Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 22.09.2011 16:43
od Rejchy
Má,jsou to bixenony na Volvu XC90.
Napsal: pát 23.09.2011 08:49
od ajfel
Hanz píše:ajfel píše:problem je v tom, ze auto jezdi denne asi 2x1km + 2x5km... neni zbytecne na tohle poustet xenony? na normalni delsi jezdeni s tim nemam problem

na tyhle "štreky" je hlavně zbytečný startovat V8


... ja vim

... nenasel jsem mensi auto se 4x4, kde se pohodlne vejdou dozadu 3 detske sedacky (a dopredu obcas i ja

) (a decka se samy pozapinaji)
pesky chodit nebudou ... (jeden byl jeste donedavna ZTP, takze dovoz vsude .. )
a V8 nebyl pozadavek, stacil R6, ale sezen peknou X5, kdyz si jeste vybiras motor (kvuli kratkych tras jsem chtel benzin a ne diesel)
auto jinak jezdi samozrejme i dovolene apod, ale primarni provoz je vozeni deti manzelkou do skoly a krouzku.
Kdyz jsem doma a nepotrebuju druhe auto, jede se ctyrvalcovym turbo boxerem

(kde denni sviceni nemam, tam ty xenony porad zapinam/vypinam tez) ...
Napsal: sob 12.11.2011 17:56
od Lukke
Rejchy píše:Má,jsou to bixenony na Volvu XC90.
Tak to je ale problém Volva, protože když startuju jak u E46, tak u E90, tak xenony svítí neustále i během startování.
Napsal: sob 12.11.2011 22:18
od Dettektorr
Huska píše:Selix píše:Huska: dlooouho jsem zkoumal jak u e91 pred FL pouzit legalne AE k dennimu sviceni, jakous povedomost o tom mam (skoncil jsem u US DRL)
.
jj to je řešení, které je fajn pokud máš automatické rozsvěcování ... jen je škoda, že současně nejde nastavit kroužky + tlumené dálky (pokud by jsi to tak měl tak mi dej prosím kontakt.. nikdo v okolí to nezvládá)
Snejk mi nastavil US DRL a při zapnutém klíčku je to takto:
poloha přepínače světel - vypnuto - svítí US DRL
poloha přepínače světel - parkovačky - svítí AE plus US DRL + zadek (používám přes den v tunelu)
poloha přepínače světel - zapnuto - svítí xenon + AE + blinkry vpředu na cca 30% + zadek
howgh
Napsal: sob 12.11.2011 23:35
od marcocz78
Napsal: ned 13.11.2011 14:30
od Hanz
myslis takovej ten bastl, kterej kdyz potkam, tak se stydim, ze vlastnim stejnou znacky a ze to za volantem ma taky ridicak? sorry, ale podle me je to vyraz hlouposti a nevkusu... na e39 to jde nakodovat a na jina auta se prodava krabicka, ktera dela to same, neni jediny duvod prznit auto takovyma s_acema .-)
Napsal: ned 13.11.2011 14:44
od marcocz78
to ,,HANS" presne tak,to byl taky jeden z duvodu proc jsem tady dal ten prispevek!to je hnus co nekteri delaji z AUTA - vanocni stromek! sdilim s tebou jinak stejny nazor!

Napsal: ned 13.11.2011 15:13
od caknakis
Dobře chlapci. A jak by jste vyřešili následující? Dodělal jsem si do auta bixenony, tudíž mám clonkou propojenou s dálkovýma a nemůžu používat USDRL. A rozhodně je mi milejší v noci pořádně vidět, než si dělat hlavu z toho, že mám na autě diody....
Napsal: ned 13.11.2011 20:20
od marcocz78
Uz jsi spatne zacal s tim ze jsi neco ,,dodelal" !!! nenapsals na jakem aute,a s tim ze spatne vidis,to uz je jina vec,ktera te neopravnuje k tomu abys neco dodelaval na aute.-ted to rikam tak jak to rikaji Policajti!Policajty mam u prd.....e!,ale to co neni orig. prislusenstvi,nebo z dilny upravcu BMW,to na aute nemam.je to SHIT.

....me osobne je jedno co si date na auto,i treba rampu s dalkovyma,ale ctim cisty nemecky tuning. ,,V JEDNODUCHOSTI JE KRASA"
Napsal: pon 14.11.2011 16:24
od feffe
Rejchy píše:Já pořád nechápu co je za problém mít rosvícené potkávací světla?Proboha vždyť ty žárovky to dva roky vydrží a jednou za dva roky dát 600kč za nové není zas tak moc.Xenon vydrží samozřejmě déle.Ale auto je pěkně vidět i ZEZADU a navíc si člověk nemusí přidělávat nějaké bastly na auto,které vypadají hrozně.
Originál dení svícení je fajn,ale stejně nesvítí zadní světla a tudíž je to nanic,prostě jsou situace kdy je potřeba identifikovat jestly to auto předemnou jede.
Já svítím i ve dne dobrých deset let a nijak mě to zatím nezruinovalo

Do nedávné doby jsem měl stejnej názor. Máš pravdu, že životnost xenonů je delší, ale kdo je má, a uvědomí si provozní náklady (vypálená optická čočka, výbojka), ten si v létě za denního světla se svítícíma xenonama připadá trošku jako blázen. Jakékoliv dodělávky v podobě LED se mi taky nelíbí, proto je asi ideálním řešením nakódovat v LCM US DRL (v případě E 39). Ale ne všichni majitelé o této možnosti ví, a když, pak se třeba bojí postihů. Proto holt volí LED. Sám mám US DRL bez blinkrů - dálky na 25 % (cca 14 W) - bohatě to stačí. Na technické mi na to nic neřekli a tento princip v podstatě odpovídá článku zmiňovanému na začátku diskuze. Při zapnutém klíčku i při jízdě svítí rozptýlená světla, při zapnutí parkovaček se navíc rozsvítí zadek, přístrojovka... a od potkávaček už běží normální režim. Jen na lampě chybí dvě velká písmenka...
Napsal: pon 14.11.2011 16:47
od bibikuba
pravda,pravda-já mám nastavený u E39 automat.svícení-mám teda vypínač světel pořád v poloze potkávacích světel a po zapnutí klíčku se vše samo aktivuje a naopak...Jenže to nepoužívám protože je mi líto těch xenonů-při zapnutí klíčku se vlastně rozsvítí a pak s nima startuju-myslím to fakt neni dobrý pro xenony a pro Aku

Přemejšlim teda že přejdu na to nastavení dálkových světel...Ještě jsem na xenony nic nekupoval ale myslím je třeba jich šetřit a navíc přes den zcela zbytečný svícení s xenonama

Napsal: pon 14.11.2011 17:19
od Lukke
Já bych o vypálených xenonech mohl povídat... Svítil jsem u E46 s xenony prakticky neustále celých 220.000 km a výsledkem byly totálně vypálené paraboly a čočky... Problém plastových ZKW světel pro východní trh...
Napsal: pon 14.11.2011 18:50
od Dettektorr
hustý, kdybych uměl rozebrat světůla, tak bych se mrknul na ty svoje, ale alespoň nevím, že sou možná v tahu a tak nemám potřebu to řešit no a už šetřím

Napsal: pon 14.11.2011 23:05
od Petersson
Nevíte kdo by uměl na E39 (FL) nastavit denní svícení přes dálková světla v okolí brna??
Napsal: úte 15.11.2011 17:15
od Selix
Napsal: úte 15.11.2011 17:53
od caknakis
marcocz78 píše:Uz jsi spatne zacal s tim ze jsi neco ,,dodelal" !!! nenapsals na jakem aute,a s tim ze spatne vidis,to uz je jina vec,ktera te neopravnuje k tomu abys neco dodelaval na aute.-ted to rikam tak jak to rikaji Policajti!Policajty mam u prd.....e!,ale to co neni orig. prislusenstvi,nebo z dilny upravcu BMW,to na aute nemam.je to SHIT.

....me osobne je jedno co si date na auto,i treba rampu s dalkovyma,ale ctim cisty nemecky tuning. ,,V JEDNODUCHOSTI JE KRASA"
Jedná se o E38 2001. A v čem vidíš takový problém, když vytáhneš obyčejnou čočku a místo ní, na původní úchyty tam dáš bixenonovu

Jsou vlastně úplně stejné, akorát jedna má překlápěcí clonku.... Tady zase někdo chtěl být moc chytrý
Napsal: úte 15.11.2011 18:18
od pepino5xx
marcocz78 píše:...ja jezdim ANGEL EYES + MLHY!E39
Si děláš prdel, že?
Víš od čeho je slovo mlha?
Takovejch **** potkávám denně

Napsal: úte 15.11.2011 18:22
od Dettektorr
Nech ho bejt, po Praze jezdí hafo borečků AE + mlhy. Mě to nevadí, mlhovky mě neoslňujou a pro jejich pocit, že sou cool

Vždycky, když ho potkám usměju se, že chce bejt za machra a jedu dál. De vo hovno a časem mu to cajti vysvětlej za pár tisíc no a pak z toho vyroste.
Napsal: úte 15.11.2011 21:49
od bibikuba
taky jezdim přes den obrysovky a mlhovky ne abych byl borec co má mlhovky ale je lepší vyměnit žárovku v mlhovce než vypálený xenony

Taky ukrutně nesnášim paka co jezděj s mlhovkama v noci nebo za deště ale myslím že pokud je světlo neni problém a polic.to docela tolerujou

Je to lepší než montovat den.svícení -není to origo a nehodí se to tam

Vezmu si to ale k srdci a nechám si nastavit dálky na menší svítivost

Napsal: stř 16.11.2011 08:15
od Dettektorr
na druhou stranu je tisíckrát lepší AE + MLHY než nesvítit vůbec a těch jezdí po Praze prostě víc
