jiriik píše:Já ty klapky uřezal, zalepil díry po hřídelce po klapkách a už jsem najezdil 30 000km a vše uplně v pohodě
E60 530d
to jsem původně zvažoval taky, ale pak jsem slyšel že pár lidí co to tak vyřešilo mělo s motorem problémy.. psali to i na jednom foru.. tobě to nic nedělá? resp. poznal jsi že by se motor nějak jinak choval?
Ahojte,mam BMW E60 rv 2005,klapky odstranene a dal som tam zaslepky co som zohnal z anglicka,je to presne na tie klapky..Spravil som na tom vyse 100tisic km a nic,aut ide ako ma,ziadne zmeny.Ked som tam mal klapky,boli zatuhnute a tlacil sam mi cez ne olej.Tak to ma to vyslo na 70eur aj s robotou.Mechanik mi hovoril ze to robil uz asi na 6 tich BMW a zatial ziaden problem.
taky mám manuál 530d 135kw rok 99 a snažím se zjistit jestli je tam mám vyndavát sání se mi ale fakt nechce....Nejsem si jistej ale myslím že s převodovkou to nemá co dělat-viděl bych v tom ekologii..Viděl bych to tak že ve starším typu motoru nejsou-tedy 135kw kterej plní Euro2 a po úpravě v roce cca 2000 motor plní Euro3 a díky tomu má klapky..Možná je to ale blbost-je to čistě můj názor
ahoj, jak to vidite s tema klapkama? mam 530xd 08, takze to inovovane sani (mam na mysli ty zesilene osky), ale prave pres ne to zacalo tect, takze je zadelana pulka motoru. Po tom, co jsem tady cetl, tak muze, ale nemusi zacit blbnout motor. Je to vratna zmena, kdyz tam dam zaslepky, nebo je to zasah, ktery me pak bude stat nove sani, kdyby byl problem?
Na chodu motoru se odstranenim klapek nic nezmeni, jen se valce hure plni v nizkych otackach, takze je lehce mensi vykon ( ale opravdu nepatrne). Vetsina lidi to ani nepozna, proto pak nekdo pise ze se projev motoru zmenil a nekdo ne..
Z vyroby NEMAJI klapky pouze e46/39 135Kw s manualni prevodovkou, automaty maji.
uz jsem k tomu neco nasel taky, jak rikas, zhorsene podminky plneni pri nizkych otackach, coz muze mit vliv na vykon a pak vliv na emise ev. spotrebu. Zatim o spotrebe nikdo nic nepsal, tak vliv asi zanedbatelny a negativni zpravy z STK taky nikdo nic - asi jezdi vsichni za kamosema ...koukal jsem na videa na YT a vypadato, ze to je vratna zmena...zkusil bych je zaslepit a pokud se podari, tak nechat nekde udelat tesneni na tech domcich, nevim, jestli to nekdo dela a dal bych je zpet pokud by bylo treba...akorat jsem nasel info o tom, ze zaslepuji i EGR v teto souvislosti, ale do toho se poustet nehodlam...ma to nejakou souvislost? Zatim mi to nedoteklo
tak jsem pročítal ještě nějaké info o těch klapkách a jejich odstranění a jsou na to různé názory, přinejmenším zde: http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8 ... a&start=60, takže záslepky a dle chování auta nové sání, když to bude zlobit no
tak jsem pročítal ještě nějaké info o těch klapkách a jejich odstranění a jsou na to různé názory, přinejmenším zde: http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8 ... a&start=60, takže záslepky a dle chování auta nové sání, když to bude zlobit no
tak jsem pročítal ještě nějaké info o těch klapkách a jejich odstranění a jsou na to různé názory, přinejmenším zde: http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8 ... a&start=60, takže záslepky a dle chování auta nové sání, když to bude zlobit no
tak jsem pročítal ještě nějaké info o těch klapkách a jejich odstranění a jsou na to různé názory, přinejmenším zde: http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8 ... a&start=60, takže záslepky a dle chování auta nové sání, když to bude zlobit no
tak jsem pročítal ještě nějaké info o těch klapkách a jejich odstranění a jsou na to různé názory, přinejmenším zde: http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8 ... a&start=60, takže záslepky a dle chování auta nové sání, když to bude zlobit no
A proc by si odpojoval podtlak? Proste mas dve moznosti, bud klapky chces funkcni = nove sani, nebo ti nevadi lehce horsi plneni v nizkych otackach a klapky vyhodis. Nevidim zadny duvod tyhle dve moznosti kombinovat a mit nefunkcni klapky (horsi plneni) + moznost destrukce motoru .
Me spis zarazi, kolik mytu se kolem klapek vytvorilo. Pravda je, ze proste v nizkych otackach se motor lepe sbira s klapkama, na druhou stranu jsou to otacky nekde kolem 1600/min, ktere tak i tak s manualem nejsou idealni k akceleraci (s ohledem na setrvak a prevodovku) a u automatu zas diky hydromenici lehce mensi kroutak nikdo nepozna..