Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 25.11.2010 21:40
od the-rock
Díky za názory
to Eks: docela kritický, ale máš naprostou pravdu..je potřeba otevřít oči slepému realitou! Jinak to ještě řeknu takhle..můj známý je šéf a má mechanika, který dělá ty převodovky, takže vím, že mě nenatáhne! Na převodovku budu mít samozřejmě záruku..práce bude určitě precizně udělaná..a pokud ne, je tam ta záruka, ale známý sám měl e39 a 2x e60 a když tam 2x dělali (jen u toho šéfa, neberu co dělali ostatním), tak vše bylo dobře a kvalitně udělané.. No uvidíme, zaplatím si to jako krásný Vánoční dárek

a bude..ještě ten vzduchový filtr vyměnit (protože nevím, proč mi to papá 8,5-9l na 100km, když jezdím max 130km/h a po dálnici 23km a zbytek cca 10km prdelky)..a snád bude vše O.K..díky a pak sem dám ty fotky, zatím mám jen dvě..
edit: ještě jsem si vzpomněl, že lamely všechny a i ty spojky nebo co tam je, tak byly K.O..
Napsal: pát 26.11.2010 00:22
od Eks
Ještě, že tak. Budeš mít trochu jistotu, že to bude opravené jak to má být. Víš já jsem dost nedůvěřivý tip a jak ti psal M3maniac "Standartní postup českých opravářů....vše je totálně v pí.. nic v tom není originál " tak to je pravda pravdoucí. Kecy a kecy.... V GM skříni je 9 spojkových košů při zařazeném 5tém stupni je současně sepnuto 5 spojek (košů). Pokud to jelo normálně do 4tého rychlostního stupně tak potom jsou ty čtyři OK. Na 5ku se přiřazuje jen další spojkový koš a zamyká se měnič. Pochopil jsi kolik je spálených spojek?
Jezdím skoro podobně jako ty, 2x 25km po D11 a pak trochu courání po Praze. Filtr si klidně vyměň, ale nečekej, že se spotřeba sníží. Taky jsem laboroval. Nový filtr, pak KN filtr, chip řídící jednotky optimalizovaný na spotřebu, přidávání aditiv do oleje i do nafty a stejně se pod 8,5l/100km nedostanu. Jo Chorvatsko jedu za 7l/100 do 140km/h. Neměř spotřebu podle počítače, ale výpočet udělej litry/km. Mě mechanik korigoval spotřebu počítačem, takže BC mi ukazuje asi o 0,3l méně, asi proto abych byl spokojený. Ta spotřeba jakou máš je v normě.
Napiš jak to dopadlo s opravou a jestli se spotřeba snížila.
Držím palce Zdeněk
Napsal: pát 26.11.2010 00:47
od the-rock
to Eks díky! Víš, ta převodovka už vůbec neřadila..kamarád s mým BMW je zrovna do Renocaru kde dělá, ale už tam nedojel..dělá tam 20 let, zná tyto auta a prostě K.O.! Na žádnou rychlost, ani se nepohlo..muselo se to odtáhnout (nasštěstí jen 4km)..prostě totálka.. Ta spotřeba je vážně vysoko..už jsem měřil plná nádrž do cvaknutí a ujet 100 km a hned zase do cvaknutí..vše je změřeno a podle mého BC mám o -0,4 menší spotřebu než je v reálu..však uvidíme..koncem příštího týdne a dám vědět..díky moc!
Napsal: pon 29.11.2010 14:49
od Kuaja
on je to obecně přístup i českých prodejců a nejhorší jsou právě ti doporučení, u kterých člověk nemá přirozenou ostražitost
To že ti někde v servise rozebrali převodovku, tak nemá za následek žádnou ztrátu "záruky" - záruka tady navíc ani není a myslím, že tvrzení o tom, že sis převodovku vyměnil za jinou bys zřejmě byl schopen ustát. Jestliže by ti jasně doložili, že jsou tam použité neorigo díly A V DŮSLEDKU TOHO TA PŘEVODOVKA NEFUNGUJE, tak máš 6 měsíců na to, abys takovéhle vady uplatnil. Myslím, že je ale téměř nemožné "soudně uznatelně" doložit (třeba znaleckým posudkem), že v té převodovce je něco, co jí poškodilo - kdyby bylo, tak máš právo žádat slevu nebo v tomhle případě možná auto i vrátit.
U soudu bys ale s částkou 45 tis Kč neměl šanci vůbec - v případě odstranění vady u 12 let starýho dílu s 200 tis. km bys neměl kalkulovat s cenou opravy výměnou "všechno nové" (nebo dokonce rovnou novou převodovku) - počítám, že sehnat funkční převodovku z bouranýho auta je otázkou řádově 10 tisíc Kč a to by byla cena, kterou bys měl asi při jednání s prodávajícím spíš kalkulovat.
Napsal: čtv 02.12.2010 19:16
od the-rock
Tááák, mazlík je od úterý doma..nikde nic necuká, tichý krásný chod..

Hned jak budu mít všechny fotky pohromadě, upnu je sem..! Oprava byla nemalá, ale jsem rád, že to už mám za sebou a že je teď vše v cajku! Díky všem za názory a rady!
