Stránka 2 z 2
Napsal: pon 07.03.2011 08:25
od Tompo
též jsem měl tento problém, dalo se nové čerpadlo, jelikož už to ani za tepla nestartovalo a bylo po problému
Napsal: pon 07.03.2011 09:56
od beny-maser
standa67 píše:beny-maser píše:mě to dělalo taky a v bosch diesl servisu mi řekli, že to opravit nejde, pomůže jen výměna celé řídící hlavy čerpadla a ta stojí kotel,
mám se s tím naučit jezdit,
momentálně to pomohlo, neblblo mi to už čvrt roku,chce to přidat trochu víc plynu a nebo na něj nešlapat, je to jen o zvyk
JJ ale jezdit s tim je asi dost risk a čekat kdy se to posere uplně nebo ne?
prej se to jen tak neposere,začátek té dráhy je částečně vyškrábanej či co a když to přejedeš tak to nic nedělá,já čekám až to začne blbnout ještě víc a pak to budu řešit,momentálně to neblbne vůbec co jsem se s tím sžil,když koupíš staré čerpadlo tak nevíš jak na tom je a jestli to nezačne za půl roku dělat z nova
Napsal: pon 07.03.2011 10:32
od standa67
takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.
Napsal: pon 07.03.2011 12:18
od Velvetek
Honza325 píše:beny-maser píše:Honza325 píše:
já mám právěže 525d r.2002
tak u tebe to vstřikovací čerpadlo určitě nebude,protože ho nemáš!Jak víš že to nejsou vstřiky?
Vstřiky dělaný cca před 50-60tis. km..,
Jakým způsobem byly ty vstřiky dělané? Kompletní výměna za nové či repasované?
Než laborovat, tak bych zajel na diagnostiku, které Ti ale bude moc ukázat jednotlivé hodnoty všech vstřiků... Oprava nemusí nutně znamenat další opravu vstřiků.
Napsal: pon 07.03.2011 13:23
od beny-maser
standa67 píše:takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.
ve spodku to stopro není takže jestli máš jinou hlavičku čerpadla a chce se ti tak můžeš,to že to ještě něco vydží mi řekl člověk co dělá jenom čerpadla a jenom bosch na úrovni a docela mu i věřím
Napsal: pon 07.03.2011 14:18
od standa67
beny-maser píše:standa67 píše:takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.
ve spodku to stopro není takže jestli máš jinou hlavičku čerpadla a chce se ti tak můžeš,to že to ještě něco vydží mi řekl člověk co dělá jenom čerpadla a jenom bosch na úrovni a docela mu i věřím
Já přímo nemám,ale známí má z omegy zahryzlé tak jedině že bych to vzal z něho, samo cpát prachy se mi do toho taky nechce čerpadlo je shodné tak snad i ta elektronika bude
Napsal: pon 07.03.2011 17:58
od beny-maser
pozor na to když to budeš přehazovat všechny hlavičky nejsou stejný a taky je potřeba to přesně nastavit
Napsal: pon 07.03.2011 18:18
od Honza325
Velvetek píše:Honza325 píše:beny-maser píše:[quote="Honza325"]
já mám právěže 525d r.2002
tak u tebe to vstřikovací čerpadlo určitě nebude,protože ho nemáš!Jak víš že to nejsou vstřiky?
Vstřiky dělaný cca před 50-60tis. km..,
Jakým způsobem byly ty vstřiky dělané? Kompletní výměna za nové či repasované?
Než laborovat, tak bych zajel na diagnostiku, které Ti ale bude moc ukázat jednotlivé hodnoty všech vstřiků... Oprava nemusí nutně znamenat další opravu vstřiků.[/quote]
Vstřiky byli měněné za nové... Oni se daji i repasovat jo? To nějak po domácku nebo je na to třeba i firma? Jojo, na tu diagnostiku zajedu až bude čas, nálada a dohodnu to.. Jen mě právě taky zajímalo, co všechno diag. ukáže.. Ukáže mi teda třeba špatnou váhu, čidlo na vačce nebo i třeba to řerpadlo pod řidičem? Samozřejmě s tim pojedu asi ke známýmu, kterej má pořádnou diagnostiku, ne nějakou staženou nebo kde se to tady shání...
Napsal: pon 07.03.2011 19:16
od Velvetek
...no nevím, jestli to někdo umí doma
Může to být i elektronika na vstřikách, taky odchazí... ale to už Ti napovíd diagnostika. Já bych nečekal, až na to budu mít náladu a chtěl to mít co nejříve zjištěné a řešil to rovnou. Pomůže Ti to více než dedukce...
Napsal: pon 07.03.2011 21:48
od Honza325
Aha, tak o tý elektronice jsem ještě ani neslyšel, že tam odchází.. To jako přímo ty červený kabýlky co vedou k vstřikům nebo nějaká jednotka? Jj, to je jasný, že to chci taky mít co nejdřív z krku, ale denně přijedu domu absolutně mrtvej. Vstanu ve 3 ráno, sednu do auta a neni problém se vrátit v 6 odpoledne, takže chuť pak neni

(mnozí tady jistě maji to samý

)... Ta diagnostika je ale jasná

btw.: zítra se musim ještě stavit doma a táta mi dá nějakou fakturu, že bylo na autě dělaný "nějaký" čerpadlo a s DPH to stálo 32tis. Kč. KTERÝ to může bejt? Asi nějaký to vysokotlaký ne? Pochybuju, že nějaký v nádrži nebo pod sedačkou... každopádně se to dozvim zejtra, ale jestli někdo víte, co za čerpadlo je za takovou bombici... To se mě zdá i na to hlavní čerpadlo docela dost peněz

Napsal: pon 07.03.2011 21:53
od Velvetek
Netvrdím, že to musí být ono, ale jinak ano, ty červené kabílky co vedou ke vstřikům občas odejdou v kontaktech. Ale to už uvidíš na diagnostikce. Hlavně je důležité to brát tam, kde bmw opravdu rozumí. Já to dříve zkoušel jinde, akorát mě to stálo více peněz a výsledek žádný, nemá to prostě cenu. Auto mi taky cukalo a nakonec to byla úplná blbost a stálo to pár Kč. A ano, týkalo se to vstřiků, které byly již měněny (před cca 12 tis km)... Tak hodně štěstí.
Napsal: pon 07.03.2011 21:55
od Honza325