Stránka 2 z 3

Napsal: pát 22.04.2011 18:27
od VirtueArt
http://cgi.ebay.de/4x-Meyle-HD-Tonnenla ... 2656492174

Myele HD jdou to koupit i pres ebay.cz cena cca. 3 300,- za 4 kusy, levneji uz tezko najdete.

Napsal: stř 05.10.2011 15:22
od LUKAJDA
tak pánové, příští týden to dávám na výměnu a proto se ptám těch, co to mají už zasebou - dělá se po výměně silentbloků nápravy geometrie?

Napsal: stř 05.10.2011 16:22
od Soptiiik
Při výměně pouze těch silentů nehýbeš se žádným štělovací prvkem takže netřeba ale já si ji dělal.

Napsal: stř 05.10.2011 19:57
od Victor
ja som tiez robil po vymene geometriu ale az to po par km vsetko sadlo

Napsal: stř 05.10.2011 20:24
od Couloo
Já jsem 14 dní po výměně.Materiál koupen za 3600kč s daní 4ks značka FEBI. Práce byla za 3500kč.Byla to makačka.Nešly mi vylisovat ani hovno.Byly úplně spečené a tak šla celá náprava i s diferákem dolů. Musím ale přiznat, že je to fakt rozdíl a stojí to za to.

Napsal: stř 05.10.2011 21:49
od libovka
Kdyby někdo chtěl měním je za 2000kč.

Napsal: čtv 06.10.2011 09:27
od LUKAJDA
tak moc doufám, že to bude poznat na svezení, teď mě ježdění spíš nervuje, jak auto drncá a je nepohodlny.

Je někdo, kdo rozdíl nepoznal nebo byl jen malej?

Napsal: čtv 06.10.2011 10:02
od Jendix
já se připojuju s dotazem, může někdo případně napsat jak se to projevuje? když jsou tyto silentbloky špatný? případně jak je na tom e60, jestli se nepletu, odchází to tam stejně.. alespoň tak jsem to slyšel od mechanika..

Napsal: čtv 06.10.2011 20:44
od libovka
Boucháním a odskakováním zadní nápravy.

Napsal: čtv 06.10.2011 21:18
od Jendix
libovka píše:Boucháním a odskakováním zadní nápravy.
při rozjezdech nebo i za jízdy.. předpokládám že životnost nápravy je víceméně závislá na stylu rozjíždění, nebo trpí i např. nekvalitníma silnicema?

asi to není můj případ.. u e61 mám občas pocit že zadek je moc tvrdej.. ale bude to asi těma měchama místo pružin..

Napsal: čtv 06.10.2011 21:40
od brumlae34
Kdyby mel nekdo zajem delam to za 7500,- vcetne materialu (lemforder)

Napsal: čtv 06.10.2011 23:17
od voTon
ja za 6,5 Meyle HD :)

Napsal: pát 07.10.2011 15:11
od LUBEC
ja se tedy taky pridam. Origo silace vc montaze 8200 :wink:

Napsal: pát 07.10.2011 16:04
od Soptiiik
Já Meyle HD 7500,. :)

Napsal: sob 15.10.2011 22:20
od jararak
praveze mechy by mali byt meksie ako pruziny, samozrejme ako velmi ich nafuknes

Napsal: pon 17.10.2011 07:59
od jurasis
Měchy jsou tvrdší než pružiny...
Tlakem v měchu lze nastavit světlou výšku, ne tuhost pérování...

Jedinou "výhodou" vzduchu je nezávislost na váhovém zatížení nápravy...

Napsal: pon 17.10.2011 08:43
od libovka
jurasis píše:Měchy jsou tvrdší než pružiny...
Tlakem v měchu lze nastavit světlou výšku, ne tuhost pérování...

Jedinou "výhodou" vzduchu je nezávislost na váhovém zatížení nápravy...
Měchy jsou rozhodně měkčí než pružiny.Se svez třeba v X5 s měchama a bez měchů.S měchama to jen žehlí silnici zato s pružinama je to koza uskákaná.Už jen logicky ti guma přenese mín vibrací do kastle než ocelová pružina.
Jinak čím víc měch nafoukneš tím je tvrdčí a auto vyšší.

Napsal: pon 17.10.2011 11:23
od pesa
hmmm tak nevim, mam mechy, velky silentbloky v ramenou vymeneny a na pricnych prazich je to tvrdy jako prase.
pokud to zatizim (nalozim do kufru alespon 30-50kg) tak je to o hodne lepsi

takze z meho subjektivniho dojmu rikam, ze mechy jsou tvrdsi (pokud samozrejme nemam na zadni naprave neco rozhasenyho...)

Napsal: pon 17.10.2011 13:47
od libovka
Ale E39 v touru je celkově docela tvrdá.Na tý zadní nápravě moc komfortu nevymyslíš.Každopádně na pružinách je auto tvrdčí.

Napsal: pon 24.10.2011 10:42
od LUKAJDA
Čaute,
jsem týden po výměně 4kusů silentbloků napravy a musím uznat, že ted se mi zase po dlouhé době hledání (nesmyslných) příčin zase jezdí nádherně pohodlně bez ran a vibrací.
Ještě jsem to pojistil všemi tyčky stabilizátorů a mám z toho zase BMW, investice do těchto dílů se opravdu vyplatila!