Stránka 2 z 3
Napsal: sob 03.09.2011 22:17
od Rejchy
Já osobně bych už TDS koupil jen pokud by to bylo zajímavé auto (výbava,barva,stav) jinak 530D.Osobně nesnáším chrochtání nafty,ale ty CR motory se už poslouchat dají.Navíc když to auto chceš mít na víkendy,tak se určitě chceš občas svižněji projet a to s TDSem moc nejde

Napsal: sob 03.09.2011 22:39
od zverbo
JJ dakujem - taketo nazory potrebujem!!!
Na parkilometrovky a santenie mam benzin - technicky podla mojich snov!
Mam k dispozicii origo M5 bez motora, zadku, predku a podvozku proste je dobra iba na interier - koza, sedacky s pametou v elektrike, M5 volant /bez bagu/, laktovka, paka , madlo, prahovce, koberce stropnica, stlpiky /inak s nejakimi budikmi/ navy 16:9, spetaky vyklopne dovrchu atd.......... je to vsetko trosku od krvy a je z talianska takze interier ma nezaujima pouzijem tento...
Napsal: ned 04.09.2011 09:21
od dejv2005
zverbo píše:JJ dakujem - taketo nazory potrebujem!!!
Na parkilometrovky a santenie mam benzin - technicky podla mojich snov!
Mam k dispozicii origo M5 bez motora, zadku, predku a podvozku proste je dobra iba na interier - koza, sedacky s pametou v elektrike, M5 volant /bez bagu/, laktovka, paka , madlo, prahovce, koberce stropnica, stlpiky /inak s nejakimi budikmi/ navy 16:9, spetaky vyklopne dovrchu atd.......... je to vsetko trosku od krvy a je z talianska takze interier ma nezaujima pouzijem tento...
To ta M5 musela dostat pěknou ránu... A docela drsný, mít interiér od krve. Třeba budeš sedět na "sedadle smrti"

Napsal: ned 04.09.2011 09:25
od dejv2005
Rejchy píše:Já osobně bych už TDS koupil jen pokud by to bylo zajímavé auto (výbava,barva,stav) jinak 530D.Osobně nesnáším chrochtání nafty,ale ty CR motory se už poslouchat dají.Navíc když to auto chceš mít na víkendy,tak se určitě chceš občas svižněji projet a to s TDSem moc nejde

No ono jak se to vezme, ono jede i nejede. Na to, že to auto má 2tuny, tak s nim hejbe celkem slušně, ale jinak to neni nic moc. Musíš to držet v otáčkách no... Ale samozřejmě s e to nedá srovnávat výkonostně s novějšímy motory. Kamarád má 320d a když na to šlápnem, tak mi ujede. Jinak mezi stejně starýmy auty to je dost dobrý

Napsal: ned 04.09.2011 09:25
od dejv2005
Rejchy píše:Já osobně bych už TDS koupil jen pokud by to bylo zajímavé auto (výbava,barva,stav) jinak 530D.Osobně nesnáším chrochtání nafty,ale ty CR motory se už poslouchat dají.Navíc když to auto chceš mít na víkendy,tak se určitě chceš občas svižněji projet a to s TDSem moc nejde

No ono jak se to vezme, ono jede i nejede. Na to, že to auto má 2tuny, tak s nim hejbe celkem slušně, ale jinak to neni nic moc. Musíš to držet v otáčkách no... Ale samozřejmě s e to nedá srovnávat výkonostně s novějšímy motory. Kamarád má 320d a když na to šlápnem, tak mi ujede. Jinak mezi stejně starýmy auty to je dost dobrý

Napsal: ned 04.09.2011 12:59
od ThatsMe
Nekupuj CR, co jezdil v ČR.

Leda by měl po repasi vstřiků a čerpadla. Ale kdo by to před prodejem dělal, že? Naše nafta je otřesná... Životnost vstřikovací soustavy je cca 200t km, pak se musí investovat. Když to zanedbáš, máš díru v pístu. A vzhledem k tomu, že váháš mezi TDS a CR, předpokládám, že nehledáš auto, co má za sebou 50t km. A pozor, ceny oprav můžou být vyšší v řádech. Navíc životnost komůrky je větší, páč pracuje se setinama mm, kdežto CR až s desetitisícinama.
Máš-li na údržbu, běž do CR. Je tišší, má vyšší účinnost, je dynamičtější, modernější.
Tuším, že se tu teď zvedne vlna nevole, kolik že kdo s CR už bez problému najezdil. Určitě je to možné, nicméně před nákupem bych s tím určitě nepočítal.
(vycházím z osobních zkušeností s mým TDS a tátovými Omegami, jedna TDS a druhá 2,5d CR)
Napsal: ned 04.09.2011 13:34
od zverbo
To ta M5 musela dostat pěknou ránu... A docela drsný, mít interiér od krve. Třeba budeš sedět na "sedadle smrti"

[/quote]
Dostala jebu na zadok ked brzdili na dilnici /smozrejme ze nesli 130/ ten druhy mal 750il , M5 nadherne dobrzdila pred corzou ktora ich omedzila, kokotko chcel s 1,1 predbiehat a nevidel ze sa ruti tornado, M5 to stoplo tesne pred prekrasnym oplom ale 750il sup donho zozadu a nasledne to jeblo M5 na prekrasny opel corza - opel 3mrtvy z troch, M5 streleny bag - Martin mal zlomeny nos a kusol si do jazyka 7stychov preto ta krv inak 3ztroch ok, 750il 2zdvoch ok
Napsal: ned 04.09.2011 14:50
od ViktorDDD
530d - kus lepšia spotreba, kultivovanejší chod (aj keď TDS je veľmi kultivovaný motor), o dosť lepší výkon
525tds - nižšie servisné náklady
za cenu nových vstrekov na 530d u tds-ka máš zrepasované vstreky, čerpadlo, nové rozvody a ešte ti ostanú nejaké drobné na naftu
Napsal: ned 04.09.2011 16:05
od zverbo
uz som pisal par ludom aj SZ co sa tu ozvali ohladne rad a postrehov.
kupim 525 cca 200000km tak mi ostanu lowe na motor podvozok riadenie atd...
kupim 530 cca 200000km a dam vymenit akurat olej
mal som zatial iba BMW a nechcem kupovat nic ine technicky som bol skazdym velmi spokojny okrem 320d preto sa bojim kupit diesel!
moj rozposet je 100000kc - kupili sme dom a prerabali ho takze mam pekne lowe ulozene v oknach, topeni, zatepleni, atd..................... /700000kc/ mam uz az 26rokou a az teraz sme kopili dom, viem som socka ale nemam bohateho otecka ani mamu na vsetko som sam kedze som Slovak a byvam v CR no to ale nepatri sem

Napsal: ned 04.09.2011 16:23
od zverbo
Panove teraz som skoncil s prehliadkou fora 5er a z 8099tem a 83132prispevkou som natom ze 530d sa kazi viac ako 525
530d same problemi s motorom vstreky turba elektrika atd.......
525tds vzdy riesite iba zavady ktore su samozrejmostou filtre, ramena, brzdy, vyfuky semtam cosi ine
asi kupim 525 aj tak to je pre rodinu na vylety a dovolenky, mimo to mam svojho mazlika na santenie a blbosti.
Napsal: ned 04.09.2011 17:15
od ThatsMe
Kámo, mně je ještě víc, barák rozhodně nemám a auto mě stálo míň než kolik máš, ale i tak jsem si musel půjčit.

Tohle bych neřešil, prostě volíš v nějaké cenové relaci a basta.
Jinak i u TDS můžeš mít pocit, že jde o poruchový motor. Jde o to, že čím víc jich jezdí (a čím dýl), tím víc závad se řeší. Nicméně 530d je konstrukčně mnohem náročnější, takže při stejném nájezdu km budou poruchovější. To tedeeso je fakt jak žigul, konstrukčně hrozně jednoduchý motor.
Napsal: ned 04.09.2011 18:48
od zverbo
Asi skusim 525tds po vsetkych nazoroch!!! Ostatne lowe inwestujem do motora, kupim nato jeby kola, poridim si Mkove narazniky prekopem tam interier zo spominanej M5 a budem chodit zo synom a manzelkou do kina a po vyletoch a necham sa predbiehat hnusnymy oktaviamia a autami podobnimi co cmudia a hovno vydrzia a aj tak sa budu kukat ako kkti co to bolo, citujem jedneho clena "ved idem s rodinou a vezem sa v BMW"
Len dufam ze NEnatrafim na nejakeho slusneho predajcu /kkta/ a zistim ze auto je zombi, zivola proste po smrti!!! a nekup to
Do dnesneho dna som chcel predat svoje Coupe ale nepredam, nadrel som sa ako kkt nanom a predam ho ked je nanom vsetko po uprave a repase?!
To iste by som chcel spravit aj s BMW radu 5 proste chcem clena rodiny nie vozihnoj!!! Dufam ze natrafim na predajcu ako som ja!!!
Napsal: ned 04.09.2011 18:59
od zverbo
Pardon ze novy prispevok ale chcel by som touringa a automat!!!
Nazory???
Napsal: pon 05.09.2011 00:07
od ThatsMe
Měly vůbec E39 ještě poctivé automaty, nebo jen tiptronicy? Do starého automatu bych ještě snad šel, ale do tiptronicu asi radši ne, tam už je ta životnost omezená a repas je 60 tisíc... Kombíka určitě, rozdíl hmotností není tak markantní a auto má daleko větší užitnou hodnotu. Navíc je i hezčí, ale na to má samozřejmě každý svůj názor...
Napsal: pon 05.09.2011 00:18
od ViktorDDD
steptronic dávali od 98 alebo 99 neviem presne, 525tdsA sú všetky ešte klasické 5st. automaty
Napsal: pon 05.09.2011 00:20
od ThatsMe
Jinak (třeba jen pro inspiraci) co mě tady na fóru poslední dobou zaujalo, tak tohle:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95152
Vypadá pěkně.
Napsal: úte 06.09.2011 21:14
od dejv2005
tak tenhle vypada moc pekne....ale zas za vetsi peniz...
Napsal: úte 06.09.2011 21:17
od dejv2005
ThatsMe píše:Kámo, mně je ještě víc, barák rozhodně nemám a auto mě stálo míň než kolik máš, ale i tak jsem si musel půjčit.

Tohle bych neřešil, prostě volíš v nějaké cenové relaci a basta.
Jinak i u TDS můžeš mít pocit, že jde o poruchový motor. Jde o to, že čím víc jich jezdí (a čím dýl), tím víc závad se řeší. Nicméně 530d je konstrukčně mnohem náročnější, takže při stejném nájezdu km budou poruchovější. To tedeeso je fakt jak žigul, konstrukčně hrozně jednoduchý motor.
Ja TDs mam a zatim s nim nebyly zadny problemy s motorem, jen se menila vodni pumpa myslim. Ma nalitano neco malo pres 200tkm...
Celkem by me zajimalo co by se melo vymenit pri tehlech kilometrech...Co treba retez? A jedinej problem, kterej mam je, ze za studena se spatne radi jednicka a dvojka. Premyslel sem nad vymenou oleje, ale nekdo mi tady rikal, ze se olej v prevodovce nemeni...
Napsal: čtv 08.09.2011 22:45
od zverbo
Len ktej prevodovke, olej sa meni. Mal by sa menit!!! Olej ti po stalom ohrievani a stalom chladeni zmeni viskozitu a nema funkcnost mazania, v sekcii 3er je otom debata a jeden clen tam pise ze sa ma menit po 200tis.km,
Ja som menil na E36 Coupe olej mesiac dva dozadu a nepripadal mi ako olej - ale auto ma 19rokou a polmiliona km!!!
Napsal: pát 09.09.2011 00:32
od Levrone
dejv2005 píše:
Kolik stojí chip na TDs??
Ahoj. Chip na TDS asi 2tis. Je tam 130kW a pres 300 kroutak. Potom kamarada s 320D potrapis a dost hodne!
