Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 15.07.2010 06:27
od KUBBACHER
Hmm, tak jsem měl pravdu, ještě by mne zajímal ten separátor nafty, kde ho najdu?
Napsal: čtv 15.07.2010 10:13
od milo
Napsal: čtv 15.07.2010 11:18
od MUF_IV
DDT píše:MUF_IV píše:Tak jsem včera nevydržel a budíky alespon vyndal at kouknu jak to vypada, no vsimlk jsem si ze uz v nich nekdo byl předemnou , tak to vidim urcite na Airboneho.
Beru to tak že jsi to špatně napsal ale dobře myslel.
Tedy bod jedna, někdo ti zprasil budíky, bod dvě obrátíš se na profi pomoc u uživatele Airborne.
Jj, přesně tak teprve ted po sobe čtu zpátky, ano hrabal se v tom někdo jinej, samozřejmě že ne AIRBONE, ten to teprve dostane do ruk jako lékař

)) špatně jsem to napsal, to ta radost z nového auta zatemňuje mozek

Napsal: čtv 15.07.2010 11:21
od MUF_IV
Jo, díky chlapi, taky Vám přeju mnoho kilometrů s novými krasavci

O to m separátoru jsem ani netušil že tam, je to je pravda. jaké značky dáváte filtry a olej? Do motoru mám psáno 5W-30 v servisce, plná syntetika, máte osvědčenou značku? Do převodovky by to asi taky chtelo vymenit ze? Ale to uz jsem tady někde na fóru zaregistroval co tam nalít..
- Včera jsem si ještě zkoušel pohrát se šíbrem, zkoušel jsem resety a různé věci co jsem našel. Vysledoval jsem, že problém není při zásunu a odsunu, ale při zvednutí na "ventilačku", v té poloze motorek pouze zavrčí ale nenadzvedne okno, to už musím udělat ručně a pak to okno planda nahoru a dolu. Koukal jsem že z boku okna na jeho konci je nějakej mechanizmus co to zvedá, jakoby čep na lyžině, ale více tam nejde vidět. No kruci celou střechu se mi moc odstrojovat nechce

Napsal: čtv 15.07.2010 12:48
od KUBBACHER
Já mám na štítku 5w-40, asi tam naliji Total Quartz, mám s ním dobré zkušenosti ještě z Peugeota, jinak do servisky jsem koukal, že se olej měnil co 25tis. km, což mě překvapilo, jak je to u vás.
Jinak na podzim vyměním všechny filtry ať mám klidné spaní.
Napsal: čtv 15.07.2010 12:52
od KUBBACHER
Moc dobrý odkaz, díky za něj, tohle zvládnu sám.

Napsal: čtv 15.07.2010 13:09
od milo
menil jsem olej hned jak jsem auto kupoval a po necelych 20000 jeste porad svitila jedna zelena - takze podle BC klidne muze vymena vychazet na 25000. v kazdem pripade to uz ma dost najeto, tak budu olej menit kazdych cca. 12000
Napsal: čtv 15.07.2010 13:15
od KUBBACHER
Souhlasím s tebou, také to zkrátím na 15tis., přeci jenom to má něco natočeno a chtěl bych si auta ještě dlouho užívat.
Na HDIčku jsem to měnil co 15tis., motor měl už téměř 300tis.km - bez problémů.
Napsal: pon 19.07.2010 08:27
od oukej
milo píše:nezapomen vymenit "separator oleje" - stoji litr a ma se menit kazdou druhou vymenu oleje, nemeni ho skoro nikdo a potom jdou turba do kytek. rovnou s nim vymen vzduchovy filtr (stejne ho budes vyndavat) a kabinove filtry.
kde ten separator seženu? koukal jsem do katalogu autokelly a mjauto a nikde jsem ho nenašel, díky
Napsal: pon 19.07.2010 15:58
od KUBBACHER
Zkusím to tipnout - jen v BMW?
Zkusil bych ještě MANN Filter:
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... 001_flag=1
Napsal: úte 20.07.2010 23:49
od milo
Separator jseem kupoval original, stoji kolem litru. Skoda, ze se v druhovyrobe nedela jen filtr co je v tom separatoru (resp se k nam nedodava). To by byla cena v radu desetikorun...
Napsal: stř 21.07.2010 09:41
od MUF_IV
Chlapi, tak jsem se rozhodl vymenit kosti stabilizatoru na predni naprave s tim ze mi poklepavani pres drobne nerovnosti ustane. Vymena az laxne pohodova, nicmene je to tam porad, ty kosti urcite chtely takze investice vporadku, manzety na cepech vypadaly jak po boji. Koukal jsem jeste na ulozeni tlumice v karoserii, jestli to nedela tohle, nebo spodni rameno? do volantu to nejde tak jsem kulovy cep rizeni vyloucil...No lital jsem kolem toho jeste hodinu ale neprisel jsem na to.
dalsi dotaz bych jeste mel kolem dalkového ovladaní centralu, nasel jsem tady jak se programuje klicek, nicmene ja mam u klicku jeste klicenku ktera ovlada pravdepodobne nejaky externi modul ktery nedela nic jineho nez 0/1, tzn. urcite nebude funkcni alarm a hlavne by me zajimalo, kde tu krabicku mam hledat. Samozrejme bych rad okusil uvest puvodni system zamykani do provozu.. Klicek mam takovy ten kosoctverec, tzn je v nem tedy baterka? Nebo neni? Pokud ano, jak by jste na to sli, najit jednotku ktera je dodelavana, pravdepodobne bude mit jen 2 kontakty na vystupu do ridici jednotky BMW, to odpojit a zkusit naprogramovat puvodni system????
Napsal: stř 21.07.2010 10:32
od StepanMatl
Klíč-kosočtverec se dobíjí automaticky ze spínací skřínky, takže výměnu baterky vůbec nemusíš řešit

Napsal: stř 21.07.2010 10:35
od MUF_IV
StepanMatl píše:Klíč-kosočtverec se dobíjí automaticky ze spínací skřínky, takže výměnu baterky vůbec nemusíš řešit

jo prave jsem si vsiml

)) trosku jsem ho kuchnul

, no a nevis kde bych nasel to ovladani toho centralu? Predpokladam ze to co tam nekdo pribastlil bude nekde u original jednotky.
Napsal: stř 21.07.2010 14:36
od daviii
To poklepávání budou dělat 100% ramena, jako na většině e39, špatně se to poznává při odlehčení na zvedáku. V sekci 5er je o tom napsáno mnoho. Já je udělal komplet a je klid .
Napsal: stř 21.07.2010 14:59
od MUF_IV
daviii píše:To poklepávání budou dělat 100% ramena, jako na většině e39, špatně se to poznává při odlehčení na zvedáku. V sekci 5er je o tom napsáno mnoho. Já je udělal komplet a je klid .
Zname ná obe dve najednou, predpokladam, cena je kolem 2900 za jedno ze?
Napsal: čtv 22.07.2010 00:38
od daviii
Ano, komplet ramena tzn 4ks. Nic nedělat na půl, uděláš je a máš klid. Cena se odvíjí od toho kde nakupuješ a jakou značku bereš .
Napsal: čtv 22.07.2010 06:49
od KUBBACHER
StepanMatl píše:Klíč-kosočtverec se dobíjí automaticky ze spínací skřínky, takže výměnu baterky vůbec nemusíš řešit

Já to kuchnul taky - prostě blbec jsem si nepřečetl, že se dobijí. :tutuk: :tutuk:
Napsal: čtv 22.07.2010 15:14
od MUF_IV
KUBBACHER píše:StepanMatl píše:Klíč-kosočtverec se dobíjí automaticky ze spínací skřínky, takže výměnu baterky vůbec nemusíš řešit

Já to kuchnul taky - prostě blbec jsem si nepřečetl, že se dobijí. :tutuk: :tutuk:
No uz jsem to zasejc slozil tak to dnes prubnnu jestli to pujde naprogramovat, nejak mi nesteluje proc je tam jiny ovladac se kterým to ted funguje. Proc původní majitel nerozbehl puvodni klicek, ale to uz chci asi moc
Prisel jsem na to ze mi nesviti 3 brzdove svetlo, tak jsem ho kuchnul a zjistil ze k nemu nejde stava po zmacknuti pedalu. Muzou byt nekde polamane kabely v patých dveřich kombajzu? Nemá to special pojistku?
Napsal: čtv 22.07.2010 16:19
od StepanMatl
100% zlámané kabely v pantech
