Stránka 2 z 2
Napsal: pon 03.05.2010 10:44
od johan
KLuci díky za rady,jel sem dneska ráno plnej argumentů do klimaservisu a pašák to prolez a zjistil.že se sice po zapnutí klimy sepne spojka ,ale kompresor se netočí

takže ,musim sehnaz kompresor a pak ještě ten větrák.Díky du dolu do bazaru

Napsal: pon 07.06.2010 15:10
od detrhomer
Tak mohu potvrdit,že za jízdy to chladí i bez větráku,akorát když člověk zastaví tak ne
Také mám větrák v háji,tak už sháním nový a ani se nedivím,že odešel

neměl kam foukat

Napsal: úte 15.06.2010 22:15
od Vasek70
Když tu vidím tak krásně odstrojený ventilátor, musím se zeptat - měniljste někdo visco spojku? Kamarád mi říkal, že ji mám v čudu, tak se na ní příští týden chystáme.
Jen by mne zajímalo, jestli jsou tam nějaké zrádnosti a kde koupit slušnou za rozumný peníz.
Dík.
Napsal: stř 16.06.2010 08:11
od Birkoff
Zrádnost je jen jedna. Povolit tu matici s LEVÝM závitem.
Napsal: pát 28.03.2014 19:29
od Zama
Trochu obnovím tohle starší téma.Taky mě teď potkalo to že mě po pár měsících přestala fungovat klima.Ještě na začátku zimy jsem ji aspoň na chvilku zapnul ať se to trochu prožene, ale po sepnutí tlačítka se poslechově neděje vůbec nic.Jako bych ji ani nezapnul.Díval jsem se jenom na pojistky a ty jsou v pořádku.Je možné že se kompresor nesepne pokud není dostatek chladícího média?Já právě na to uplně sral.Auto mám už pět let a nikdy jsem jej nenechával doplňovat.Jenom jsem ji jednou desinfikoval.Je pravda že ji moc nepoužívám ale chci aby fungovala.Může někdo poradit?Díky
Jo a jedná se o e39, 530d, r.v 2003
Napsal: pát 28.03.2014 21:06
od horan
Je to mozny. Pokud je malo chladiva, tak se to nerozjede.
Napsal: sob 29.03.2014 12:59
od Zama
Díky za odpověď ale s určitostí to říct nemůžeš?Mě jde o to z které strany začít.I když si myslím že únik toho chladícího média asi bude příčinou toho že ta klima nefunguje.Když se tak dlouho nedoplňovala a přestala z ničeho nic fungovat.Neví to někdo na 100% jestli se ta klima má spustit i když je bez média??
Napsal: sob 29.03.2014 13:01
od Vlasta
Je tam čidlo, který hlídá jak nízký tlak, ta i tlak vysoký. Takže pokud je nízký tlak v systému, kompresor se nespustí
Napsal: sob 29.03.2014 13:14
od Zama
Super.Díky
Napsal: sob 29.03.2014 14:49
od horan
Zama: vim to jiste. A to ze to dlouho fungovalo je tim, ze chladivo pomalu unika porad, az jednou tlak klesne pod hodnotu, kdy uz to tlakovy cidlo odstavi. Samozrejme se neda vyloucit jina zavada, ale vzdy musis stejne zacit doplnenim media.

Napsal: ned 30.03.2014 09:24
od Zama
Ta odpověď byla asi pro mě

Díky za vysvětlení.A ještě jedna otázka dá se ten tlak přes ten ventilek nějak změřit i v domácích podmínkách třeba obyčejným manometrem?
Napsal: ned 30.03.2014 11:37
od horan
Jo napsal jsem spatny jmeno. Pro tebe je daleko jednodussi to vzit do klima servisu. Ten tlak neni konstantni. Po zapnuti klimy stoupa a az dosahne spravneho tlaku tak zapne ventilator, ktery ochladi chladivo a tim drzi tlak na spravne hodnote. Pokud ventilator nezapne, tak muze dojit az k prasknuti hadice/kondenzatoru....
Pokud myslis zmerit tlak, ktery je v systemu i kdyz je motor vypnuty, tak jeho hodnotu neznam. Klima se neplni na tlak, ale na mnozstvi media. Na kapote/ sahare je stitek, na kterym je napsany mnozstvi chladiva. Napr. 650g +- 20g.
To se do systemu nacpe a pokud je vse ostatni ok, tak musi klima jet.
Napsal: ned 30.03.2014 12:57
od Zama
Asi máš pravdu s tím servisem.Já jen že se snažím na autě dělat vše sám tak i teď jsem chtěl zasáhnout

Myslel jsem kdyby byla třeba chyba někde na elektrice tak bych se do toho pustil ale jak říkáš tak s tímhle doma nehnu.Zkusím s tím zajet nechat to doplnit a uvidím.Tak díky
Napsal: ned 30.03.2014 23:09
od soukupadam
Přidam se k dotazu, sahara mě pořád drbe o tu plastovou masku, nemáte někdo fígl jak ji srovnat, myslim tim někam ji přitáhnout-přichytit aby o to vrtule nedrbala? Nebo nějaky radikálnější řešení, už se s tim seru takovou dobu.