Stránka 2 z 2
Napsal: pát 21.01.2011 14:01
od burner
No,když jsme u toho uložení na e39, tak je to pro mě aktuální problém.Mám M-packet II a chci měnit tlumiče a uložení na předku.Na ETK jsem našel čísla tlumičů předek + zadek bez problémů,ale už jsem tam nenašel uložení pro tenhle podvozek.Je tam pouze jedno, a když se podle jeho čísla kouknu třeba do kelly, tak píšou "není určené pro podvozek M-sport" Nevíte někdo jestli to uložení není náhodou stejné jako u ostatních podvozků popř. kde by se dalo koupit správné + ty gumové dorazy protože ty jsou pro m packet taky jiné

Díky
Napsal: pát 21.01.2011 18:00
od Vesa88
Kdyz by nekdo chtel tak mam nove ulozeni na predek i zadek...Po jednom kusu, jsou uplne nove, koupil jsem je kdyz jsem menil tlumice,ale bylo mi receno ze mam ulozeni dobre, takze necham za 500/ks.
EDIT: Jsou to tyhle...
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... ST=0|LNG=0|
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... ST=0|LNG=0|
Napsal: pát 18.02.2011 13:15
od cabatomas
Co všechno budu potřebovat za nařadí pro výměnu předních uložení tlumíčů?Stahovák na čepy?stahovák pružin?Dá se to někde koupit?Je to drahý?Rovnou bych si to koupil než tam půl hodiny vyklepávat čepy na ramenech....Měnil sem spodní ramena,axiální táhla řízení s čepama,tyčky jsou ok,tak jen ty gumy na hlavním stabilizátoru,zlepšílo se to o dost,ale pořát tam trochu po nerovnostech slyším mlácení,spíš jen na pravém kole,tak vyměnim asi i to uložení tlumičů,tlumiče mam na 50% životnosti....tak nevim co jinýho by to mohlo být...i mi to vlastně,když bylo sucho při zatáčení gumově vrzalo(ta pravá strana)...
Napsal: pát 18.02.2011 17:10
od brumlae34
Menil si ty podelny ramena? Protoze me neco podobneho delal cep toho velkeho ramena na prave strane. A neslo to nijak poznat, az kdyz jsem menil tlumica a mel to rameno na volno.
Napsal: sob 19.02.2011 02:53
od hiteck
No já bych si každopádně chytil za pružinu a zkusil bych s ní zalomcovat pokud cejtíš že je nahoře vůle tak víš že je v uložení něco špatně...Co se týče toho rozebraní tak to vesměs neni takovej problém,netroufnu i říct jak dlouho to trvá protože to záleží jak to komu de a v jakym je to všechno stavu...Ale na sundání pružiny potřebuješ nějakej stahovací přípravek,kterej si sice můžeš koupit ale je to nesmysl,lepší někde pučit.Hlavně dávat bacha aby ti pružinka nevylítla to je pak prdel...
Napsal: sob 19.02.2011 22:56
od cabatomas
brumlae34 píše:Menil si ty podelny ramena? Protoze me neco podobneho delal cep toho velkeho ramena na prave strane. A neslo to nijak poznat, az kdyz jsem menil tlumica a mel to rameno na volno.
Myslíš ty větší zahlý ramena?Měnil sem jen ty spodní rovný....
Napsal: ned 20.02.2011 19:24
od Eks
Čauky,
nedělal jsem ještě přední tlumiče u E39, ale pokud je to MacPherson, měl by jít povolit dole v uložení a stlačením náboje kola vysunout. To samé jako když se mění rameno. Nahoře povolit tři matice na klobouku podběhu z prostoru motoru a měl by jít vyndat celý i s pružinou, aniž by se musela stahovat. Nesmí se jen povolit středová matice na pístnici tlumiče. Pružina se stahuje jen v případě výměny tlumiče. Ložisko by asi mělo jít vyzkoušet i bez demontáže pružiny. Tady si nejsem úplně jistý. Opravte mě jestli je to špatně, jak jsem psal na začátku, E39 jsem nedělal.
Zdeněk
Napsal: ned 20.02.2011 21:33
od jaradaf
Musis stahnout pruzinu pak povolis tlumic je to myslim 21 orech(svicak) jinam to horni ulozeni nevymenis

je to stahly pres tlumic.
Napsal: ned 20.02.2011 21:35
od cabatomas
A muže to kvuli hornímu uložení plavat,jakoby se to vlnit?Kde jinak mužu sehnat stahovák na pružiny a stahováky na čepy?Díky
Napsal: ned 20.02.2011 21:58
od jaradaf
Plavat nevim zvedni auto chytni za pruzinu nekde na vrchu a zkus sni zahybat a poznas jestli je volny popr. odelej tu krytku co je v ulozeni a uvidis pod ni matku tlumice vem srubovak a zkus zapacit tu matku o kraj ulozeni a poznas jestli to lice hlane zvedni auto.

Napsal: ned 20.02.2011 22:51
od cabatomas
ok,zejtra to zkusim...už nevim,co by to mohlo být jinýho...A nevíš kde sehnat kdyžtak ty stahováky?Díky