Stránka 2 z 2

Napsal: ned 05.09.2010 21:50
od milo
Kdybys mel Touringa, tak ten rozdil prisuzuju problemu s nivem na zadku

Napsal: pon 06.09.2010 16:56
od Axel
Dnes jsem zvedl auto a prohlidl pruziny.
K memu velkemu zklamani jsem zjistil, ze pruziny jsou oznaceny peti modrymi pruhy :( Takze je to M.

-Hledam prakticke reseni, protoze 4 sportovni tlumice ted proste financne neutahnu.
-Myslite, ze vymena pruzin za seriove mi umozni pouzit seriove tlumice bez jakychkoliv dalsich uprav?

Napsal: pon 06.09.2010 18:41
od milo
podivej se urcite na cislo na tom tlumici. kdyz to porovnam s Mtech tlumicem sachs s logem bmw (a rokem vyroby 99) co tam byl original, byla ta spodni miska jina!

Napsal: pon 06.09.2010 19:20
od Axel
Ja jsem to cislo hledal, ale neuspesne, pokud to cislo melo byt napsane na papirovem stitku, tak uz je necitelny :/
-Nebo to cislo je na tlumici vylisovane?


Prikladam foto:
Obrázek

Napsal: pon 06.09.2010 20:11
od Kubatt
Axel píše:Ja jsem to cislo hledal, ale neuspesne, pokud to cislo melo byt napsane na papirovem stitku, tak uz je necitelny :/
-Nebo to cislo je na tlumici vylisovane?


Prikladam foto:
Obrázek
nazdar, tak já mám vzadu taky ty puntíky na pružině. není možné koupit pružiny a tlumiče třeba od nějakého druhovýrobce? např kw, hr nebo třeba weitec

Napsal: stř 08.09.2010 13:33
od milo
papirovy stitek ... u me byl temer 11 letech citelny - opatrne ocistit :)

Napsal: stř 08.09.2010 22:32
od Axel
Bohuzel je strzeny, puvodne jsem si myslel, ze tam je, ale byla to pouze lepici vrstva z toho stitku :/
Az budu mit cas, tak mrknu na predni kola, treba se tam neco najde

Napsal: pon 13.09.2010 18:55
od PearlJam
Axel píše:Zdravim panove,

1. ceka me kompletni vymena tlumicu, proto bych se chtel ujistit, podle jakych kriterii se da rozeznat M-podvozek od standartniho.
- V BMW mi podle VIN kodu rekli, ze auto je puvodne vybaveno M-podvozkem, coz mi ale nejde do hlavy, protoze vsichni mi rikaji pravej opak.
- Auto sice sedi dost nizko, ale tlumice se moc sportovne netvareji, pruziny taky, coz by mi teda vubec nevadilo, protoze kompletni vymena sportovnich tlumicu neni nejlevnejsi.

2. mam jeste jeden problem, pri prudkem pridani plynu se radici paka znacne vychyli do prava a je slyset zvuk pripominajici jako kdyz pneumatika dre o karoserii. Silentbloky motoru, nebo nejake dalsi silentbloky na prevodovce?
Dekuju za rady
Ja objednal M-kovy tlumice v Polsku, znacka Sachs, cena za 4 ks cca 10 tis. vcetne dopravy. Cekal jsem na ne asi mesic a pul, nakonec dosly a vse bylo o.k. Jinak na BMW se davaly zpravidla Sachsy, Cislo byva na tlumici, nekdy je vsak stitek uz zniceny a nejde precist.