Stránka 2 z 2

Napsal: ned 10.10.2010 21:00
od miloshm
U mojí e34 se rány při řazení z 1. na 2. rychlostní stupeň taky ozývaly a byl to utržený silentblok zadní nápravnice. Díval jsem se, že na e39 je to podobné a mohla by to být pozice 2:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30

Napsal: ned 10.10.2010 21:07
od Kail
Napsal jsem to teď vedle a napíšu to i sem - při vyšlápnutí spojky přestane klepot (zvuk),ale vibrace neustanou.
Klepe (zvuk) převodovka,to je jasný,ale nemá cenu řešit následek dokud nevyřešíš příčinu - to mi věř,vyzkoušený 2x.
Příčina je na motoru.Špatnej vstřik,špatná komprese na jednom válci,nevyvážený něco.Sahara?Já prostě nevím,ale uvidíš že když vyřešíš chvění motoru přestane ti rachotit i převodovka.

Napsal: ned 10.10.2010 21:11
od radokrno
Zdenal píše:Docela chaoticky to popisuješ ale jestli to dělá jen za studena, tak to nejspíš nebude převodovka co se bude klepat, ale motor.

Když se ti při nastartovaném motoru klepou otevřené dveře, tak to nejspíš taky nebude těma dveřma.

Můj tip je, že za studena se ti klepe motor a vše co k němu patří a když se motor zahřeje a má pravidelný neklepavý chod, tak je vše v pořádku. Vše je možná umocněno vymačkaným silentblokem převodovky.
omlouvám se za chaos,jen uvažuju a píšu aniž bych věděl zda-li mne někdo pochopí,,sileny motoru jsou nové ,,tipuju to na ty sileny převodovky..zkusim to...zas tak drahá záležitost to neni.

Napsal: ned 10.10.2010 21:16
od Kail
Já jsem se po celý týhle anabázi pevně rozhodnul že moje další auto bude s automatem.V TDSu jsem vzal manuál protože všichni strašej jak se automat posere a kolik to stojí.Že prý je manuál levnější.Teď už se těm lidem směju nahlas,protože to co mně stál posranej repas manuálu,spojka,setrvák atd.,za to bych měl komplet repas automatu a možná by mi zbylo :roll: .

Píšu to proto že kdybych měl automat asi bych to chvění ani nepostřehnul a vůbec bych to neřešil...

Napsal: ned 10.10.2010 21:17
od Kail
Jo a silentbloky jsem taky všechny vyměnil - to jen aby jsis od toho nic nesliboval :D

Napsal: ned 10.10.2010 21:23
od radokrno
to potěší... :D

Napsal: stř 27.10.2010 15:53
od Andre
Mám e39 530D 2002. Při přeřazení se ozve taková tupá rána. Pokud pracuju hodně citlivě se spojkou dá se to eliminovat ale je dost nepříjemné hlavně když to víc vytočím do otáček. Když se auto dostatečně zahřeje většinou to přestane. Co by to mohlo být? Kardan, diferák? Na volnoběh je vše ok.

Napsal: stř 27.10.2010 20:15
od Tendr520i
Já vám do toho teda nechci moc kecat, páč mi nic neklepe, nechvěje ani nebouchá, ale co to vzít na zvedák, případně na nájezdy, k tomu vzít někoho kdo tomu rozumí, nebo aspoň vidí a slyší a postavit ho pod auto a zkoušet vytvořit stejnou situaci při které vám to zlobí?

Napsal: čtv 28.10.2010 10:12
od DirtyHarry
Napsal jsem to teď vedle a napíšu to i sem - při vyšlápnutí spojky přestane klepot (zvuk),ale vibrace neustanou.
Klepe (zvuk) převodovka,to je jasný,ale nemá cenu řešit následek dokud nevyřešíš příčinu - to mi věř,vyzkoušený 2x.
Příčina je na motoru.Špatnej vstřik,špatná komprese na jednom válci,nevyvážený něco.Sahara?Já prostě nevím,ale uvidíš že když vyřešíš chvění motoru přestane ti rachotit i převodovka.


Hele,co třeba klikový hřídel ? Mě se u 524 strhli šály,na funkci to vliv nemělo,motor šlapal dál,jen to vibrovalo a slabě rachotilo na volnoběh (při výšlapu spojky rachocení zmizelo). Když byl motor v zátahu,tak OK. Poznalo se to,když jsi položil chodidlo na pedál spojky - lehce pravidelně to jakoby naklepávalo do pedálu a pak vrtule chlazení - při prudkym sešlápnutí viditelně o cca 0,5 cm "zajížděla" dopředu a dozadu. Ta oprava byla tehdá hodně náročná,hodně nákladná a stejně jsem se toho pro sichr zbavil...