Stránka 2 z 4
Napsal: čtv 09.09.2010 10:29
od xylofon
k autu byl jen jeden takovy rozpadajici se, pro mazelku fakt riziko, ze se ji to rozpadne cely zrovna nad kanlem a zrovna kdyz budu jinde
Napsal: čtv 09.09.2010 19:13
od mojorisin
xylofon píše:k autu byl jen jeden takovy rozpadajici se, pro mazelku fakt riziko, ze se ji to rozpadne cely zrovna nad kanlem a zrovna kdyz budu jinde

No a pokud máš střeva v pořádku nebylo by lepší si koupit jen to tělo a nechat to vyfrézovat? Pokud chceš mít dva tak je to bez diskuze... To asi jiná varianta než objednat novej není... Ale 4,5 tyče je ranec.
Napsal: čtv 09.09.2010 21:23
od aristoloser
xylofon píše:takze bez dalky a alarmu ?
jojo,uvádím zde,do a alarm mam jinej zvlášt
Napsal: sob 11.09.2010 15:59
od DestinyE34
Sháněl jsem klíč na E34,nakonec stál do 7kil+- bez dálky. A s dálkou měl stát taky 4500Kč
bylot to v Brně...myslím že se jmenují renocar.
Napsal: sob 11.09.2010 22:39
od Levrone
Caute chlapi. Mam kontakt na cloveka ktery se zabyva temahle zalezitostma. Pokud mate funkcni elektroniku DO vcetne imobilizeru tak polotvar klice stoji tusim kolem 4 stovek+2 az 3 stovky vybrouseni. Pokud samozrejme uz je neco nefunkcni v elektronice klice (napr imobilizer) tak to stoji vic ale sparovat novou elektroniku DO i imobilizeru mu zabere do pul hodinky a neni to zadny problem (nejake TP a dalsi pitomosti). Kompletni klic se vsim vsudy (tedy nova elektronika DO+imobilizer,polotvar klice) do 2 tis-bez vybrouseni.

Napsal: ned 12.09.2010 12:47
od mojorisin
Levrone píše:Caute chlapi. Mam kontakt na cloveka ktery se zabyva temahle zalezitostma. Pokud mate funkcni elektroniku DO vcetne imobilizeru tak polotvar klice stoji tusim kolem 4 stovek+2 az 3 stovky vybrouseni. Pokud samozrejme uz je neco nefunkcni v elektronice klice (napr imobilizer) tak to stoji vic ale sparovat novou elektroniku DO i imobilizeru mu zabere do pul hodinky a neni to zadny problem (nejake TP a dalsi pitomosti). Kompletni klic se vsim vsudy (tedy nova elektronika DO+imobilizer,polotvar klice) do 2 tis-bez vybrouseni.

To zní dobře až na ten polotovar. Dá se sehnat za 280. Odkaz jsem dával už výš.
Napsal: ned 12.09.2010 14:15
od Brátn
pokud máte funkční elektroniku, tak polotovar klíče koupíte na aukru za cca 300, vyborušení klíče Vás bude stát 150Kč u kteréhokoliv schopnějšího klíčníka a pokud to máte rozspárovaný tak spárování, jednoduchý návod:
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
nehledejte pořád dražší a složitější varianty je to zbytečné
pokud potřebujete úplně nový klíč, tak věřím, že to jde udělat tak, jak říká Levrone, je naprosto zbytečné chtít klíč za 4500, dokážete si vůbec představit kolik je tam provize prodejce?
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE
Napsal: pon 13.09.2010 19:53
od mojorisin
Bratn píše:pokud máte funkční elektroniku, tak polotovar klíče koupíte na aukru za cca 300, vyborušení klíče Vás bude stát 150Kč u kteréhokoliv schopnějšího klíčníka a pokud to máte rozspárovaný tak spárování, jednoduchý návod:
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
nehledejte pořád dražší a složitější varianty je to zbytečné
pokud potřebujete úplně nový klíč, tak věřím, že to jde udělat tak, jak říká Levrone, je naprosto zbytečné chtít klíč za 4500, dokážete si vůbec představit kolik je tam provize prodejce?
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE

Napsal: pon 13.09.2010 22:32
od Levrone
Napsal: úte 14.09.2010 05:49
od Brátn
ano nový chip imobilizéru se musí napárovat jinak, proto píšu rozpárovaný ne nový klíč, stačí třeba když ti výměna baterky bude trvat minutu a klíče se rozpárují s jednotkou zamykání, ale ne imobilizéru, chip imobilizéru je bez napájení ten rozpárovat nejde a pokud je potřeba nový, tak se musí naklonovat jako ten starý a to samozřejmě bez příslušného vybavení nejde. Jediná možnost jak to obejít je vzít druhý originální chip z druhého klíče a připevnit ho k zapalovaní, ale potom přicházíš o bezpečnostní funkci imobilizéru.
Napsal: stř 15.09.2010 20:55
od Levrone
Bratn píše:ano nový chip imobilizéru se musí napárovat jinak, proto píšu rozpárovaný ne nový klíč, stačí třeba když ti výměna baterky bude trvat minutu a klíče se rozpárují s jednotkou zamykání, ale ne imobilizéru, chip imobilizéru je bez napájení ten rozpárovat nejde a pokud je potřeba nový, tak se musí naklonovat jako ten starý a to samozřejmě bez příslušného vybavení nejde. Jediná možnost jak to obejít je vzít druhý originální chip z druhého klíče a připevnit ho k zapalovaní, ale potom přicházíš o bezpečnostní funkci imobilizéru.
ANO presne tak to chtel basnik rict

Napsal: pon 04.10.2010 17:05
od Lucas87
Bratn píše: spárování, jednoduchý návod:
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE
Ahoj.. je to spárování stejné i v E39 po facu? Mám takovej ten kosočtvercovej klíček bez diody.
A druhej dotaz... Co přesně "zakoduju" v BC kdyz tam vlozim kód?

dík
Napsal: pon 04.10.2010 17:17
od jimmyhendrix
Ke druhemu dotazu.
Kodem na BC nastvis kod bez ktereho nejde nastartovat vuz.
Napsal: pon 04.10.2010 18:49
od Lucas87
jimmyhendrix: díky
Napsal: úte 05.10.2010 00:03
od Brátn
ano postup je stejný i u diamantového klíče
Napsal: úte 05.10.2010 15:20
od Lucas87
Bratn píše:ano postup je stejný i u diamantového klíče
jj díky včera už sem to zkusil..
Nicméně nastal problém... autem jezdíme 2 lidé a oba máme "diamantový" klíč a když spáruju jeden tak přestane fungovat dálka druhýmu a zas naopak... Včem může být chyba? nebo to takto má být? Dík
Napsal: čtv 07.10.2010 02:19
od Brátn
co vím tak se ty klíče musí nakódovat hned po sobě, aby to jelo v pohodě
Napsal: stř 27.10.2010 14:08
od Pitris
Ahoj chlapy.Mám podobný problém jen se chci ujistit co mě čeká jsem z toho docela zmatenej.Mám e46 320 D r.v.2003.Nechal jsem si obědnat v BMW nový klíč dle VIN,ale bohužel se asi někdo předtím hrabal ve spínačce nebo ji vyměnil či co to už se nedozvím a klíč je jinak vybroušenej takže nefunguje ani DO centrálu ani nejde do spínačky ( takže se s ním můžu nechat leda tak vyfotit),když si koupím nějakou repliku aby mi tu planžetu udělali někde podle starýho klíče a přeházím elektroniku v klíčku tz.DO zamykání a imobilizér tak mi to povalí??Asi to budu muset spárovat atd.,ale jde to vůbec udělat?? Prosím o rady.Děkuju.
Napsal: stř 27.10.2010 22:19
od kim
Mám vybitý klíč na E39 /2003. Máte někdo zkušenost po jaké době či zda vůbec se dobije a mohu ho spárovat s ŘJ ?
Napsal: čtv 28.10.2010 02:45
od Brátn
Pitris píše:Ahoj chlapy.Mám podobný problém jen se chci ujistit co mě čeká jsem z toho docela zmatenej.Mám e46 320 D r.v.2003.Nechal jsem si obědnat v BMW nový klíč dle VIN,ale bohužel se asi někdo předtím hrabal ve spínačce nebo ji vyměnil či co to už se nedozvím a klíč je jinak vybroušenej takže nefunguje ani DO centrálu ani nejde do spínačky ( takže se s ním můžu nechat leda tak vyfotit),když si koupím nějakou repliku aby mi tu planžetu udělali někde podle starýho klíče a přeházím elektroniku v klíčku tz.DO zamykání a imobilizér tak mi to povalí??Asi to budu muset spárovat atd.,ale jde to vůbec udělat?? Prosím o rady.Děkuju.
přečti si moje příspěvky výše a v podstatě ti řeknu toto, pokud ti někdo přehodil spínačku, tak ti nejspíš přehodili i čidlo imobilizéru, takže pro tebe bude nejlepší volba zjistit si VINko auta z kterýho máš spínačku, pokud nezjistíš a neukecáš někoho v BMW ať ti udělají klíč podle toho VINka, což hodně pochybuju, tak holt smůla
pokud ti vyměnili čidlo imobilizéru zjistíš tak, že vezmeš svůj starý klíč vyndáš chip imobilizéru a přidáš chip z nového a pokud nastartuješ, tak máš aspoň čidlo stejný, no a potom si kup neoriginální klíč a nechej si ho vybrousit vlož do něj nový chip imobilizéru, jestli pude nakódovat elektronika klíče zjistíš jednoduše, vem stávající klíč a vlož do něj novou elektroniku a spáruj dle návodu, pokud spáruješ, tak je elektronika funkční, pokud budeš mít funkční chip imobilizéru i elektroniku, tak ti stačí pouze vybrousit nový klíč a přehodit střeva z nového, pokud ti nepojede ani jedno, tak si nech vybrousit nový klíč a chip ze starého klíče dej někam ke spínačce, tak jak popisuji výše, ale příjdeš o imobilizér a nový klíč bude bez DO a pokud ti nevyměnili zámky ve dveřích, tak budeš muset otevírat klíčem z BMW, ale startovat tím neoriginálním, ale pochybuju, že by jsi ještě nezjistil, že neotevřeš dveře klíčem kterým startuješ, takže zámky máš nejspíš vyměněný
napiš jestli nastartuješ se starým klíčem a novým chipem imobilizéru a jestli spáruješ starý klíč s novou elektronikou