Stránka 2 z 6
Napsal: sob 21.08.2010 23:03
od DirtyHarry
Základní otázka : začlo to samo od sebe ? Co jsi na autě dělal naposledy ?
Napsal: sob 21.08.2010 23:05
od DirtyHarry
Vyměň lambdu
Bez Lambdy se hodí do nouzáku,sice to bude chlastat o něco víc,ale nepojede to...
Napsal: ned 22.08.2010 01:09
od DestinyE34
K té lambdě,jezdím bez ní asi 2tis km a auto je živější,než se špatnou lambdou,spotřba je stejná a to do 10litrů ! Samozřejmě lambdu koupím novou,ale nemyslím si,že ti to bez lambdy nepojede
jo a mám E34 525i 141Kw
Napsal: ned 22.08.2010 07:30
od Warrior_Jouda
To DirtyHarry: Potýkam se timhle problémem delší dobu, je těžký říct co jsem dělal na autě naposledy páč se vracim k těm samejm věcem co jsem právě dělal jako např. výměna nějakých těch čidel,přetěsnění víka ventilů,atd tykový ty věci u kterejch si můžeš být jistej že si je udělal dobře.
Jo a v nouzáku to podle mě jede co sem to auto koupil.
To DestinyE34: Plně s tebou souhlasim až na tu spotřebu, auto je živější jde za plynem a jede naprosto v pohodě.Vlastně mě takle jezdí pořád akorát s tou spotřebou je to horší a horší. A hlavně je to proměnlivý,někdy jedu na trojku a akt. spotř. mi ukazuje při 3000 otáčkách 25l, a někdy při naprosto samý situaci (teplym motoru samozřejmě) tu ručičku ani nevidim,tzn že bere 30l a více. A stává se že ta ručička při konstantní rychlosti sebou mlátí sem a tam v rosahu 1l-4l jako kdyby jí hrabalo. a taky mam E34 525i 141kW
Doporučte nějakýho schopnýho garážníka, dal sem zato 15k (což je bomba ne?)a je celkem v poho tak si myslim že do toho můžu něco vrazit.
Napsal: ned 22.08.2010 09:42
od DestinyE34
Hmm hmm
možná hloupá otázka,ale lambdu máš určitě odpojenou? Mně kolísala ručička spotřeby taky a bylo to lambdou,ale i s ní jsem jezdil kolem 10+- litrů. Měl jsem ještě jednu E34 a taky 525i 141kw,začal mi tam cvakat jeden hydroštel a měl jsem prorezavělý a divně polátaný konec výfuku. Spotřeba šla taky nahoro,lae tak max o 2 litry
Jinak doporučovali mi různě na netu,ať dám radši prachy do pořádné BMW diagnostiky a ta by měla ukázat vše. Má kontrolovat kolik co měří a porovnávat to s údaji,které by mělo auto správně vykazovat. Nic méně jsem ji ještě nezkoušel,protože nejblišší mám ve Zlíně a tam chtějí 1500Kč
tak jsem byl při příležitosti v Brně v nějakém soukromém servisu zaměřeném na BMW a diagnostika byla jen za 4kila,ale nezjistil mi tam ani tu špatnou lambdu,takže úplně na shit
Ještě pár asi hloupých poznatků,nemůže ti auto brzdit-i když to by jsi asi poznal,nebo špatný pal filtr,třeba byl bordel v nádrži a hned se po výměně zanesl. Co špatná pal.pumpa? Nebo je zanesený odvzdušňovák nádrže a autko si nemůže nasát...
Napsal: ned 22.08.2010 23:24
od DirtyHarry
Já nevím,ale sání+palivovej systém+výfuck bych netipoval,tam to může zvednout spotřebu o pár litrů,ale ne dvojnásobně... Někde něco nedovírá,zůstává viset,je mimo...? Ne,fakt nevím,ale zeptám se ti kolegy,co dělá víc benzín než já.

Napsal: pon 23.08.2010 16:19
od Warrior_Jouda
To DestinyE34: Nevim už sem z toho jelen, připadá mi že to auto jede naprosto v pohodě,jde zaplynem,táhne,otáčky už nekolísaj,(řešeno tu na fóru již několikrát pod topikem volnoběh) prostě nebejt tý ukrtutný spotřeby tak pětihvězdičková kára.
To DirtyHarry: Co si udělam doma,to si udělam, s báwama moc extra zkušeností nemam ale tak nějak do aut dělam. Měl sem 318i, 524td, 520i, a teď 525i ale stimhle sem se ještě nesetkal. podle mě to bude jen nějaký čidýlko nebo přejeblej kábl, prostě jen nějaká prkotina a která zahejbe celym autem. ....... ale přijít na to kde.
Cit.:Někde něco nedovírá,zůstává viset,je mimo...? Co se dá zkontrolovat vizuelně nebo mechanicky sem vše projel. možná i víckrát. prostě řádnou diagnostiku a bude ... ale podle mě stejně nic nenajde.
Napsal: pon 23.08.2010 19:13
od detrhomer
Zkoušel jsi v AutoNAGY? Dealer BMW v chomutově,jinak ti můžu poradit maníka,ale je vedle v mostě.
Napsal: úte 24.08.2010 11:37
od Warrior_Jouda
detrhomer píše:Zkoušel jsi v AutoNAGY? Dealer BMW v chomutově,jinak ti můžu poradit maníka,ale je vedle v mostě.
V auto nagy jsou chudáci tam sem volal ale když budeš tak hodnej tak toho maníka z mostu. to už neni taková zajížďka. Kdyžtak SZ díkec
Napsal: úte 24.08.2010 14:03
od Filozof
A co třeba zkusit postavit dvě auta vedle sebe stejný typ a proměřovat vše na obou autech kde je krpa ?
Třeba by to zabralo den ale zjistit by se snad mohlo vše.
Udělat seznam věcí co a jak proměřit kde jsou jaké hodnoty odporů a napětí atd. A pak to procházet za sebou celý seznam.
A během pár hodin najdete nějaké rozdíly. A potom se jen soustředit na věci které jsou jinak.
Což bude třeba jen pár věcí.
Některé věci by šli i prohodit.
Ještě mě napadá nějaká závada v elektroinstalaci. A někde je prostě nastaveno aby to furt cpalo na plno či jako bys jezdil stále na sytič. což je cca o 50procent větší spotřeba.
Myslím a tipuji na něco v elektroinstalaci. Držím palce a určitě se poděl jak jsi dopadl.

Napsal: úte 24.08.2010 14:11
od patras
trysky jsou ty co tam maj bejt ? .. motor neupravovanej ?
Napsal: úte 24.08.2010 15:28
od Warrior_Jouda
patras píše:trysky jsou ty co tam maj bejt ? .. motor neupravovanej ?
Vše je origo, nic na tom dělanýho neni, žádnej chiptuning nebo zásah do motoru. Prostě nic.
Napsal: úte 24.08.2010 20:52
od Filozof
Důležitá otázka. To auto máš jak dlouho ?
Kdy to začalo dělat ? už po koupi to žralo jak prokopnutý ?
Pokud jsi to tak koupil a už to žralo bude tam asi nějaká přestavba nebo nějaka uprava co tam bejt nemá. Tohle jsem jeste neslyšel aby auto žralo 2x tolik co má.

Napsal: stř 25.08.2010 16:52
od Warrior_Jouda
Filozof píše:Důležitá otázka. To auto máš jak dlouho ?
Kdy to začalo dělat ? už po koupi to žralo jak prokopnutý ?
Pokud jsi to tak koupil a už to žralo bude tam asi nějaká přestavba nebo nějaka uprava co tam bejt nemá. Tohle jsem jeste neslyšel aby auto žralo 2x tolik co má.

Auto sem koupil a bylo vše v pohodě,ale už tehdy s tou spotřebou to nebylo nějak v pořádku (ale dalo se stim tak za 13-16). Začalo to bejt horší a horší samo od sebe. Nejsem si vědom že by se to dělo po mym zásahu. Konec konců se tam dělali běžný věci (jako svíce,filtry atd) a spíš k dobrýmu než nějaký kliky háky jak to ojeb*t. Tuhle sem ráno vlezl do auta natočim, chvilku to drželo otáčky pak to zahoupalo a chcíplo. A od rána to dělá furt. Vypozoroval sem, že když mam volnoběh cca 850-900 a rozjedu se bez kvaltu (třeba z kopečka) tak se mi pokaždý zvednou otáčky na 1000-1100. Je to normální ?
Napsal: stř 25.08.2010 23:04
od dexter
pročisti ventil volnoběhu.Nejspíš se ti seká

Napsal: stř 25.08.2010 23:15
od Levrone
Napsal: čtv 26.08.2010 11:16
od beann
asi placam nesmysli, ale treba to pomuze - co nejak pridrena vacka nebo spinavej volnobeznej ventil?
Napsal: čtv 26.08.2010 19:49
od Filozof
Mi neříkejte když neprojdete všechny součástky co by to mohlo ovlivnovat že na to nepřijdete. V palivovém systému. Vše co by to mohlo ovlivnovat

Napsal: čtv 26.08.2010 21:57
od wEnC
hmm já jezdit za 25-30 průměr tak mám spocenou prdel ještě teď,když bych ten fofr ukočíroval a přežil teda
Ale když to žere víc jak má tak sou fakt jen 2 možnosti. A to moc paliva a tím bohatá směs. A nebo velká zátěž motoru, někde něco přidřenýho, brzda, nebo vejfuck ucpanej.....
Nespomaluje to auto moc z kopce, nebo na rovince když se pustí plyn?
Napsal: čtv 26.08.2010 22:02
od Filozof
Tak mě napadla jedna věc.
Když je veliká zima auto jede na sytič a valí tam mraky benzínu.
Takže jedu za 25litru na sto taky chvilku než se to automaticky přepne.
Tobě to jede stale tak nepřepne se to prostě stále jedeš na bohatou směs.
Auto si myslí že je ukrutná zima furt a že je motor studenej jak v mrazech.
Běž po tom, myslím si že to bude na 90procent určitě ono.
