Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Turbo, mezichladič 530d E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od jiriik »

Ahoj klubáci, tak jsem měl dneska radost, že mám nové turbo, ale už mě to zase sere... Mám problém, hadice, která vede od mezichladiče k saní mi vystřeluje, když přidám plyn cca na 2500-3000ot. Proč to dělá když tam má být podtlak ? Může to dělat špatná hadice, nebo turbo tlačí moc vzduchu? Dá se to nějak na turbo štelovat, kolik má dávat tlak?
Jinak je to E60 530d
Moc díky za rychlé odpovědi celkem to hoří...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#22 Příspěvek od beny-maser »

v hadici od mezichladiče k sání je přetlak, je to turbo motor :!: máš změřeno kolik tam je tlak?já mám jen TDS a tam je 1bar u tebe možná bude trochu víc,ale hlavně bych se podíval kolik tam je,aby nebyla chyba jen ve stvrdlé hadici např.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od jiriik »

beny-maser píše:v hadici od mezichladiče k sání je přetlak, je to turbo motor :!: máš změřeno kolik tam je tlak?já mám jen TDS a tam je 1bar u tebe možná bude trochu víc,ale hlavně bych se podíval kolik tam je,aby nebyla chyba jen ve stvrdlé hadici např.


A jak se dá změřit ten tlak? a regulovat se dá taky? díky:-)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#24 Příspěvek od beny-maser »

změřit se dá,že si natáhneš hadičku s téčkem někde ze sání kde je napojený nějaký snímač nebo regulátor tlaku a připojíš to třeba ke starýmu komunistickýmu měřáku tlaku v pneu,je dobrý to dělat ve dvou a projet to,spolujezdec tu hadičku u toho měřáku těsně přidrží, uvidíš co ukáže.
regulovat to určitě jde,jen nevím jak je to přesně řešený u tvého motoru,tds je starej ingot a tam je mebrána se šroubkem a matičkou na turbu(když fouká málo přitáhneš a hotovo)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od jiriik »

Tak to už fakt není možný... 3x reklomované turbo a zase to sičí a píská... už jsem na mrtvici... buď to vždy ti co to montuji omr*ají, nebo ti co ho repasují, nebo je chyba jinde... jak můžu zjistit mazaní, jak to maže a jaký to má tlak oleje ?To není možné aby člověk turbo za den odrovnal slušným zachazením...Najel jsem ani ne 200km a to jsem netočil víc, jak 2000ot. a zase to píská...
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od jiriik »

Mám ještě jeden dotaz... od vzuchového filtru vede do turba hadice, která přivádí vzduch... je pouze nasunutá na turbu, neměla by být stáhnutá nějakou páskou, nebo tam má být tak volně ?
Odpovědět