Stránka 2 z 2
Napsal: úte 01.02.2011 20:17
od Dettektorr
Já mu rozumím. U minulého auta jsem měl absolutně to samé. 1,2,3,4,5 do omezovače a 6 skončila na 4.000 rpm a rychlosti 200 a bylo cítit, že něco motor brzdí. Není nic potupnějšího než honička s autem, který plus minus jede stejně jako ty (mám na mysli pružnost) a von se ti pak ztratí protože mu to jede vo 10, 20 apod. km za hodinu víc

Bohužel jsem na to, proč mi to auto dělalo, nikdy nepřišel a ani servizáci s diagnostikou tomu na kloub nepřišli.
Napsal: úte 01.02.2011 20:18
od Dettektorr
Jen doplním, že auto mu jede o 17% pomaleji než má napsáno v papírech. To značí, že je něco zle.
Napsal: úte 01.02.2011 22:33
od Coulan
A je hůř!!!! Dneska mi to udělalo už ve 180 a rychlost pak klesala až na 120 a turbo prostě nereagovalo až někde u 110 opět začlo zabírat.Do té doby jsem prostě mohl dát nohu až do motoru a nic a fakt u těch 110 to teprve zabralo! Už fakt nevím co s tím.
P.S a nejde mi konkrétně o SUPERBA od samého začátku jsem věděl že je můj ale jen pro to že u mě nebylo něco ok tak se mi smál do zpětného zrcátka a já mu bohužel nestihl říct že nějak vypovědělo službu turbo nebo něco podobného.
Napsal: úte 01.02.2011 22:58
od kizby
možná plácnu hovadinu, ale nehrál si někdo právě s tím turbem? Mám na mysli tu tyčku od té plechovky, pokud někdo chtěl zvýšit výkon, tím že tu tyčku na závitu jakoby zkracoval, tím by později otevíral do výfuku a víc tlačil do motoru padalo by to do nouzáku, což by tomu odpovídalo. Zkrátka to někdo přepísk a ŘJ si to hlídá. Zkusil bych ji zase prodloužit a vyzkoušet