Stránka 2 z 3

Napsal: sob 08.10.2011 18:19
od Frenk900
chochi píše:čistě teoreticky, v čem spočívá to výkonové omezení, když obsah motoru je identický? nebo spíš, lze z 523i udělat 525i bez záměny celého motoru? prostě mi to vrtá v hlavě...

Tohle by mě taky zajímalo, nevíte někdo?

Napsal: sob 08.10.2011 20:21
od Victor
myslim ze tych 85kw po desiatich rokoch pri 110kw je trochu prehnane,
mam rok 97 520i nabehane ma cez 400 tisic a jazdi to celkom slusne, nie je to raketa no mne a dalsim tisicom majitelov tychto motorizacii to uplne staci,

Napsal: sob 08.10.2011 20:49
od Soptiiik
Přidám se s dotazem jaký je rozdíl mezi 523 525 528 je rozdíl pouze v komponentech okolo motoru sání vstřiky jednotka atd? Chtěl bych svou 523i trošku posílit:)

Napsal: sob 08.10.2011 21:52
od Peat
Ja uz se na to jednou taky ptal a bylo mi receno ze stacI vymenit ridicI jednotku vejfuk jestli je to Pravda nevim ale taky bych chtel z 2.3 udelat tech 141kw

Napsal: sob 08.10.2011 22:17
od soukupadam
a co single a double VANOS? ono to zas nebude jen tak

Napsal: sob 08.10.2011 22:49
od Peat
soukupadam píše:a co single a double VANOS? ono to zas nebude jen tak
Ja vubec nevim jak to je... A co by se teda stalo kdybych dal do 2.3 ridici jednotku z 2.8 nebo 2.5 141kw

Napsal: sob 08.10.2011 23:04
od soukupadam
pokud ovládáš angličtinu -

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1443737

pokud dobře čtu tak to nejde, jedině swap motoru 23 za 28

Napsal: ned 09.10.2011 11:15
od Frenk900
Jj je to tam napsáno celkem jasně, jednodušše to nepůjde, protože ta 141kW už má motor M54, oproti M52 se 125kW.

Napsal: ned 09.10.2011 11:54
od kubikula420
ale pomoci chipu by to jit mohlo ne kdyz je tam ta rezerva nebo by to bylo uz moc?

Napsal: ned 09.10.2011 12:08
od Frenk900
Díval jsem se na firmy co se čipováním zabývají a konkrétně u 523i umí krouťák posunout víš o nějakých tuším 30NM a výkon na něco kolem 185 koní. Jestli to tak opravdu je, nevím, tady na fóru jsem nic moc o tom nenašel. Stojí to ale kolem 6tis Kč. http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... 20%20125kW

Napsal: ned 09.10.2011 12:13
od Jendix
kubikula420 píše:ale pomoci chipu by to jit mohlo ne kdyz je tam ta rezerva nebo by to bylo uz moc?
no nevim jestli jsi o čipování amtosferickejch motorů něco četl, ale je to prakticky nesmysl.. nejen že to nepřidá skoro žádnej výkon.. ale hlavně to zvedne podstatně spotřebu..

Napsal: ned 09.10.2011 14:25
od kubikula420
ja sem se na to i ptal a rikaly ze neni problem jit vejs ze to co maji napsany je to nejmensi posunuti

Napsal: ned 09.10.2011 18:33
od Jendix
jo, přidá to pár kw, ale proti motoru s turbem je to opravdu zanedbatelný.. co jsem slyšel.. spíš to radikálně ovlivní spotřebu na úkor pár kw navíc.. když už vyšší výkon.. tak asi spíš v kombinaci se změnou plnění motoru.. prostě to chce víc vzduchu..

Napsal: ned 09.10.2011 20:15
od kubikula420
jo turbo je parada ale cena je taky nekde dost jinde

Napsal: čtv 13.10.2011 15:01
od zverbo
co tak panove jenom vymnenit zvody, upravit privod vzduchu, vylestit sanie. čipovanie benzinu je kktina draha a neefektivna. Popripade dat jinou RJ od AC nebo TNT a mate vystarano.

Delal sem to na moji E36 Coupe 141kw po uprave 177kw a ted sem menil motor na E39 2,3i za 2,8i a taki sem udelal vsechno tohle a vykon 142kw je minulost - ted 163kw a to budu delat jeste primi sani a vyfuk na zakazku takze odhaduju vykon na 180kw po celkovej uprave.

Jen tolko k vedeckemu projektu

Napsal: pát 14.10.2011 10:19
od Maxiczech
Krouťák nekrouťák.. :) Jak to tady čtu, nikdo nezmínil (tedy esli jsem se nepřekoukl) 520i motor M54 170PS. To mám já a jsem naprosto spokojen..
Když jedu vyloženě na spotřebu, tak jsem na 7l/100km. Jinak město 11,5 a venku kolem 8 litrů.. Nevím, proč píšete, že je 520i slabý motor. Nejni to na "okruhy", ale myslím, že poměr váha vozidla a výkon motoru naprosto dostačující.. :idea:

Napsal: úte 18.10.2011 09:51
od zverbo
Ted sem se posadil a hledal tenhle topic byl sem na TK s kamošovou 520i - 110kw
POINTA:
Sportovou jazdou z RnK do Vamberka 12km
na mojom 528i spotreba 9,5 do kurevskeho kopca skoro bez rozbehu nakonci 160km/h potom zakruta co vynasa takže brzda.

Kamošova 520i spotreba 15,1 tie iste podmienky a na kopci to malo len tak tak 120km/h

Ja 19zoll 255 a 235
Kamoš 15zol 205 a 205

Ale musim uznat hybe sa po meste pekne na tu vahu auta, az natu spotrebu no! Ale inak pohoda.

Napsal: úte 18.10.2011 11:20
od Frenk900
Tak tohle je myslím celkem výstižný a poměrně ze života vyplývající příspěvek, který zodpoví spoustu otázek spoustě lidem přemýšlejícím o koupi slabších motorizací, hlavně kvůli spotřebě a pak taky kvůli šetření na pojistce.... :potlesk:

Napsal: úte 18.10.2011 18:01
od Berserg
Za sebe 528i je dokonalost (pro mě)....svižný,ale úsporný motor...spotřeba je od 8,5-9,5 litrů na 100km....a to jezdím v zásadě v 5lidech s plnou bagáží.
Přiznávám, ale jsem klidný řidič...:)

Napsal: úte 18.10.2011 18:23
od Maxiczech
Jezdim taky tak s 520i.. :lol: V čom je kua rozdíl? :D