Stránka 2 z 2

Napsal: sob 28.05.2011 09:59
od Jendix
no u mě bys jí prstem rozhodně nezastavil.. prostě jakmile auto chvíli stálo, viscospojka byla seplá.. a rozpla se vždycky tak po kilometru jízdy.. to dělalo právě to jak jsem říkal.. bylo znát i na výkonu..

Napsal: stř 13.07.2011 22:40
od Martem
MUF_IV píše:Ahoj, začíná se mi projevovat v teplých dnech, kolem 25stupnu ze auto nechce jít do výkonu, až pri cca 2300ot zatáhne turbo...za studena je to dravec, co s tím?? po čem jít?



Vyřešil si to nakonec nějak?

Napsal: čtv 14.07.2011 08:58
od MUF_IV
Ahoj,

neměl jsem prostor to moc řešit, ale jeden poznatek mám..Standardně používám klimatizaci pořád. Nicméně jsem vyzkoušel v těchto pařácích ji nepouštět a ejhle...venku 31stupnu, a auto i kdyz je pořádně vyhajcovaný jede jak za studena...zapnu klimu a během pár minut je zase chcíplý, ale ne tak že by odebírala pouze výkon, ale jako kdyby turbo zabíralo někde kolem 2400 ot. kde to kopne do prdele jako by to přeskočilo nějakou prahovou hodnotu a okamžitě zatáhne. S vypnutou klimu to tahá od cca 1700 naplo...

Napsal: čtv 14.07.2011 20:57
od Martem
MUF_IV píše:Ahoj,

neměl jsem prostor to moc řešit, ale jeden poznatek mám..Standardně používám klimatizaci pořád. Nicméně jsem vyzkoušel v těchto pařácích ji nepouštět a ejhle...venku 31stupnu, a auto i kdyz je pořádně vyhajcovaný jede jak za studena...zapnu klimu a během pár minut je zase chcíplý, ale ne tak že by odebírala pouze výkon, ale jako kdyby turbo zabíralo někde kolem 2400 ot. kde to kopne do prdele jako by to přeskočilo nějakou prahovou hodnotu a okamžitě zatáhne. S vypnutou klimu to tahá od cca 1700 naplo...




Tak to jsme na tom stejně.