Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Diagnostika E34 524TD ... 11 x blikne kontrolka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
maross25
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#21 Příspěvek od maross25 »

Misanek píše:to by podle mě jenom padala nafta a auto by dýl startovalo, ale jinak naskočilo. Oldaf se k tomu snad vyjádří, je mnohem zasvěcenější než my všichni dohromady, jak už tu někdo napsal :wink:


ok uvidime co sa z toho nakoniec ako chyba vykluje
:evildakujem chalani za vasu pomoc :wink:
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#22 Příspěvek od oldaf »

maross25 píše:takze pozhanal som druhe cerpadlo a auto ani za svet startovat..casocanie nastavene , hybal som aj cerpadlom a nic ...len ma snahu ako na jeden valec chytat :(

pozrel som cisla na hlave elektronickej casti cerpadla :2 464 463 204

moje povodne bolo posledne cislo : 017

nieje nahodou to cedrpadlo z 2,5 TD? a nechce teraz komunikovat s mojou 2,4 ? ako to zistim ?
Dej sem čísla obou čerpadel, číslo je vyražený na nálitku z boku na čerpadle. Pokud ti to na původní čerpadlo běželo i když tak jak popisuješ tak máš spodek čerpadla ok. Problém bude s vrškem čerpadla, s tou elektronikou co je na vrchu. Vršek z 2,5 ti nebude komunikovat s řídící jednotkou 2,4. Taky může bejt špatnej řídící vstřik ale s nim by to startovalo normálně, akorát to blbě jede a motor má tvrdej zvuk. Vstřiky pokud rozprašujou bych neřešil. Opravovat auto tímhle způsobem je ztráta času a peněz, budeš na tom dokola něco měnit než vyměníš všechno. Kup si za pár stovek mechanický čerpadlo z 2,4td, dá se po úpravě použít i z 2,4d, natáhni si plynový lanko a budeš jezdit bez poruch.
maross25
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#23 Příspěvek od maross25 »

oldaf píše:
maross25 píše:takze pozhanal som druhe cerpadlo a auto ani za svet startovat..casocanie nastavene , hybal som aj cerpadlom a nic ...len ma snahu ako na jeden valec chytat :(

pozrel som cisla na hlave elektronickej casti cerpadla :2 464 463 204

moje povodne bolo posledne cislo : 017

nieje nahodou to cedrpadlo z 2,5 TD? a nechce teraz komunikovat s mojou 2,4 ? ako to zistim ?
Dej sem čísla obou čerpadel, číslo je vyražený na nálitku z boku na čerpadle. Pokud ti to na původní čerpadlo běželo i když tak jak popisuješ tak máš spodek čerpadla ok. Problém bude s vrškem čerpadla, s tou elektronikou co je na vrchu. Vršek z 2,5 ti nebude komunikovat s řídící jednotkou 2,4. Taky může bejt špatnej řídící vstřik ale s nim by to startovalo normálně, akorát to blbě jede a motor má tvrdej zvuk. Vstřiky pokud rozprašujou bych neřešil. Opravovat auto tímhle způsobem je ztráta času a peněz, budeš na tom dokola něco měnit než vyměníš všechno. Kup si za pár stovek mechanický čerpadlo z 2,4td, dá se po úpravě použít i z 2,4d, natáhni si plynový lanko a budeš jezdit bez poruch.


dakujem ti za radu.
dnes som dal nove zhavice nove gufero na cerpadlo. opatovne som nastavil rozvody.
Auto po 5sec tocenia nastartuje...klepe menej ale stale dymi sedym pri pridani az ciernym.
po nastartovani si nedrzal volnobeh musel som mu tosku pridat. ked sa zohrial motor volnobeh si drzi ale na tych 1000ot/min co je dost si myslim :(
spotrebu na volnobeh ma vysoku kedze rucicku ani nevidno :?
Svieti kontrolka vstreku a ked som par krat zatlacil plynovy pedal 3krat blikla. podla tabulky cidlo teploty vody..

co teraz ? asi sa na to vykaslem a dam tam to mechanicke cerpadlo a to druhe cerpadlo vratim spat..
alebo vas este nieco napada?

ale ak by ste mali este nejaky :?:
dakujem
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#24 Příspěvek od ViktorDDD »

predvstrek máš správny podľa odchýlkomera?
keď si drží vysoký voľnobeh a moc dymí tak si pridal veľa nafty s hlavou treba posúvať len veľmi opatrne, keď vytočíš motor tak otáčky padajú pomaly alebo rýchlo? keď pomalšie a okolo tých 1000-1500 akoby na chvíľu zastali tak by to mohlo byť to nastavenie dávky paliva

na voľnobehu je ručička skrytá za 30tkou spotrebu ukazuje až cca po prekročení 20km/h
maross25
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: pon 04.08.2008 00:00

#25 Příspěvek od maross25 »

Takze predtym ako dam to mechanicke cerpadlo ( uz som na 90% rozhodnuty) sa chcem este pokusit o zazrak :)

motor tak ako som popisoval po vymene druheho el. cerpadla nastaveni motora ide ale moc huli a nema vykon a este aj klepe...
takze dnes som este urobil diagnostiku motora cez kontrolku vstreku a tam je nasledovne:

3 x blikne - teplotne cidlo vody
9 x blikne - bez popisu v tabulke
11 x blikne - propojeni v pocitaci-preruseni/kratke spojeni mezi " zacatkem vstrikovani " a " vstrikovanym mnozstvym " u ridici jednotky

To ze blikne 11x asi pravdepodobne je chyba RJ motora a podla vas koli tomu nejde ten motor ?
ak je to tak radej tam dam to mech. cerpadlo a pokoj ako sa furt babrat v tej elektrike.. :evil:
Odpovědět