Stránka 2 z 3

Napsal: stř 22.12.2010 19:46
od Hansian
a saze budou lítat...dík za rady :) :D

Napsal: stř 22.12.2010 19:49
od Johaaan
:D hehe, to teda saze litaj :D to bys koukal, kor kdyz ho posroubujes, minuly tyden jsem s tim byl na stk a emisich, tak jsem to zase hodne uskrtil, aby se jim ta sonda ve vyfuku neudusila a kluk ze me mel prdel, slap na to a tlemil jsem jakyho jsem z toho udelal ekologa, ze to ani nezakouri :D mel jsem uplne luxusni vysledek, ale ten motor mel v tu chvili mozna tak 30 koni :D

Napsal: stř 22.12.2010 19:50
od Hansian
jo ješte otázka..nevýte jestli na ten motor nacpu převodovku z TDS

Napsal: stř 22.12.2010 19:51
od oldaf
524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.

To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.

Napsal: stř 22.12.2010 19:52
od Johaaan
:D to uz mam taky za sebou, nacpes, ale priprav se ze ti aouto pojede tak 120 :D musel bys dat jeste diferak, proc to chces udelat?

Napsal: stř 22.12.2010 19:56
od Hansian
fakt 120?.. :D ta moje hučí na neutrál...spojkový ložisko to není to sem měnil....mám celý TDS tak sem to tam chtel mrsknout a když tam dám i ten diferák tak kardan můžu nechat?...ten už z tds nemám... :D

Napsal: stř 22.12.2010 20:13
od Johaaan
jj ten jsem taky nechal starej, ale uz to tady par lidi resilo, dnes jsem jednomu psal, kterej se do toho pustil, tak cekam jak dopadl. po dlouhejch debatach to vypada, ze by motor mohl mit opotrebenim velkou axialni vuli kliky a tim odchazi rychle lozosko prevodovky, najdu to a poslu ti to. mne to rachtalo jak rikas, koupil jsem spajz z tds-bouracka, pry prevodovka ticha, dal ji tam a taky, navic v ty svy puvodni td jsem vymenil loziska hlavni hridele a dela to stejne, takze i ja to typuju spis na tu kliku motoru, navic ja to tam taky citim, kdyz nohu jen zlehka polozim na spojkovejh pedal, nezacnu ho mackat, jen polozim, citim do pedalu jemny vybrace, coz by odpovidalo tomu, ze jezdi klika a klepe ti tak do spojkovyho loziska tudiz az do pedalu..

Napsal: stř 22.12.2010 20:16
od Johaaan

Napsal: stř 22.12.2010 20:22
od Hansian
dík..:)

Napsal: stř 22.12.2010 20:24
od Johaaan
hele tds rozprodavas? :)

Napsal: stř 22.12.2010 20:43
od Hansian
jo jo neco z toho ješte mám..na netu mám celej motor nastrojenej chybí turbo a vstřiky

Napsal: stř 22.12.2010 20:45
od Hansian

Napsal: stř 22.12.2010 21:10
od Johaaan
mas intercooler?

Napsal: stř 22.12.2010 21:12
od Hansian
minulej tejden mi prasknul když sem ho měl na svým.. :D

Napsal: stř 22.12.2010 21:47
od Johaaan
to de.. :D

Napsal: čtv 23.12.2010 10:25
od 524td
Jestli sháníte něco z TDS mám celé auto kromě motoru. Auto je jinak v bezvadném stavu, je to automat.

Napsal: čtv 23.12.2010 10:31
od 524td
oldaf píše:
524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.

To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop. 8)

Napsal: čtv 23.12.2010 10:43
od oldaf
524td píše:
oldaf píše:
524td píše:To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.

To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop. 8)

Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám :D

Napsal: čtv 23.12.2010 10:58
od 524td
oldaf píše:
524td píše:
oldaf píše:
To není problém jen TDSa, to je problém všech motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Ať je to TDI, nebo TDS, TD.
Za 4000 litry ti v servisu na čerpadle nevyměněj ani šroubek. Za 4000 ti ho tak maximálně seříděj.
Měl jsem dvě TDS a vždy byl problém s dlouhými starty kvůli čerpadlu. Také jsem měl 524td a 324td a ty chytaly lépe než benzin, tak máš asi jiné zkušenosti. Jinak co se týká repase čerpadla, tak záleží na tom kdo ti to dělá. Nehcával jsem dělat čerpadlo na TDS 2x a stálo mě to jednou 4500,-Kč a podruhé 5500,-Kč. Byly vyměněny jen špatné komponenty a přetěsněno. Upozorňuji, že to nebyl značkový servis, ale maník, který to prostě umí, baví ho to a není zlatokop. 8)

Pokud ale máš špatnou rozdělovací hlavu v čerpadle, která je příčinou toho že auto nechytá teplé, tak s tím nic jiného než výměna hlavy za novou nepomůže. A jen tu novou rozdělovací hlavu za 4000.-nekoupíš ani z číny. Jinak čerpadla si dělám jak pro sebe tak pro známé sám :D
To rozhodně nekoupíš, to s tebou souhlasím, ale nikdy by mě nenapadlo to kupovat nové. Osobně jsem to nikdy nedělal, ale kamarád tu hlavu párkrát měnil a vím, že je to celkem duchařina nastavit to spravně.

Napsal: čtv 23.12.2010 11:24
od 524td
Johaaan píše:mas intercooler?
Pokud sháníš intercooler, tak ho mám kompletní i s hadicema.