Stránka 2 z 3
Napsal: pon 28.05.2012 02:16
od radokrno
Zdravim,nejsem žádnej tuningovej zastánce,ale i přesto mne myšlenka chipu na starou 34 občas napadne.máme TDS-o a možníá by jsme nějakej ten kW navíc chtěli.
něco jsem si pročet,ale porád mne zaráží ty cenový rozdíly,nevim jestli je zdravý cpát do 34 TDS ,11 000 Kč za čip,dejme tomu s garancí a provšřenou kvalitou,nebo se poptat někoho kdo dělá čip solidně ,bez obav z nějakýho pozdějšího problému s motorem,ale za polovic či dokonce za třetinovou cenu.
Nechci TDS-o nějak honit ,ale občas bych těm čipovanejm octaviím v kopci ujel,páč nevim proč ,ale hrozně rádi se namě lepěj a držej dokud je sám nepustim...fakt bych jim rád občas ujel,nebo aspon dal znát,že se mi nelíbí když se na mě lepí auto který v lesích svítí těma krásnejma led diodama pro dení svícení.
nevěděl by tedy někdo o něčem takovém kde dělají totok za solidní korunu a bez obav .díky moc
Napsal: pon 28.05.2012 03:27
od radokrno
ahlavně zda-li to má nějaký razantnější vliv na opotřebení jakmotoru tak jiných dílů?převodovky,diferenciálu,spojka,vstřikovače ,čerpadlo,poloosy...
Napsal: pon 28.05.2012 18:11
od KarelOstrava
Jak už tady někde bylo psáno,dělá to jeden tady z okolí Ostravy za 2000,- a nechal jsem si to u něj nachipovat a
Ještě nechám zaslepit EGR a možná i kat půjde do prd...

Napsal: čtv 31.05.2012 18:37
od ljakubicka
zdar, našel by se nějaky kontakt na toho člověka co to děla v okoli ostravy? asi bych neřešil nic jineho než čip, ja nemam a je to dost poznat když sednu do auta od kamoše ktery ma čip, je to 100 a 1

Napsal: čtv 31.05.2012 20:43
od Tompo
já mám chip od
powerchips@email.cz
taktéž za nějakých 1800,-, mám tedy vyhozený kat, zaslepený EGR a hlavně 1000km po nových rozvodech vč. sundané hlavy a s tím spojených záležitostí.
Napsal: ned 02.09.2012 09:53
od golf2vr6
pokud chcete nekdo nachipopvat za levno,tak ja vam to udelam

ceny kolo 2000kc VYSOCINA
Napsal: ned 02.09.2012 11:49
od kokesek
cena 2000kc nemecky software, umim i flash i pajeci...
OSTRAVA a okoli.
Napsal: ned 02.09.2012 21:42
od radokrno
golf2vr6 píše:pokud chcete nekdo nachipopvat za levno,tak ja vam to udelam

ceny kolo 2000kc VYSOCINA
no to brzy panáčku...děláš jen diesly,nějaký záruka?
Napsal: stř 05.09.2012 00:20
od Thomeeno23
Já měl kdysi TDSo které mělo nějak přitažené turbo.byl tam už od původního majitele přidělán budík na tlak turba který ukazoval maximální tlak kolem 1,6 bar..Seriové TDS má tlačit tuším 1,1 - 1,2 maximálně.Auto jelo velice zajímavě.Sériová TDS se nemohly rovnat...kouřilo jako blázen.při prudkém startu z křižovatky jsem za sebou nechal oblak sazí přes který nebylo vidět na auto za mnou.Měl jsem ho přes rok bez problému..přede mnou ho měl také rok známý také bez většího problému takže 2 roky to nejspíš vydrží

Napsal: stř 05.09.2012 21:58
od Lucifer
Tak proč ten čip je tak drahej, né jen tak pro srandu králíkům soudruzi v DE v 80. letech ten motor postavili na 105kW, jestli má někdo tu mapu mít upravenou tak dobře aby tomu motoru skutečně sedla a k tomu poštelovat aj turbo tak to není jen za 2000kč s tím že se napojí někdo na jednotku smaže mapu přidá naftu a tradá nachipováno. Pokud chcete navyšovat kilowaty prolezte si dieselpower forům píše tam o tom Dave a oldaf pak pochopíte k čemu je dobrej čip přidá to sice pár kW, ale žádnej zázrak to rozhodně nebude.
Jinak ten dave bo jak tam má tu přezdívku má omegu s M51 a má na tom autě 209koníků, s tím spojená jiná spojka větší turbo a hlavně mechanický čerpadlo z e28 524td, samozřejmě upravená mapa vstřikování protože víc tlaku=víc vzduchu=víc paliva. Čipovat bych určitě nechal jen po zvětšení tlaku do sání jinak by to nejspíš nemělo smysla tím že se povolí wesgate na turbu aby to dřív tlačilo tlak nezvedne (jen můj názor). Většina čipů jsou stejně jen placebo. A hold kokty jsou novější motory co jsou 4 válce a mají takřka stejný výkon jako TDS je to nesrovnatelný ty motory z jaký jsou doby. Ale v koktě rozhodně není cítit to převalování R6 jako u TDS a to mě potěší víc než to že mi kokta ujede na semaforu
Napsal: čtv 06.09.2012 21:07
od Misanek
Lucifer píše:...a hlavně mechanický čerpadlo z e28 524td, samozřejmě upravená mapa vstřikování protože víc tlaku=víc vzduchu=víc paliva.
...a tím že se povolí wesgate na turbu aby to dřív tlačilo tlak nezvedne (jen můj názor).
Vidím že ty tomu taky moc rozumíš co? Wesgate.... No dobré, zbytky zvratků, které ze mě vyšly po přečtení tvého blábolu jsem si už utřel z pusy a teď se zkusíme bavit trochu k věci
Tak za 1. - Můžeš mi prosím vysvětlit jak na mechanickém čerpadlu dokážeš upravit mapu vstřikování? O jaké mapě se vlastně bavíme? Chápu, že jsi si přečetl pár slov o mechanice, pak o mapování a ještě dalších odborných výrazech a teď ti to splývá nicméně takto sprostě se pokoušet krmit bludama další lidi, aniž bys vlastně měl nejmenší tušení o čem mluvíš je opravdu do nebe volající

Ale jinak tvá rovnice víc toho=víc tamtoho=víc něčehodalšího vypadá opravdu působivě. Akorát že když to čtu tak si připadám jak kdybych se díval na pořad kuchaře Babicy - dáme trochu toho, víc toho a to se celé rovná tamto. A pokud nemáte tamto, dejte tam něco jiné, stejně z toho vznikne sračka
Tak a teď k tomu druhému výplodu:
Povolením, utažením wesgate nezískáš vůbec nic, poněvadž se tato věc v autěch nikde nenachází. Pokud tuto proceduru budeš chtít použít u wastegate tak jediné čeho tím docílíš je to že... ..no? Ano, správně - snížíš/zvýšíš tlak v sání, takže to udělá přesně to, co ty předpokládáš že to určitě neudělá

Ale co se naopak zase nestane? Ano, nástup plnění turba tímto úkon absolutně neovlivníš. A proč? Protože ten je daný konstrukcí turbodmychadla jako takového, velikostí kompreosrového housingu, turbínového housingu atd atd... Myslím že to asi na vysvětlenou do začátku stačí.
Rada na závěr - dřív než někde na foru, které navštěvují i normální, vzdělaní a opravdu trochu věci znalí lidé začneš psát podobné hovna a tvrzení, které jsi pochytil tak z prvního dílu Rychle a Zběsile, podpořené textem přečteným evidentně ve velké rychlosti a bez žádného náznaku aspoň zamyšlení se nad danou problematikou tak se na chvíli zastav, popřemýšlej a hlavně si svoje informace a doměnky pořádně ověř, když si nejsi jistý, ať ze sebe znovu neděláš debila,ok?

Napsal: pát 07.09.2012 07:41
od Perunwit
misanek: a tobě se přihodilo co tak frustrujícího, žes to musel jít vypotit na forum? Nic mi do toho není, ale tohle vlákno jsem si se zájmem četl a tvůj příspěvek... je přesně to, z čeho napadáš přechozího přispěvatele.
Napsal: pát 07.09.2012 08:15
od beny-maser
misanek to napsal sice trochu hnusně, ale má pravdu, úpravou obtoku turba opravdu nenastavíš, aby začlo dřív tlačit.
V textu je pomícháno hodně odbornejch názvů a pro někoho kdo tomu moc nerozumí to vypadá hodně vědecky.
Co vím tak ten kdo si nechal udělat čip na TDS tak měl největší radost, že mu auto táhne už od spoda. To je velká výhoda kokty.
Napsal: pát 07.09.2012 14:02
od ada540i
TDS nikdy nebude tahat od nízkých otáček jako TDI. Charakteristiky těch motorů jsou úplně odlišné, TDS má charakteristiku jako takovej polobenzín a to se mi na něm právě líbilo. Ano, s chipem začalo tahat o něco níž ale pořád to nebylo pod 2000ot/min jako táhne TDI. Síla TDS je ve středních a vyšších otáčkách. Nicméně po chipu je to úplně jiné auto, prožil jsem s ním krásné 4 roky. Dělal mi to pán od
http://www.diesel-technik.cz a můžu jen doporučit. Členové tam dřív měli výraznou slevu, jak je to teď už nevím.
Napsal: pát 07.09.2012 14:21
od beny-maser
ada540i píše:TDS nikdy nebude tahat od nízkých otáček jako TDI. Charakteristiky těch motorů jsou úplně odlišné, TDS má charakteristiku jako takovej polobenzín a to se mi na něm právě líbilo. Ano, s chipem začalo tahat o něco níž ale pořád to nebylo pod 2000ot/min jako táhne TDI. Síla TDS je ve středních a vyšších otáčkách. Nicméně po chipu je to úplně jiné auto, prožil jsem s ním krásné 4 roky. Dělal mi to pán od
http://www.diesel-technik.cz a můžu jen doporučit. Členové tam dřív měli výraznou slevu, jak je to teď už nevím.
s tím souhlasím, nenapsal jsem to úplě přesně, začne se zvedat z otáček o něco dříve je vístižnější, aby táhlo od spoda je potřeba jiné turbo, které začne dávat dřív
Napsal: pát 07.09.2012 19:21
od Lucifer
Misanku : k tý úpravě mapy myslel jsem moc dopředu a úprava mapy se samo týká jen u elektronickýho čerpadla.
Druhá věc chceš mi vysvětlit, že když do motoru nahrnu víc vzduchu tak, že na ten vzduch nemám dát větší dávku paliva a timpádem bude víc směsi která se vznítí a tím teda i víc energie ?
Hele a fórum je od diskuze pokud se to tobě nelíbí tak to nečti

a lidi dělají chyby to že občas napíšou nějakou píčovinu kterou už někde slyšeli nebo četli a já jsem člověk, takže v příštím příspěvku co se bude toho týkat budu psát pod každý příspěvek speciálně pro Misanka z jakého zdroje jsem informace získal. Kdyby si uměl reagovat normálně tak to člověk i pochopí a rád si tě vyslechne ale v tuhle chvíli jsi za mamlase bohužel jen ty

ok ?
A k tématu pokud chcete sílu od spodních otáček měli jste si koupit koncernovku

Ale já osobně rád využiju tu sílu od středních otáček až do omezovače. Rád si tenhle motor poslechnu v plný síle
Napsal: pát 07.09.2012 19:24
od Misanek
Perunwit píše:misanek: a tobě se přihodilo co tak frustrujícího, žes to musel jít vypotit na forum? Nic mi do toho není, ale tohle vlákno jsem si se zájmem četl a tvůj příspěvek... je přesně to, z čeho napadáš přechozího přispěvatele.
Představ si to, nic frustrujícího jsem neprožil a jsem dokonce i v podstatě duševně vyrovnaný jedinec

(semtam

) Nicméně mě dokáže nadzvednout ze židle když někdo začne s jistotou tvrdit, že je čip prostě na hovno a začne to obhajovat svýma argumentama, které navíc stojí za velké víš co

Totálně nepodložené fakty, které jsou jenom změtí blábolů, hovadin a nepravd, a toto všechno je v podstatě podáváno tak, jako je to všechno doopravdy tak jak řiká dotyčná osoba. Takže toto mě trochu dostalo, pochopeno?
ada540i píše:TDS nikdy nebude tahat od nízkých otáček jako TDI. Charakteristiky těch motorů jsou úplně odlišné, TDS má charakteristiku jako takovej polobenzín a to se mi na něm právě líbilo. Ano, s chipem začalo tahat o něco níž ale pořád to nebylo pod 2000ot/min jako táhne TDI. Síla TDS je ve středních a vyšších otáčkách. Nicméně po chipu je to úplně jiné auto, prožil jsem s ním krásné 4 roky. Dělal mi to pán od
http://www.diesel-technik.cz a můžu jen doporučit. Členové tam dřív měli výraznou slevu, jak je to teď už nevím.
Diesel trechnik je prý zaručená firma co se TDS týče. Každý kdo chip měl a bavil jsem se o tom, tak měl od této firmy a byl spokojený, to je fakt.
Jinak nedávno jsem se dozvěděl docela zajímavou novinu - TDSa jsou proslavené svojí leností v nízkých otáčkách, to jo, nicméně kolik z vás kontrolovalo na svých motorech správnost nastavení vačice při motoru v základu? Přiznám se že já doteď ne, protože jsem o tom nevěděl. Vždyť to má řetěz že jo, tak co řešit

jenomže omyl pánové. Pokud se k tomuto někdy dostanete, tak zjistíte že u většiny motorů bude vačka rozhozená. Je to tím, jak se řetěz postupně vytahává. Inu po správném seřízení se prý chování motoru co se výkonové charakteristiky docela dost změní a onen líný průběh v nízkých otáčkách se u dobrého motoru z velké části eliminuje

Já osobně se na to chystám hned jak mi soustružník vyrobí pravítko, aby to bylo opravdu přesně a jsem zvědavý na výsledek
Napsal: pát 07.09.2012 21:00
od ada540i
Já jsem před chipem nechal udělat komplet nové rozvody, těsnění motoru a čerpadla, novou spojku, hardyspojku a pár dalších drobností. Stejně můžu říct, že tds nemá spodek jako tdi a to ani po chipu. Ale nikdy jsem se za to na auto nezlobil, protože tam kde tdi vadne, tds chytá druhej dech. Rozhodně je to motor, kterému musíte přizpůsobit jízdní styl (zvlášť pokud jste jezdili s tdi), ale kdo to dokáže, tomu se bohatě odmění pěkným lineárním výkonem, zvukem, který mu koncernovky můžou jen tiše závidět a rozumnou spotřebou.
Napsal: pon 10.09.2012 09:19
od dejv2005
ada540i píše:Já jsem před chipem nechal udělat komplet nové rozvody, těsnění motoru a čerpadla, novou spojku, hardyspojku a pár dalších drobností. Stejně můžu říct, že tds nemá spodek jako tdi a to ani po chipu. Ale nikdy jsem se za to na auto nezlobil, protože tam kde tdi vadne, tds chytá druhej dech. Rozhodně je to motor, kterému musíte přizpůsobit jízdní styl (zvlášť pokud jste jezdili s tdi), ale kdo to dokáže, tomu se bohatě odmění pěkným lineárním výkonem, zvukem, který mu koncernovky můžou jen tiše závidět a rozumnou spotřebou.
Souhlas, TDS má dobrej zvuk 6ti válce a dá se točit až ke 4.000 ot/min a pořád jede, ale ta lenost při rozjezdu, občas hraničí s problémem.
Ale ten, kdo má TDS se s tim asi už smířili a naučili jezdit.
Napsal: úte 11.09.2012 00:03
od Misanek
TDS se dá točit až ke skoro 5 000 ot./min. Automat by ti to názorně předvedl, že se toho neni třeba bát
