Stránka 2 z 2

Napsal: sob 24.07.2010 12:54
od ZaK
DirtyHarry píše:No s tou pevností oceli - železa to je zhovadělost,tím spíše při dnešní "šetrnosti" automobilek. Rozdíl je v konstrukci,plechy na starejch medvědech jsou proti těm dnešním jak pancíř,ale nejsou tak profilovaný nebo dvojitý,trojitý... Proto maj hasiči větší problém roztříhat nový auto,když vezmeš sloupky třeba ze starýho Scorpia tak vypadaj na řezu jak naprofilovaná trubka,kdežto ten Yaris má defacto další sloupek uvnitř a navíc nabodovanej plátek plechu na zpevnění...
Navíc tady argumentujete pouze přímým čelním střetem,berte taky velikost + váhu aut,když se "otřou" nebo "tuknou",kdo zůstane na silnici a kdo poletí v kotrmelci do pangejtu - dvoutunová 7-er nebo kozoidní krabice s krátkým rozvorem ála Yaris ??? :wink:


Přesně moje řeč. Jak můžete argumentovat čelním střetem, který je provedený při troše fantazie v "laboratorních pomnínkách". V testech nabouráš deset aut uplně stejně, ale v běžném provozu toho nokdy nedocílíš. V běžném provozu zafunguje minimálně lidský faktor a nikdy to nepošleš do překážky tak jak v testu. Sic to mají inženýři propočítané, každá situace je jiná a pak se klidně může stát že stařičké volvo z toho vyjde líp než poloplastový modus ...

Napsal: sob 24.07.2010 17:33
od BMWPower
Atila píše: blabla bla...


Ty budeš kua nabitej vědomostma... Jedno jestli malý,krátký,dlouhý,tenký,tlustý...
Matička fyzika to udělá stejně po svém. By mě zajímalo když je již zmiňovaný Yaris "průbojná střela tak jak to, že před týdnem tado super mega oltra tvrdá průbojná střela nedokázala probít obrovského "mastodona"
jménem Volvo F12.400(To je mastodon jako prase). Kde se stala chyba??? Když plechy vyráběné před 20 lety byla vlastně "ocelová plastelína... :mad:

Zkoušels někdy jen na ty blbé plechy poklepat???

Napsal: sob 24.07.2010 22:13
od Kail
To co říká Atila je samozřejmně blbost.Já tady nespochybňuju vývoj v oblasti bezpečnosti a souhlasím s tím že srážka novýho auta s 15 let starým dopadá většinou totální destrukcí druhýho jmenovanýho,ale pořád je to v rámci jednotivých tříd aut.Nepochybuju ani o tom že e34 vyšší střední třídy by dnes totálně rozsekal třeba Passat střední třídy (pořád je potřeba brát v úvahu hmotnost a "velikost",což je v těchto případech takřka srovnatelný...).

Ale Yaris by asi moc neobstál,a určitě by skrze tunu a půl vážící auto (jedno jestli 5er,7er,S-class či E-class) neproletěl jako střela :lol: .

A vůbec,žádnýmu výrobci nejde o to dělat supertvrdý auta co se vůbec nedeformujou,to je blbost sama o sobě.Právě naopak,bezpečnost a výsledek pro posádku je právě v deformačních zónách který pohlcujou náraz - logicky čím větší deformační zóny tím lepší.Což s Yarisem a jeho půl metru dlouhým předkem taky asi samo o sobě moc nejde co :) .

EDIT: Jo a ta pohádka o Yarisu jako o průbojný kulce co se zavrtává do pancíře tanku byla moc hezká.Ještě jsi zapoměl říct že poté co se Yaris zavrtá do interiéru starýho mastodonta tak tam exploduje aby spolehlivě zneškodnil posádku :idea:

Napsal: sob 24.07.2010 23:13
od Blackie
Tohle se vůbec nedá srovnávat... Je to pokaždý jiný,kolikrát se člověk zabije když někdo nedobrzdí na semaforu,ale když klubáci nahlídnou do klubových aut a podívají se na Trhyho E36,tak je vidět,že měl prostě štěstí... Určitě něco rozhodne váha atd,ale hodně záleží "jakym stylem" se ta nehoda stane....

Napsal: ned 25.07.2010 14:12
od Zdenal
Jen přihodim svou zkušenost.
Měl jsem nehodu v 740i e38, r.v. 1996 a je to cca 2 roky zpět.
Ve 150km/h jsem dostal v mírné zatáčce smyk a mrdnul jsem to bočně na řidiče do sloupu.
Od pásu jsem měl zlámanou pánev, ale jsem tady pánové, jsem tady!!!
Teď jezdim v 530d e39 tour r.v. 2002 a cítim se bezpečně.
Jestli to někoho zajímá, možná někde vyhrabu fotku.

Napsal: ned 25.07.2010 16:30
od Kail
Jj,fotku najdi.
Boční náraz je jeden velkej průser u každýho auta :( .

Napsal: ned 25.07.2010 16:56
od ARMAN
Blackie píše:Tohle se vůbec nedá srovnávat... Je to pokaždý jiný,kolikrát se člověk zabije když někdo nedobrzdí na semaforu,ale když klubáci nahlídnou do klubových aut a podívají se na Trhyho E36,tak je vidět,že měl prostě štěstí... Určitě něco rozhodne váha atd,ale hodně záleží "jakym stylem" se ta nehoda stane....
Trhač boural??? 8O Je celej?

Napsal: ned 25.07.2010 19:31
od Blackie
ARMAN píše:
Blackie píše:Tohle se vůbec nedá srovnávat... Je to pokaždý jiný,kolikrát se člověk zabije když někdo nedobrzdí na semaforu,ale když klubáci nahlídnou do klubových aut a podívají se na Trhyho E36,tak je vidět,že měl prostě štěstí... Určitě něco rozhodne váha atd,ale hodně záleží "jakym stylem" se ta nehoda stane....
Trhač boural??? 8O Je celej?


Jo jo,tramvaj mu nedala přednost nebo co... Auto total,ale co psal v klubovkách,tak mu nic není.... Když jsem viděl ty fotky auta,tak měl fakt véélkou kliku.... 8O

Napsal: ned 25.07.2010 19:39
od ARMAN
tak to měl klučina kliku, tramvaje přednost davaj neradi mam to taky odzkoušeny ještě před 15lety :D :(

Napsal: pon 26.07.2010 19:43
od BMWPower
ARMAN píše:tak to měl klučina kliku, tramvaje přednost davaj neradi mam to taky odzkoušeny ještě před 15lety :D :(


Tramvaje většinou jen cinkají a nebrzdí... :(

Napsal: sob 31.07.2010 03:40
od Thomeeno23
panove taky jde o to ze ten vas 15 let starej pekac nebo teda aspon 80% z nich nikdy nebude mit nosniky ve stavu co ta nova strela takle trosku rzi nacatej nosnik taky uz nebude to co bejvalo...kdyby obe auta vyjeli zrovna z tovarny taky situace jeste jina a verim ve prospech Goliase v podani masivni 7er :D :D

Napsal: ned 01.08.2010 18:38
od Zdenal
Fotku jsem zkomprimoval, ale má stále přes 200kb, takže se nevejde. Poraďte....

Pro chytrolína nademnou:
7er, e38 má pozink, takže jestli nebyla havarovaná, rez nepřipadá v úvahu a srovnání s novým vozem v tomto směru unese bez problémů.
Ta moje neměla ani zrnko rzy.

Až mě zaráží jak jsou tady některý lidi chytrý.

Napsal: ned 01.08.2010 19:53
od Kail
No netvrdil bych že ten slavnej pozink nehnije,kámošova e39 je o 3 roky novější než moje e34,byla bouraná jen na jeden blatník a to jen trochu a je sežraná ze všech stran.Na mojí e34 najdeš 2 pochýřky zvenku a zespoda nic...

Ale pokud se tu bavíme o bezpečnosti tak je asi jasný že mluvíme o zdravých autech a ne o zrezlejch mrdkách :roll: ...

Napsal: úte 03.08.2010 22:09
od Thomeeno23
no jo ale co si budem povidat jak rikam tech zdravych moc neni a ruku na srdce moc lidi nemysli na renovaci nosniku vetsinou se spokoji s plecharinou.....a nejsem chytrak je to z hlavy lakyrnika kterej uz jich par delal a rikal mi ze proste baworaci na nosniky trpi tak nevim kdo je tu chytrak....vem si jen tu sul v zime jak narusuje karoserii lak a vsechno

Napsal: stř 04.08.2010 18:27
od Zdenal
PROBOHA !! Proč se pouštim do takový diskuze sám nevim.

Prosimtě pochop, že tu nikdo nemluví o renovaci vozu.

7er z roku 96 je pozink a když nebyla v minulosti bouraná, neni ZREZLÁ, prosimtě pochop to. Možná na vyjímky, samozřejmě že nic neni 100%.

Moje zrezlá nebyla ani trošku a nehoda dopadla na tu bídu dobře.

Napsal: stř 04.08.2010 23:17
od DirtyHarry
To je někdy jak s dubem :roll: . Začneme dávat modelový situace : Bouračka - zrezlá 7er versus Yaris nová-dovezená po bouračce,udělaná "po česku" na stolici ... :D

Napsal: stř 04.08.2010 23:41
od ARMAN
Obrázek

Napsal: čtv 05.08.2010 11:39
od Zdenal
:lol:

Napsal: čtv 05.08.2010 17:25
od Snejk
ta fotka by me hooodne moc zajimala jako majitele moc 7er :) posli mi ji prosim na mail