Stránka 2 z 2

Napsal: úte 10.08.2010 14:52
od Ji-rka
divný,já mam to tažný taky z německa a prostě 1600kg,ono to možná nějakej moula na uřádě blbě opsal.

každopádně s podvalem to valí bez problémů....

Napsal: úte 10.08.2010 16:05
od mikye34
Záleží jestli máš 12-ti nebo 7 pinovou zásuvku,s dvanácti pinovou to bývá na 1,9 až 2t,kvůli karavanu.....

Napsal: sob 14.08.2010 22:02
od brumlae34
U tds je rozdil sedan a tour, dalsi rozdil je rok a zda ma auto klimu. Ja osobne to uz na par tds resil a vzdy vychazeji ze stitku co je na prave strane pod blatnikem. Pokud je napsany v tech neco jineho nez vyjde po odecteni vahy ze stitku, BMW ti da vyjadreni a na dopravce to normalne zvednou. Jinak tour je poctive max 1900kg a sedan 1800kg. Jinak reci, ze pujde hlava jiny veci tahanim do pr... je nesmysl, pokud vse funguje jak ma nema to chybu, takze je zase problem mezi volantem a sedackou... Vlastni nekolikanasobna zkusenost. Nicmene souhlasim spise s manualem.

Napsal: sob 14.08.2010 22:10
od T613
nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)

Napsal: sob 14.08.2010 22:36
od oldaf
T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)

Mám 1900kg na tažným a je to origo z výroby, tak jak to bylo v německým TP tak to mám i v českým TP. Maj to E34 co maj klimu s dvourychlostní elektrickou vrtulí.

Napsal: ned 15.08.2010 00:07
od Kail
T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)


Blbost.I v Německu jich jezdí spousty na 1900kg.

Napsal: ned 15.08.2010 00:13
od T613
mozna az pozdejsi rocniky, mam tu i origo nemecke papiry k taznemu a 1900 ani tuk, ale rok nevim

ok tak budu vam verit :-)

Napsal: ned 15.08.2010 12:57
od Francis
V německém TP bývají dvě hmotnosti na tažné: do 8% stoupání a nad 8%. V ČR neumí zapsat dva údaje a tak většinou zapíšou ten menší.

Napsal: pon 16.08.2010 09:21
od brumlae34
Ja zapomnel dodat, ze to musi byt rocnik 1994 a výš !!! Sraeší mely sedan 1500kg ator 1600kg.

Napsal: pon 16.08.2010 17:49
od fik001
Se starou dobru 34 jsem tahal plato 2 roky.Najel jsem Kolem 100 000km a opravdu bez problemu.Mel jsem ji orig z německa čiplou na 125KW zapsané i v německém techničáku.Tažné ofico na 2t taky v D tech.Byl to kombajn v Mpaketu se vzduchem ne zadní nápravě.Dal jsem naloženej pětku a na tempomat přejel celé Německo.Spotřeba DO 10l.Opravdu super stroj.A co se týké hlvy tak to je jak psal kolega o zacházení.Určitě nechcípat rozpálený motor okamžitě po zastavení. a nehonit za žádných okolností studený.Po prodeji oddělal nový majitel hlavu za 15tis km.Opravdu cena a kvalita a jizda se nedá s WV Sharan srovnat.

Napsal: pon 23.08.2010 22:35
od beny-maser
chtěl bych přispět se svojí troškou do mlejna
na e34 tds v touringu ti v čechách na zastoupení automaticky napíšou 1,9t mám to přímo od pána z bmw co dělá přestavby to že v německým techničáku bylo 1600kg ho vůbec nezajímalo, jeho slova zněli touring v tds má 1,9t tak to tam píšu. 2t půjdou jedině přes šméčko protože nejsou v bmw tabulkách(teda já jsem tam takovou hodnotu nikde nenašel)
jiak auto na tahání v pohodě! prasklá hlava je kokotina!ten motor je supr jen chce nechat ohřát a pak mu můžeš nakládat jak chceš a nejde mu ublížita, samozřejmě nepojedu po dálnici 100km 200km/hod a pak to hned chcípnu, to je další píčovina. To nemuže udělt nikdo normální,protože i u návodu k obsluze na felicii tomu věnujou jednu celou stránku a jakej má motor filcka(hlavně jakej výkon a jaké tam jsou teploty)

Napsal: úte 28.09.2010 22:19
od Levrone
T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)
Co te napsano v TP nebo OTP tak za to nezodpovida ani majitel ani provozovatel vozidla at je to jiz zapsano jakkoliv!!!! Vse je opisovano tabulkove a jine hmotnosti na haku ma BMW 316i nez 330ix a tady se opise na 316i co muze mit 330ix a tedy v podstate je chyba na strane MU patricneho obvodu. Takze nikdo nebude nic calovat :D :D :D