Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 02.12.2010 22:26
od pragdejf
fenix píše:mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte)
krasna citace, promin, ze sem to tak vypíchnul. hlavne nech usmrtit egr ventil a ty zakerny klapky v sani (teda pokud je to jako na E39), usetris si spoustu starosti.
Napsal: pát 03.12.2010 10:23
od jiriik
pragdejf píše:fenix píše:mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte)
krasna citace, promin, ze sem to tak vypíchnul. hlavne nech usmrtit egr ventil a ty zakerny klapky v sani (teda pokud je to jako na E39), usetris si spoustu starosti.
Ahoj, jak myslíš nech usmrtit erg ventil a klapky v sáni.Díky

Napsal: sob 04.12.2010 12:39
od pragdejf
je to ovladany podtlakem, teda u E39 urcite, dal nevim. takze staci narvat do hadicky sroubek. je to trochu partyzanska metoda, ale funguje. a moc nestoji. hlavne je dulezity identifikovat spravne hadicky podtlaku, abysis misto toho neznehybnil káru;-) nebo (pro nejvetsi nemehla) to nenarval do hadicky ostrikovacu.
Napsal: sob 04.12.2010 16:03
od fenix
A jaký to má efekt?Nějak mi nejde do hlavy k čemu by tohle bylo dobré..A klapky v sání to má taky,vím jsou to svině...a touhle metodou je jako vyřadím z činnosti?
Napsal: sob 04.12.2010 16:32
od cmelak
No pokuď vim tak EGR ventil ti má snížit výkon díky tomu, že se část výfukových plynů nasaje zpátky do motoru a tak se sníží emise a zvýší EURO, takže když ho asi zaslepíš tak bys měl mít větší výkon, navíc jestli se třeba u E39 dieselů dost sere (což nemám zkušenost) tak je to taky důvod. Jestli se pletu, opravte mne.