Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: úte 28.06.2011 14:56
				od Velvetek
				Za mě 5er. Najezdil jsem hodně km s vyššími auty (hlavně Q7), ale raději upřednostňuji posez blíž silnici než ve výšce 

  Ovšem ženským se opravdu více líbí, když sedí nahoře (nechytat za slovo, bavíme se o autech   

 )
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.06.2011 22:17
				od jiriik
				Přihazuji hlas 5er,  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.06.2011 09:57
				od barnys
				to jsem teda necekal ,ze  vsichni budou rikat 535d. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.06.2011 10:17
				od Snejk
				za me taky 535d
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.06.2011 19:25
				od daewoo333
				Tak já sem taky pro 535D  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 30.06.2011 12:50
				od fik001
				E61 535d mám  a doporučuji.Opravdu raketa v ropě.Najeto 190000 a žádný problém.jen se připrav že např.brzdové desky jsou dražší než normální.Přední 280euro plus práce,zadní 125euro.Kupoval jsem.X5 jsem nejel nemůžu soudit.X6 ano ale houpavý kočár pro ženskou dobře ovladatelný.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 30.06.2011 15:30
				od JaraX
				samozřejmě že brzdy ma 535d větší apod, ale furt náklady sou uplně někde jinde než u X5, jen guma stojí pulku
			 
			
					
				
				Napsal: pát 01.07.2011 07:56
				od Maca
				Fakt stojí gumy na E60 535d tak málo ? Na X5 mě poslední sada R19 stála cca 25.000,- (Michellin)  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 01.07.2011 09:20
				od Risa525
				ajfel píše:jenom napisu par postrehu, proc mam doma x5 a ne 5er ..
1) primarne - vice mista vzadu - na sirku (mam 3 decka - 3 sedacky) potrebuju prostor.
je to dano jak sirkou tak i  jinak tvarovanyma operakama ...
2) auto je kratsi - manzelce se s tim lip parkuje u prace
3) manzelka se v tom citi pri rizeni po meste nesrovnatelne lip nez v 5er ... s 5er ma pocit, ze ridi velke auto, ma vetsi strach, na tohle si zvykla behem 1 dne ... a je v tom neskutecne stastna, jak dobre se s tim jezdi ... 
x5 je auto na pohodovou jizdu. ve sve kategorii je paradni, ale ma svou vysku a vahu ... je to proste luxusni vozitko, se kterym se velmi pohodlne cestuje v hodne lidech 
jakakoliv sportovni jizda mi pripada jako trapeni toho auta ... ale auto umi vyborne zrychlit, zastavit a v ramci sve hmotnosti a vysky je i obratne 

 
tak barnys děcka a ženu nemá a zatím asi mít nebude takže 90% tvých postřehů nevyužije 
 
X5 je pro tebe zbytečná! Ceny dílů u IS tě sežerou...těch E60 je mraky a tudíž mraky dílů a ten motor je povedenej 

  a X5 je žebřinák a do terénu uplně marná(krom světlé výšky)...počkej až se projedeš párkrát po D1...budeš proklínat že ji máš!
takže není co řešit 

  jasně 535D!!!! 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 01.07.2011 15:35
				od barnys
				tak jsem se uz rozmyslel  pro tu 535d, bude to asi lepsi varianta
			 
			
					
				
				Napsal: pát 01.07.2011 16:02
				od JaraX
				hlavně si pořádně prověř do čeho jdeš, diagnostika, měření laku apod
			 
			
					
				
				Napsal: pát 01.07.2011 22:00
				od cuzin
				Rozhodně podporuji 535D, ale chtěl bych se zeptat:
1) dá se to vubec chipovat bez vymeny nejaky dalsich soucasti??? Vzdyt kroutak je brutalni a na 200kW taky uz je potreba docela slusny soukoli, prevody, rozvody...
2) pro tak silny motor jedine automat, souhlas???
3) kdyz to ma dvě turba, tak neni to poruchovy???
4) kolik tak zere s dvemy turby??? moje e60 525dA frci do 7,5 i pri sportovni jizde, coz je super
diky za odpovedi...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 01.07.2011 23:40
				od JaraX
				1 - čipovat radši ne, je větší pravděpodobnost že se něco vysere, nicmene načipovanych 535d je plno, prostě je to vždy rizko
2 v manualu se ani nedělala takže sis odpověděl
3 je to poruchovy vic jak jedno turbo, ale zase se to chova jak benzin, žadna turbodíra apod, je tam prostě malá dan za to že je takovej "naftobenzín"
4 dálková jizdá předpísovými rychlostmi se da za 6,5 litru, bežná kolem 8-9ti litrů