpojený přívod na vstřikách a otčit třeba několikrát klíčkem at se nafta natlačí před čerpadlo a pak přes kliku pomocí ráčný natahat naftu přes čerpadlo ke vstřikům a koukat až začne před vstřikama vytýkat-jde to tak??díky
Napsal: ned 09.10.2011 09:26
od beny-maser
do čerpala naženeš naftu, tím že spojíš pojistku podávacího čerpadla s plusem, myslím že je to číslo 23 a podívej se na rozpis na krytu, když namažeš vodítka ventilů pořádně konkorem tak to líp chytne

(stojící olej v sedlech je k dobru věcy)
pak už to chytne hned, ještě doporučuju baterku nechat nabít kdyby se něco nepovedlo hned na první pokus
Napsal: ned 09.10.2011 13:43
od radokrno
a kde vezmu to plus tak nejblíže a stačí teda vyrahnout pojistku a do jedný s těch zdířek strčit jeden konec a na to plus druhej a čekat až poteče nafta?
do které z těch dírek pro pojstku strčim ten jeden konec,,nejsem el. tudíž nevim...nebo je to fuk a když to nepůjde na jednu dírku strčim to holt do druhý,aby to něco neprovedlo když to lupnu do šptný

Napsal: ned 09.10.2011 14:28
od ViktorDDD
môžeš dať +12 aj rovno na čerpadlo do kufra, ja to robím tak že vytiahnem relátko čo je pri RJ (oranžové) a prepojím drôtom kontakty 30 a 87 tak pri otočení kľúčika bude čerpadlo tlačiť furt, aj počas štartovania atď., tak počkám 5-10s, potom začnem točiť motorom točím asi 5sekúnd a naskočí
Napsal: ned 09.10.2011 16:31
od HIDEN
Lidi zdá se mi to nebo je vás tu dost co tomu rozumí? To si nikdo nechce přivydělat? Opravdu sháním někoho kdo ví o co GO. Já nemám moc páru a teď už to fakt zlobí.
Napsal: ned 09.10.2011 16:56
od radokrno
a co že ti to dělá,,já porád čekám na to čerpadlo auto na polovic vytažený ven a čekám..už jsem z toho nervozní,,včera jsem mu volal má dost práce,alke že to do 18:00 udělá tak čekám.

Napsal: ned 09.10.2011 18:26
od HIDEN
No když nastartuju za studena tak auto trochu pocukává. Když protúruju jak teplý nebo studený otáčky padají rychle pouze k 1200 a pak to trvá tak 3 vteřiny než to padne na volnoběžnejch 700. Jinak za tepla na volnoběh běží pěkně.Jo a ubec to nejede, jakože to netáhne jak dřív.

Napsal: ned 09.10.2011 23:43
od radokrno
hmmm,no čerpadlo mám ,je komplet přetěsněný,je to moc pěkně odělaný,starý mi dal ,a zjistil jsem,že předešlý přetěsnění proběhlo jen u víčk nikde jinde samý kecy...tohle bylo i s papírem fakturou a zárukou na 1 rok.jinak nastavení nedělá,ale co se týče štelování tak ví co ajak a řikal že bych z hlavou hýbat nemusel ,že by to mělo být ok....uvidíme zítra ,proběhne start.
Napsal: pon 10.10.2011 10:32
od radokrno
tak naftu jsem tam nahnal přes pojistku(a e přeci uplně jedno v který dirce je,jsem fakt vokurka)bublinky jsem postupně vyhnal...dokonce notor běžel i 1 minutu ale pak chcíp a už nemám štávu,,on chytne ale neudrží se ,,co s tim?
Napsal: pon 10.10.2011 11:22
od ViktorDDD
keď padajú otáčky pomaly tak je príliš veľká dávka paliva dá sa poštelovať pohybom hlavy čerpadla ale fakt len minimálne pohyby a skúšať otáčky by mali padať rýchlo a potom na voľnobehu nehúpať, a tiež to má ísť dobre do otáčok keď to vytočíš na voľnobeh
Napsal: pon 10.10.2011 15:09
od radokrno
JOJO TO MI POMOHLO,NEJDŘÍV MI TO NEREAGOVALO NA PEDÁL,ALE PAK UŽ JSEM TO SLADIL ASI DOBŘE,BĚŽÍ ,ALE CHROUPE V MOTORU.A NEVIM KDE,JAKOBY OD VSTŘIKŮ UPROSTŘED.
Napsal: pon 10.10.2011 15:45
od HIDEN
Takže ty to čerpadlo nebudeš muset ladit? Já ho právě přetěsněný už mám taky teď mi asi zbývá jen poladit ale je to neskutečně těžký. Jo jinak lidi musím ladit předvstřik když sem přetěsňoval čerpadlo na autě.( neměl jsem ho celý vyndaný , jen víko s tou hlavou.)
Napsal: pon 10.10.2011 15:51
od radokrno
asi ne když ti to chytalo....stačí nastavit tu dávku,já to udělal tak že jsem víc přidal a pak ubíral.
Napsal: pon 10.10.2011 17:02
od ViktorDDD
keď to posledných 20-30tis. km nikto nenastavoval tak tam bude predvstrek určite menší ako má byť, ale keď to šlo ako má tak to nechaj tak, a dávku poladíš podľa otáčok musí to padať pekne rýcho keď vytočíš ale zas keď je dávka príliš malá tak to budeš počuť na zvuku, stačí tomu minimálny pohyb hlavou a celá charakteristika sa môže zmeniť takže len pomaly postupne