Napsal: ned 05.09.2010 21:50
Kdybys mel Touringa, tak ten rozdil prisuzuju problemu s nivem na zadku
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
nazdar, tak já mám vzadu taky ty puntíky na pružině. není možné koupit pružiny a tlumiče třeba od nějakého druhovýrobce? např kw, hr nebo třeba weitecAxel píše:Ja jsem to cislo hledal, ale neuspesne, pokud to cislo melo byt napsane na papirovem stitku, tak uz je necitelny :/
-Nebo to cislo je na tlumici vylisovane?
Prikladam foto:
Ja objednal M-kovy tlumice v Polsku, znacka Sachs, cena za 4 ks cca 10 tis. vcetne dopravy. Cekal jsem na ne asi mesic a pul, nakonec dosly a vse bylo o.k. Jinak na BMW se davaly zpravidla Sachsy, Cislo byva na tlumici, nekdy je vsak stitek uz zniceny a nejde precist.Axel píše:Zdravim panove,
1. ceka me kompletni vymena tlumicu, proto bych se chtel ujistit, podle jakych kriterii se da rozeznat M-podvozek od standartniho.
- V BMW mi podle VIN kodu rekli, ze auto je puvodne vybaveno M-podvozkem, coz mi ale nejde do hlavy, protoze vsichni mi rikaji pravej opak.
- Auto sice sedi dost nizko, ale tlumice se moc sportovne netvareji, pruziny taky, coz by mi teda vubec nevadilo, protoze kompletni vymena sportovnich tlumicu neni nejlevnejsi.
2. mam jeste jeden problem, pri prudkem pridani plynu se radici paka znacne vychyli do prava a je slyset zvuk pripominajici jako kdyz pneumatika dre o karoserii. Silentbloky motoru, nebo nejake dalsi silentbloky na prevodovce?
Dekuju za rady