Napsal: pon 07.03.2011 08:25
též jsem měl tento problém, dalo se nové čerpadlo, jelikož už to ani za tepla nestartovalo a bylo po problému
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
prej se to jen tak neposere,začátek té dráhy je částečně vyškrábanej či co a když to přejedeš tak to nic nedělá,já čekám až to začne blbnout ještě víc a pak to budu řešit,momentálně to neblbne vůbec co jsem se s tím sžil,když koupíš staré čerpadlo tak nevíš jak na tom je a jestli to nezačne za půl roku dělat z novastanda67 píše:JJ ale jezdit s tim je asi dost risk a čekat kdy se to posere uplně nebo ne?beny-maser píše:mě to dělalo taky a v bosch diesl servisu mi řekli, že to opravit nejde, pomůže jen výměna celé řídící hlavy čerpadla a ta stojí kotel,
mám se s tím naučit jezdit,
momentálně to pomohlo, neblblo mi to už čvrt roku,chce to přidat trochu víc plynu a nebo na něj nešlapat, je to jen o zvyk
Jakým způsobem byly ty vstřiky dělané? Kompletní výměna za nové či repasované?Honza325 píše:Vstřiky dělaný cca před 50-60tis. km..,beny-maser píše:tak u tebe to vstřikovací čerpadlo určitě nebude,protože ho nemáš!Jak víš že to nejsou vstřiky?Honza325 píše:
já mám právěže 525d r.2002
ve spodku to stopro není takže jestli máš jinou hlavičku čerpadla a chce se ti tak můžeš,to že to ještě něco vydží mi řekl člověk co dělá jenom čerpadla a jenom bosch na úrovni a docela mu i věřímstanda67 píše:takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.
Já přímo nemám,ale známí má z omegy zahryzlé tak jedině že bych to vzal z něho, samo cpát prachy se mi do toho taky nechce čerpadlo je shodné tak snad i ta elektronika budebeny-maser píše:ve spodku to stopro není takže jestli máš jinou hlavičku čerpadla a chce se ti tak můžeš,to že to ještě něco vydží mi řekl člověk co dělá jenom čerpadla a jenom bosch na úrovni a docela mu i věřímstanda67 píše:takže jezdit dokud se to neposere úplně? Nějak se mi to nezdá asi pujdu do výměny, čerpadlo mám taky rádoby repasovaný tak zkusím jen tu elektroniku časem.
Vstřiky byli měněné za nové... Oni se daji i repasovat jo? To nějak po domácku nebo je na to třeba i firma? Jojo, na tu diagnostiku zajedu až bude čas, nálada a dohodnu to.. Jen mě právě taky zajímalo, co všechno diag. ukáže.. Ukáže mi teda třeba špatnou váhu, čidlo na vačce nebo i třeba to řerpadlo pod řidičem? Samozřejmě s tim pojedu asi ke známýmu, kterej má pořádnou diagnostiku, ne nějakou staženou nebo kde se to tady shání...Velvetek píše:Jakým způsobem byly ty vstřiky dělané? Kompletní výměna za nové či repasované?Honza325 píše:Vstřiky dělaný cca před 50-60tis. km..,beny-maser píše: tak u tebe to vstřikovací čerpadlo určitě nebude,protože ho nemáš!Jak víš že to nejsou vstřiky?
Než laborovat, tak bych zajel na diagnostiku, které Ti ale bude moc ukázat jednotlivé hodnoty všech vstřiků... Oprava nemusí nutně znamenat další opravu vstřiků.