Stránka 2 z 3
Napsal: úte 11.01.2011 17:03
od cabatomas
milo píše:to mohlo prasknout v nejakem cepu. jak stare to jsou tlumice??
To nevim,koupil sem auto cca před 3měsíci a má najeto něco kolem 250.Čep na tlumiči?
Napsal: úte 11.01.2011 19:12
od milo
cep na ramenu.
Napsal: úte 11.01.2011 19:17
od soukupadam
jak moc musism bejt šikovnej abych zvládnul vyměnit ty tyčky stabilizátoru plus gumy na stabilizátoru sám?
Napsal: úte 11.01.2011 20:40
od cabatomas
milo píše:cep na ramenu.
Myslíš čep na tom příčném ramenu,to sem měnil.Bouchá mi to jakoby v tom uložení nebo v tlumiči....
Napsal: úte 11.01.2011 23:26
od milo
muze to byt to ulozeni, nerikam ze ne, ale to mlaceni se nese vzdy celou napravou, tezko se to urcuje
soukupadam: kup si stahovak na cepy, stoji kolem 500. tycky zvladnes na ulici. gumy to chce menit aspon na jame nebo na heveru, na ulici by to taky slo, ale ja to vzdal a nechal to na jamu. nastesti je ta guma pulena, takze se da nastrcit. pri trose volneho casu a sikovnosti to zvladnes v pohode.
Napsal: stř 12.01.2011 11:15
od Brátn
na co mu bude ten stahovák na čepy? tyčky stabíku vymění jak píšeš na parkovišit, je to jen sundat kolo a pak vyheverovat auto, imbusem si podržet šroub a klíčem povolit matičku, guma stabíku je na jamu je to jednodužší a rychlejší povolit vysunout do strany a potom zase navlíct a zasunout, ale nikde nevidím tu nutnost stahováu
Napsal: stř 12.01.2011 11:18
od Brátn
cabatomas píše:Bratn píše:cabatomas píše:Tak sem to dneska vyvěsil a asi to bude to horní uložení tlumiču,když hejbu kolem nahoru a dolů a trochu přitom do stran,tak tak to nahoře mlátí...

Ted ještě nevim,jestli to dělá uložení nebo tlumič,když sem ho jakoby zamáč a rychle sjel dolu na doraz,tak vněm bouchlo,ale nevim jestli v uložení nebo v tlumiči...Co myslíš?
rozebret vrchní oložení a poznáš, jestli je vymlácený, pak sundat tlumič a zkusit, jestli nemá vůle a jestli je vůbec funkční, na autě se to poznává blbě, když ti to pořád vzpírá pružina
Napsal: stř 12.01.2011 16:39
od cabatomas
Jestli to budou tlumiče,tak je to paráda.Pravě že když už to budu rozebýrat,tak bych chtěl mít ten danej díl a rovnou ho vyměnit,takhle to budu muset rozebrat a pak zase složit než mi přijde díl :/
Napsal: pon 07.02.2011 09:17
od Velvetek
soukupadam píše:Bratn píše:tyčky stabíku to jsou, pokud ti to při brždění z cca 125 na 90km/hod (nikdy jindy) mlátí volantem, ale vyměnit je můžeš nic tím nezkazíš, ale podle mě ti to bude mlátit dál, no musel bys to víc popsat ten zvuk, jinak je to vždycky o hádání co to asi může být, já bych tipoval horní uložení tlumiče
to přesně dělá mě, takže po výměně to přestane? nebo je v tom nákej háček?
Jsou ty tyčky stabilizátoru rozdílné pro normální podvozek a pro M-tech?
Co tedy vše vyměnit, když to dělá to mlácení do volantu při brždění z 125km/hod?

Napsal: úte 08.02.2011 11:39
od Brátn
nevím, jestli jsou shodné s M podvozkem, ale vyměň díl č. 2 a díl č. 6 samozřejmě obě strany, takže vše dvakrát
Napsal: čtv 10.02.2011 15:56
od cabatomas
Když přejíždim nerovnosti tak to gumově vrže a ted když točim volantem do prava tak to vrže dost,co to může být?Je to nepříjemné:/
Napsal: čtv 10.02.2011 15:57
od cabatomas
Bratn : A promin,moje chyba

Napsal: pát 11.02.2011 15:38
od cabatomas
Můžou to být stabilizační tyčky?
Napsal: sob 12.02.2011 14:56
od cabatomas
Ted jak pršelo,tak to skoro přestalo,ale je to tam pořát malinko slyšet,která guma to na přední napravě muže být?A kde se vubec leje olej do serva?Nemužu nikde najít nádobku

Napsal: ned 13.02.2011 17:34
od Brátn
je to ta s nejšpinavějším víčkem, jelikož má přepad
Napsal: úte 15.02.2011 09:23
od jiriik
Ahoj, vím, že tady řešíte E39, ale nikde jsem nenašel dotaz na E60...
Chtěl jsem se zeptat na přední nápravu, když jedu 40-60km/h, tak se mi chvěje přední volant, ale když přidám na 100km/h, hned se mi volant nechvěje (nehází), ale citím od přední nápravy vybrace(mírné poskakování) a občas i nějaké klepaní, když přejíždím nerovnosti v malé rychlosti.
Čím může být to že se mi chvěje volant ? CHybí mi závaží na kolech nebo to může být gumou?
Moc díky za rady:-)
Napsal: úte 15.02.2011 10:26
od Velvetek
...jak se píše v několika odkazech tady ohledně náprav atd., tak je nejlepší začít od vyvážení kol, kontrolu kol v případě klepání v určitých rychlostí...
Přes zimu Ti mohlo nějaké závaží ulítnout apod. Ale pokud to i klepe, tak to bude něco dalšího.
Napsal: úte 15.02.2011 11:17
od jiriik
Velvetek píše:...jak se píše v několika odkazech tady ohledně náprav atd., tak je nejlepší začít od vyvážení kol, kontrolu kol v případě klepání v určitých rychlostí...
Přes zimu Ti mohlo nějaké závaží ulítnout apod. Ale pokud to i klepe, tak to bude něco dalšího.
Díky, taky si to myslím... a tento týden si zaskočím na STK vyzkoušet čepy
Napsal: úte 15.02.2011 14:06
od cabatomas
Tak sem na me e39 vyměnil zadní rameno(to vetší a zahlý)-zadní kolo mělo dost vůli ale pořát se mi zdá,že to jakoby trochu plave a vlní,když jedu rovně a volantem zakvrdlam doleve a hned doprava,tak citím jakoby se to vzdadu vlnilo,taky mi tam na pravým kole asi hučí od toho ramena ložisko,chvilku sem stou vůli na kole jezdil,než sem to rameno vyměnil.
Napsal: čtv 17.02.2011 13:37
od cabatomas
Může to plavat kvuli přednímu uložení tlumičů?Už sem měnil spodní rameno,axiální tahla řízení s čepama,stabilizační tyčky vypadají nový,tak sem jen vyměnil ty gumový uložení na hlavním stabilizátoru a pořát tam malinko slyšim přes nerovnosti menší mlácení a klepání,navíc když je sucho,tak to gumově vrže-hlavně,když zatáčim.Prosim o Vaše rady,už jsem z toho zoufalej....

Muj typ:to přední uložení nebo zadní ložisko,fakt už nevim...