Stránka 2 z 2
Napsal: sob 25.12.2010 09:44
od Martinjan
na shellce jakousi srandu, zkusim najit jeste obal, stalo to asi dve kila ale myslim ze to nebude mit o nic vetsi ucinky nez nejaky aditiva.. Hlavne kvalitni naftu
Napsal: ned 26.12.2010 15:07
od Martinjan
ochrana palivove soustavy sonax
Napsal: stř 09.02.2011 17:53
od cmelak
Chtěl bych tohle téma uzavřít tim, že tedy to nakonec opravdu bylo vstřikem, žádný prostředky na pročištění soustavy mi nepomohli, jen výměna vstřiku, sice mám motor 142kw ale dal jsem tam použitej vstřik ze 135kw a už je klid. Takže díky všem za rady a tipy k vyřešení.

Napsal: stř 05.10.2011 13:27
od dzusik
Jak se pozná na diagnostice, kterej vstřik je špatnej.
mám 330D 150kw.Díky
Napsal: stř 05.10.2011 14:38
od Velvetek
dzusik píše:Jak se pozná na diagnostice, kterej vstřik je špatnej.
mám 330D 150kw.Díky
Diagnostika Ti ukazuje hodnoty každého vstřiku zvlášť, tím pádem to poznáš dle toho, který bude mimo normu

Napsal: stř 05.10.2011 14:39
od cmelak
Na diagnostice nevim ale ja to poznal tak, ze jsem pri zapnutym motoru, ktery mel divnej chod kvuli tomu, vyndaval postupne konektory ze vstriku, a kdyz ten chod byl stejnej a ne horsi tak jsem to tipnul na ten vstrik u kteryho pri vyndani konektoru motor nemenil zvuk.
Napsal: stř 05.10.2011 15:43
od dzusik
cmelak píše:Na diagnostice nevim ale ja to poznal tak, ze jsem pri zapnutym motoru, ktery mel divnej chod kvuli tomu, vyndaval postupne konektory ze vstriku, a kdyz ten chod byl stejnej a ne horsi tak jsem to tipnul na ten vstrik u kteryho pri vyndani konektoru motor nemenil zvuk.
No tak to mě nenapdalo a ani se mi to dělat moc nechce.Tak jako tak bych pak musel na diagnostiku na paměť závad.Někdo z okolí Pardubic tady není zda by to napíchnul na diagnostiku.
Napsal: stř 05.10.2011 16:08
od cmelak
Já nevim, prostě mi blbnul vstřik, tímhle způsobem jsem našel vstřik špatnej, vyměnil a problém je vyřešenej, a žádnou paměť závad jsem neřešil.
Ale tak jestli máš možnost jít na diagnostiku tak bych šel, určitě to je profesiénálnější, jen si nejsem jistej zda-li ti diagnostika určí přesně jakej vstřik to je, slyšel jsem že na E39 530D to nejde..
Napsal: čtv 06.10.2011 09:00
od Velvetek
cmelak píše:
....... slyšel jsem že na E39 530D to nejde..
Hloupost, na pořádné diagnostice to opravdu jde, sám jsem si to nechával dělat a přesně jsme zjistili, jaký vstřik to dělá. Musí to být ale diagnostika k bmw, univerzální Ti asi nepomůže...
Napsal: čtv 06.10.2011 10:26
od kubassszx
Já mám teda občas podobný problém, když stojím a auto běží na volnoběh tak mi to taky lehce jako vibruje, ale střiky na diagnostice byly všechny v normě, nějak jsem to extra moc zatím neřešil je to docela hodně jemné.
Ale pro klid asi v nejbližší době zajedu na diag.
Napsal: čtv 06.10.2011 10:33
od dzusik
Tak jsem včera dělal domácí baňkový test a co mi to ukázalo.na 1 a 4 válci vstřiky přepouští moc do přepadu.Proto ty delší starty
foto mi sem nějak nejde nahrát sakra
Napsal: pát 06.06.2014 00:30
od EdyBoyS
Tak dnes mi moje E39 530d 142kw začala za studena taky vibrovat...
Za kolik se dělá repas vstřiků a kolik stojí nový??
A kde se dají sehnat?
Napsal: sob 07.06.2014 15:46
od EdyBoyS
Kde sehnat repasovany vstřiky na E39 530d 142kw??
Napsal: sob 07.06.2014 17:53
od jarda
Já nechal otestovat a repasovat vstřiky tady, asi dva roky dozadu
http://dieselpower.cz/race/Vyvoj-Servis ... vis_prices
Neměl jsem žádný konkrétní problém, jen se mi zdály korekce jednoho vstřiku trochu mimo. Po testu mi bylo oznámeno, že jsou na repas všechny vstřiky (ještě jsem neslyšel že by komukoliv kdekoliv řekli něco jiného, holt chtějí vydělat) Nechal jsem to udělat. Pak jsem jezdil asi rok a půl, na chování auta se nic nezměnilo. Pak jsem auto prodal a nový majitel asi po měsíci začal mít problémy, motor rozebral, zistil že minimálně jeden vstřik kapal a že všechny vypadají, jako by na ně nikdo nikdy nesáhl. Jestli tak vypadaly když jsem si je odnášel z repase si nejsem jistý, nevyznám se v tom, takže bych si to asi nevšiml, ale Snejk tvrdí, že vypadaly zrepasovaně..
Po této zkušenosti bych už teď nedával vstřiky měřit nikomu, komu osobně nevěřím, spíš bych se podíval na korekce, vytipoval si jeden podezřelý vstřik a ten nechal repasovat, nebo vyměnil za nový. A tak dokola, dokud by nebyly ok.
Napsal: sob 07.06.2014 18:06
od Blackie
Několi sad vstřiků sme dávali do Jablonce nad Nisou do turbosportu a zatim spokojenost,kolega si nechal přeměřit vstřiky na Voyageru,řekli,že je jeden K.O. zrepasovali a ostatní nechali a hned ten motor šel jinak

Napsal: úte 29.07.2014 20:05
od mave82
přidám se k tématu, mám 535d e60, ještě min. týden jsem podle INPA měl korekce 0,16;-0,23;1,48;-0,66,-1,00 a 0,10...dnes, když jsem do auta sednul po cca 10km odježděných tak jsem se vyděsil...korekce: -0,32; -0,89; 0,81,-1,73;-1,67 a 3,85...tenhle poslední na volnoběh chce jít do větších a větších plusových hodnot...nechal jsem to na diag a dojel domů...při jízdě jdou korekce krásně k 0...ale na volnoběh, případně při jízdě bez plynu ten 6. takhle blbě vyskočí...co se mohlo stát během týdne, co auto stálo a 10km, že se to takhle zvoralo?...co dělat teď? test s lahvičkami, nebo rovnou je zkusit dostat ven a poslat na test...můžu s tím ještě jet? potřeboval bych o víkendu jet cca 2x 70 km...
Napsal: stř 30.07.2014 17:19
od mave82
nikdo netuší?:( případně, pomůže mi v něčem "baňkový test", když zjistím, že z jednoho jde víc nebo ne...nejvíc mě straší, že bych s autem potřeboval najet 150km...jestli se může něco zvorat, nebo jestli je riziko za tuhle vzdálenost minimální
Napsal: stř 30.07.2014 23:25
od starML
mave82 píše: pomůže mi v něčem "baňkový test
Ahoj, baňkový test Ti pomůže se rozhodnout. Více již napsáno zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150 , zvláště doporučuji reakci od Andre. Ostatní diskus považuji za uzavřené téma, protože bylo objasněho vše.
Napsal: pon 04.08.2014 08:37
od mave82
děkuji za odkaz na téma, to jsem celé prošel...diagnostika mi chybu nehlásila tak, jako klukům - s nízkým tlakem na liště, tak jsem doufal, že to nebude taková tragédie...nakonec jsem musel chtě nechtě vyjet...koupil jsem plechovku VIFu, kterou jsem nalil do nádrže a natankoval cca 30litru OMV MaxxMotion....ujel 50 km a INPA ukázala následující: 0,13;-0,21;0,74;-0,69;-0,27;0,34 (původní -0,32; -0,89; 0,81,-1,73;-1,67 a 3,85)...takže snad se vše vrátilo do starých kolejí...a ty hrozná čísla byla jen "ústřelek"...