Ahoj klubáci, tak jsem měl dneska radost, že mám nové turbo, ale už mě to zase sere... Mám problém, hadice, která vede od mezichladiče k saní mi vystřeluje, když přidám plyn cca na 2500-3000ot. Proč to dělá když tam má být podtlak ? Může to dělat špatná hadice, nebo turbo tlačí moc vzduchu? Dá se to nějak na turbo štelovat, kolik má dávat tlak?
Jinak je to E60 530d
Moc díky za rychlé odpovědi celkem to hoří...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Turbo, mezichladič 530d E60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
beny-maser píše:v hadici od mezichladiče k sání je přetlak, je to turbo motormáš změřeno kolik tam je tlak?já mám jen TDS a tam je 1bar u tebe možná bude trochu víc,ale hlavně bych se podíval kolik tam je,aby nebyla chyba jen ve stvrdlé hadici např.
A jak se dá změřit ten tlak? a regulovat se dá taky? díky:-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
změřit se dá,že si natáhneš hadičku s téčkem někde ze sání kde je napojený nějaký snímač nebo regulátor tlaku a připojíš to třeba ke starýmu komunistickýmu měřáku tlaku v pneu,je dobrý to dělat ve dvou a projet to,spolujezdec tu hadičku u toho měřáku těsně přidrží, uvidíš co ukáže.
regulovat to určitě jde,jen nevím jak je to přesně řešený u tvého motoru,tds je starej ingot a tam je mebrána se šroubkem a matičkou na turbu(když fouká málo přitáhneš a hotovo)
regulovat to určitě jde,jen nevím jak je to přesně řešený u tvého motoru,tds je starej ingot a tam je mebrána se šroubkem a matičkou na turbu(když fouká málo přitáhneš a hotovo)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Tak to už fakt není možný... 3x reklomované turbo a zase to sičí a píská... už jsem na mrtvici... buď to vždy ti co to montuji omr*ají, nebo ti co ho repasují, nebo je chyba jinde... jak můžu zjistit mazaní, jak to maže a jaký to má tlak oleje ?To není možné aby člověk turbo za den odrovnal slušným zachazením...Najel jsem ani ne 200km a to jsem netočil víc, jak 2000ot. a zase to píská...