Stránka 2 z 2
Napsal: ned 21.11.2010 17:47
od Filozof
Kluci jak s tema autama jezdíte ? Na 5ce měněný komplet povozek všechny díly original z DE a jezdí se na tom 158tis km od výměny a stále v pořádku.
Cesty po celé evropě a v čr cca 10-20procent.
Auto jezdí stále v pohodě.
Je to 535d co má rodinnej známej.
Napsal: ned 21.11.2010 20:01
od libovka
Ono je to taky na hovno to lepit stylem,že dám jedno rameno.Za měsíc jednu spojovačku,pak tyčky,atd.Prostě pokud chci mít klid tak je lepší vzít prachy a udělat tu nápravu komplet z kvalitních dílů a mám na 100000km klid a podvozek kterej si užívám.
Napsal: pon 22.11.2010 00:02
od Ji-rka
libovka píše:Ono je to taky na hovno to lepit stylem,že dám jedno rameno.Za měsíc jednu spojovačku,pak tyčky,atd.Prostě pokud chci mít klid tak je lepší vzít prachy a udělat tu nápravu komplet z kvalitních dílů a mám na 100000km klid a podvozek kterej si užívám.
presne tak...
Napsal: pon 22.11.2010 20:38
od Zdenal
vždyť jo, udělal jsem komplet přední nápravu včetně táhel řízení a čepů řízení, ale schválně mi někdo udělejte cenovou nabídku na díly od Lemforder...
Koupil jsem sadu Moog za 6631,-
táhla řízení včetně kloubů 1942,- (bohužel Delphi, protože jiný neměly)
manžety řízení Gomet 232,-
Napsal: pon 22.11.2010 22:45
od Ji-rka
Lemforder cep vnitrni 640kc-kus(zde si nejsem jisty)
Lemforder cep vnejsi 640kc-kus
prostredni tyc rizeni Lemforder 4030kc
rameno spodni Lemforder 3240kc-kus
rameno vrchni Lemforder 3540kc-kus
kost Lemforder 700kc-kus
edit:me stala naprava cca 14 000kc,nejaka sleva a prace svepomoci a nelituji.srackovej dil bych si na auto nedal...
Napsal: pon 22.11.2010 23:12
od Zdenal
tak ja mam 2 napravy včetně řízení za stejný peníze, jéé