Stránka 2 z 2
Napsal: pát 13.05.2011 17:47
od Dettektorr
Jinka druhej ostrej test znamenal poět zbarvení kotoučů do krásné modři a druhý den po pár km zase nádherné jak zrcadlo

Zvláštní. Nejvíc to brzdí, když jsou zahřáté, ale to je asi u všech stejný.
Napsal: pát 13.05.2011 18:21
od Hansen
Já jsem kupoval na 540i originál kotouče v AutoBase a stál mě jeden přední kotouč 2660,- Kč. Sada origo předních desek stála 3550,- Kč. Kotouče byly ATE a origo desky byly JURID.
Na 750i jsem za 260€ koupil na ebay přední kotouče a desky ATE. Mám na nich najeto 20 tis. km a nezkroutily se. Zajímavé je, že kamarád si koupit ty samé kotouče v Česku a jemu celé kotouče včetně středu zrezavěly a hodně mu černají kola od prachu, kdežto ty moje jsou pořád šedivé a kola se od nich špiní docela málo. Najeto na nich máme skoro stejně.
Napsal: sob 14.05.2011 08:26
od Frosty
Kotouče se zkroutí jednoduše : když se postupně záběhem (cca 200 km) pozvolna neprohřejí a hned se na ně hamtne, tak se materiál, ze kterého jsou vyhřeje najednou a chemicky změní strukturu, čímž se změní vlastnosti toho materiálu. Pak se kotouče zkroutí a už NIKDY se nesrovnají. Můžete s nimi dělat psí kusy, soustružit je, brousit je, jak se ohřejí, zase se zkroutí. To není z mé hlavy, to mám písemnou servisní informaci od Bremba. Proto je důležitý záběh nových brzd.
Měl jsem zákazníka se 740 i, udělali jsme nové brzdy, pán to rozjel na 200 Km/h a zašlápl to a šel se podívat, jak jsopu krásně červené. Pak mne trápil, že mu vibruje při brždění volant a až po důkladném výslechu z něj vylezlo, co provedl. A bylo to.

Jinak lepší brzdný výkon při studených, nebo teplých brzdách je ovlivněn složením směsi brzdového obložení.
Napsal: sob 14.05.2011 09:58
od Dettektorr
Takže když jsem na těch brzdách najel 1000 km obyčejnou jízdou město dálnice a žádný hup na brzdu z 200 na 0 tak sou asi dobře zajetý, že jo?
Napsal: úte 30.08.2011 13:01
od HansCZ
Tak to tu trochu obnovím se svým dotazem
na e39 525d budu kupovat přední kotouče+desky a rozhoduji se mezi těmito:
Brembo
Textar
ATE
cenově vycházejí dost podobně, takže se nemůžu rozhodnout
budu vděčný za vaše názory
Napsal: úte 30.08.2011 17:42
od Don
brembo jsem mel a za pul roku se trochu zkroutily. snejk mi dal ATE a ty jsou perfektni. uz na nich litam cca 2 mesice
Napsal: stř 31.08.2011 08:33
od Hubajz
Zdary, taky to teď řeším.Budu měnit zadní kotouče + desky.Originály asi kupovat nebudu....Přeci jen ten zadek neni tak namáhanej jako ten předek.Ale jsou to přeci jen brzdy!Takže polský taky kupovat nebudu.Co jsem zatím zkoumal cenové relace...jsou opravdu obrovské, a myslím, že než kupovat extradrahé, je lepší si koupit 2x nové kotouče průměrné kvality.
Až pokoupim a ozkoušim, napíšu.
Napsal: sob 03.09.2011 09:42
od kappricek
Měl jsem na E36 komplet ATE POWER DISKY a ATE destičky a bylo to perfektní. Jinak můj mechoš mi tenkrát ty disky raději zajel, říkal, že je důležité prvních 500km s tím nrozhodn nedělat žádné kraviny.
Mám špatnou zkušenost s vrtanými kotouči, respektivě já ne ale známí. Každý, kdo měl vrtané, měl problémy s kroucením kotoučů. Já osobně preferuju drážková ne vrtání.
Jo a ty ATE brzdily suprově, ale až po zahřátí s nadsázkou by se dalo říct, že když jsem vyjížděl od baráku, tak jsem brzdil skoro i očima, ale jen se zahřáli, bylo vše o.k.