Stránka 2 z 2

Napsal: pon 09.08.2010 18:42
od svejda_BMW
Tak jsem odzkoušel nouzovou opravu - ujel jsem přes 600 km a motor necukal. Už jen zbývá zafixovat svazek kabelů pořádně. Díky všem za spolupráci!

Napsal: pon 09.08.2010 23:30
od Filozof
svejda_BMW píše:Tak jsem odzkoušel nouzovou opravu - ujel jsem přes 600 km a motor necukal. Už jen zbývá zafixovat svazek kabelů pořádně. Díky všem za spolupráci!


Takže to byl nakonec kontakt ? Špatnej spoj ? Propájel jsi to znovu nebo co jsi stím vše provedl krom toho kontaktolu ?

Napsal: stř 11.08.2010 21:05
od svejda_BMW
Filozof píše:
svejda_BMW píše:Tak jsem odzkoušel nouzovou opravu - ujel jsem přes 600 km a motor necukal. Už jen zbývá zafixovat svazek kabelů pořádně. Díky všem za spolupráci!


Takže to byl nakonec kontakt ? Špatnej spoj ? Propájel jsi to znovu nebo co jsi stím vše provedl krom toho kontaktolu ?


Jj, vadný kontakty štekru, musim to rozebrat a naučit svorky, jak mají držet piny :-) Snad se k tomu o víkendu dostanu...

Napsal: pon 01.07.2013 21:34
od horan
Včera jsem také provedl tuhle procedůru a zabralo to.
Auto lehce poškubávalo při ustálené rychlosti a při lehounké akceleraci. Při větší akceleraci se toto neprojevovalo. Diagnostika bez chyb, vstřiky jako nové, filtry vyměněny, podtlaky udělány..... a nic.
Včera jsem otevřel kastlík s jednotkou pod pravým pylákem. Netěsnil až tak jak v BMW bylo zamýšleno a dostala se tam vlhkost. Odpojil jsem všechny konektory a na jednom z nich (na ŘJ ten nejdelší) byla oxidace. Takže ofoukání, očištění, prostříknutí.... a ono to funguje.
Neuvěřitelné.
Díky za radu. :idea: :idea: :idea: